![]() |
|
![]() |
ik vraag me dan af: Twee jongens of toch liever twee meiden?
Ik ben niet bi (tot voor zover ik weet) dus dan zou je zeggen; 2 jongens. Maar ik heb meer t idee dat ik dan liever een meid erbij heb. Je kunt elkaar verwennen en samen je vriend.... Als je 2 jongens hebt zullen ze toch vooral t meeste doen bij t meisje; en wat moet je dan met twee???? naja, liet mn gedachte er eens over gaan. ZOu t denk ik niet zo snel doen!!! |
![]() |
|
![]() |
opzich lijkt t me leuk,.. maar dat nog wel ff mee w8e, want.. ten eerste: wie? (dat t met een ander meisje zou worden ALS we t doen.. hadden we t al over gehad)
en.. ik weet echt niet hoe ik me op zo'n moment voel..want t lijkt me niet zo prettig gezicht als me vriend all the way zou gaan met een ander meisje.. dus tot dat moment, geen trio ![]() Chanel
|
ikke niet en het hoeft van mij ook niet!!! ik doe alleen sex met iemand waarvan ik echt hou en ja... ik kan moeilijk van 2 jongens tegelijk houden, ze beide even leuk vinden, met beide verder willen enzo...
voor mij is sex nl een soort van liefdesbekentenis... ik weet niet... ik zou t niet eens willen al had t mindere betekenis bij mij. Wat moet ik daar nou mee? en trouwens, ik ben veels te jaloers voor een trio! ik zou helemaal gek worden als mn vriend waar ik bij ben ff een ander zit te neuken of whatever! nou, ik dacht t dus ff niet!!!!!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
De Kantine |
Ranking the scholieren. freezer | 405 | 11-05-2010 17:02 |