Oud 14-10-2002, 11:04
forum.scholieren.com
forum.scholieren.com is offline
Kan iemand mij een duidelijke routebeschrijving geven hoe ik van station Amsterdam Centraal het makkelijkst bij het Waterlooplein kom?
Daar schijn je leuke spullen te kunnen kopen. Kan iemand me ook wat vertellen hierover? Wat is het precies? Ik heb gehoord dat het allerlei kraampjes zijn enzo. Maar hoe wil ik dan in godsnaam een broek passen?
Advertentie
Oud 14-10-2002, 11:06
Roxy
Roxy is offline
beetje vaag topic maar goed
jah er zijn inderdaad een boel kraampjes waar ze van alles hebben nieuw en ook tweedehands allerlei stijlen, maten en soorten... passen gaat meestal achter een zeil of in een hoekje...

en uh ik kan geen routebeschrijving geven want ik ben nie goed in straatnamen en pleinen enzow... dus dan word ie toch vaag... dat laat ik aan iemand anders over
Oud 14-10-2002, 11:11
Baxx
Baxx is offline
Optie 1:
ga van station in de metro en stap op het waterlooplein uit (kan je tog gratis in als ze niet controleren)

Optie 2:
loop helemaal recht door richting de dam steek de dam over en loop weer helemaal rechtdoor tot +/- de gracht aan de linkerhand ophoud daar zie je aan de overkant een tatoo en piercing shop loop daar helemaal recht door en je ziet vanzelf kraampjes
Oud 14-10-2002, 11:11
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Waarom pak je niet gewoon de tram(9 en 14) of metro?

Maargoed waterlooplein is een grote markt met allemaal verschillende kraampjes,sieraden,kleding,2ehands prulleria,schoenen etc.

Als je toch lopend wil gaan dan loop je vanaf het station gewoon rechtdoor(nieuwedijk) tot aan de dam en dan ga je links(damstraat)en dan kom je ook nog langs de zipper wat ook de moeite waard is om te kijken,die straat loop je helemaal uit en dan aan je rechterhand zit het waterlooplein
Oud 14-10-2002, 12:31
Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
dan kom je ook nog langs de zipper wat ook de moeite waard is om te kijken,die straat loop je helemaal uit en dan aan je rechterhand zit het waterlooplein
ah zo, dank je wel!
Oud 14-10-2002, 12:51
forum.scholieren.com
forum.scholieren.com is offline
Bedankt voor de duidelijke uitleg!
Oud 14-10-2002, 17:37
Ninnoc
Ninnoc is offline
u heeft uw antwoord

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken