Oud 29-12-2001, 10:26
HotAngel
HotAngel is offline
Hoi ik ben een meissie van 15 jaar ik ben met me vriend nara bed geweest ik slik dus de pil maar ik heb em 2x doorgeslikt (dus 2x ongesteld overgeslagen)toen in die tijd ben k dus met me vriend naar bed geweest ik ben nu wel s me pil vergeten maar ik las op internet dat als je je pil vergeet dat je em wel iets later in kan nemen als jhet mara niet 36 uur later is mara dat wa shetnog lang niet het was nog niet eens 24 uur later dat ik hem in nam. maar ik moest dus 2 dagen terug ongesteld worden en terwijl ik het ALTIJD precies op tijd word ben k het dus niet geworden ! k ben echt doodsbang please help me en wat het ook zal worden of k nu wel of niet zwanger ben mijn vriend zal gelukkig altijd 8er me staan.....

Reageer op me via msn of icq !!!
me hotmail adres is : fc_barca_girl@hotmail.com

me icq nr is:
133407545

alvast bedankt laat wat van je horen please!!

LAAT EEN BERICHIE 8ERRRR

[Dit bericht is aangepast door HotAngel (29-12-2001).]
Oud 29-12-2001, 10:40
ekki
ekki is offline
je kan de pil 36 uur na de vorige innemen, dus maximaal 12 uur te laat.

wat er gebeurt als je dat niet doet weet ik niet precies. ik kan niet zeggen of je zwanger bent of niet.

in de gebruiksaanwijzing van de pil staat altijd:

als je altijd op tijd bent geweest met de pil en je wordt een keer niet ongesteld, dan betekent dat nog niet meteen dat je zwanger bent. als je één keer daarna nog niet ongesteld bent, dan moet je even een zwangerschapstest gaan halen.

maarja, aangezien je 'm wel 'ns vergeten bent, weet ik niet of dit geldt.

meer weet ik niet. ik vrees dat je even een zwangerschapstest moet halen.

sterkte
Oud 29-12-2001, 11:11
HotAngel
HotAngel is offline
Citaat:
ekki schreef:
je kan de pil 36 uur na de vorige innemen, dus maximaal 12 uur te laat.

wat er gebeurt als je dat niet doet weet ik niet precies. ik kan niet zeggen of je zwanger bent of niet.

in de gebruiksaanwijzing van de pil staat altijd:

als je altijd op tijd bent geweest met de pil en je wordt een keer niet ongesteld, dan betekent dat nog niet meteen dat je zwanger bent. als je één keer daarna nog niet ongesteld bent, dan moet je even een zwangerschapstest gaan halen.

maarja, aangezien je 'm wel 'ns vergeten bent, weet ik niet of dit geldt.

meer weet ik niet. ik vrees dat je even een zwangerschapstest moet halen.

sterkte

oh dankje ja ik heb nog noit een pil overgeslagen maar ik ben em wel s vergeten dan naam ik em de dag erna maar echt nog nooit 2 dgn erna ofzow

Oud 29-12-2001, 11:52
sanne60
sanne60 is offline
Lees anders ff je bijsluiter, want het ligt er ook nog wel ns aan in welke week vd strip je m vergeten bent!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 12:23
Snufje
Snufje is offline
Als je echt zekerheid wil, kan je het beste een zwangerschapstest halen. Je menstruatie kan btw ook uitblijven doordat je je druk maakt (omdat je ongesteld moet worden en niet zwanger wil zijn..!)
Ik zou zeggen: Wacht nog eventjes af..
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten