![]() |
|
Nou bij mij is dat wel verschillend, soms denk ik, wtf, zo veel heb ik nog nooit geproduceerd, en de andere keer komt er nauwelijks wat uit. Ook de "schiet" afstand is verschillend, volgens mij kun je de druk ook flink opbouwen, maar dat is een kwestie van oefenen. Ook als je de eerste paar keer inhoud, en je laat het er daarna flink uitspuiten, reken maar dat je ver komt!
![]()
|
nou, bij mij spuit het er zo snel uit...
als ik trek heb om te fleppen en ik trek me scheur open dan spuit ik vanuit me open raam een volwassen vent in één keer van ze brommer maar af en toe dan lijkt het wel alsof de leiding verstopt zit...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
iets wat bijna nooit zal zijn in het dagelijkse leven
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Nee, ff serieus. Ik denk dat er maar weinig zijn die echt kunnen spuiten. Het hangt volgens mij ook af van je zaadproductie. Je kunt het niet vergelijken met plassen. Want tijdens het klaarkomen span je onderbuik in, en om te plassen span je deze uit (lekker vaag, ik weet het…kan het ook niet echt goed uitleggen zie ik al). Maar je schijnt er op te kunnen oefenen. ![]()
Laatst gewijzigd op 30-09-2002 om 14:44. |
![]() |
|
Mensen, denk eens logisch na... zaadjes worden maar op een beperkte schaal geproduceerd in de teelballen. Daar kan je niks aan veranderen. De enige variabele factor is de hoeveelheid prostaatvocht. Deze kan je beinvloeden door
1. massage van de prostaat of 2. heel vaak heel dicht bij een orgasme te komen De prostaat blijft immers continue vocht maken als een orgasme nadert, en dit vocht wordt dan in de urinebuis en de klieren van cowper opgeslagen. Hoe langer je de druk kan opbouwen, hoe meer sperma er zal uitkomen tijdens het orgasme en hoe krachtiger de straal. En zeggen dat ik maar een simpel vrouwtje ben... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Okee nou vertellen, in welke anime fanscene zit jij?? Waar? <edit: typo> |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Hoe korter de snikkel hoe verder je spuit lijkt me?
Enneuh, Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Weet je zeker dat je niet op je mond mikt? ![]() ![]() *'I'he Prophet, die zn plafond niet meer hoeft te witten*
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal voorlopig zonder titel. Isengrim | 27 | 09-03-2007 20:11 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Schietpartij op Haagse school Sky Jewel | 500 | 16-01-2004 08:35 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |