Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik heb geen plantje, of bruissteen, ik heb zo'n ronde kom, die naar boven smaller word, en ik praat over het algemeen niet met mijn vis, maar ik zal wel eens kijken!
bedankt allemaal! groetjes ~*~Angel~*~
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
't best is om 'n vierkante/rechtkhoekige bak te nemen en in 'n hoek te zetten, dus dat ie met 2 kanten tegen de muur aan staat |
![]() |
||
Citaat:
Klinkt dom omdat er lucht in de buik zit. Maar ok. Doordat er teveel lucht in t buikje van de vis is gaat deze drijven. Vaak komt dit doordat ze teveel lucht inemen. Als dit langer gaat duren zal de vis ook water "inslikken".. en bij een te grote hoeveelheid zal het beestje sterven. Hier is helaas niets tegen te doen. Overigens moeten mensen met een warmwateraquarium uitkijken voor deze ziekte, want deze is besmettelijk onder de andere vissen,en als je de zieke vis niet op tijd uit het aquarium haalt bestaat er een grote kans dat de andere vissen deze ziekte ook zullen krijgen. Vissen die een "waterbuik" hebben, zijn te herkennen aan een opgeblazen buik. Het kan zelfs zo zijn dat de vis dubbel zo dik word als hij was. Overigens is het inderdaad beter een vierkante bak aan te schaffen, omdat een vis daar inderdaad rust in vind. Een plantje of huisje of iets dergelijks kan overigens ook verveling voorkomen. Groetjes, Laura
|
Wat ik hierboven allemaal lees houdt allemaal wel een beetje steek... Vooral dat plantje of zo'n bruisblokje is belangrijk.Verder kan je misschien een keer als je in de dierenwinkel komt met je vraag naar een medewerker stappen.Misschien is er weldegelijk speciaal voedsel etc...
Dat van die ronde en vierkante bak heb ik ook al vaker gehoor.Maar mijn visjes zitten ook in een ronde kom.Dr staan we twee poppetjes in ( misschien gaat de verveling dan weg enzo...). Najah veel succes iig Frida.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|