Advertentie | |
|
![]() |
|
Een half jaar na de relatie te horen krijgen dat meer dan de helft van de dingen die ze deed "voor mij deed" en dat ze eigenlijk heel anders was
![]()
||
Citaat:
Hij deed zich niet anders voor dan ie is, maar op gegeven moment was het wel duidelijk dat de dingen die we samen deden hij meer voor mij deed (het heeft een tijd geduurd voordat ik dat zag/wilde zien). Sindsdien heb ik geen enkel initiatief meer genomen nog iets te gaan doen en sindsdien hebben we ook niks meer gedaan. Geeft ongeveer aan hoeveel behoefte hij er nog aan heeft.
|
![]() |
In mijn huidige relatie is het erg vervelend geweest dat er mensen waren die dachten ons even uit elkaar te drijven.
Nou, daar is helaas wel meer voor nodig. En dat mijn vriend en ik een stelletje koppige kinderen zijn, en dat botst wel meer dan eens... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder hebben we een gigantisch rottige tijd gehad, dat we bijna ieder weekend ruzie hadden (Zien elkaar alleen in het weekend). Zijn manier van reageren lag mij niet, en daardoor werd ik boos, hij begon me aan te vallen, ik moest janken, hij ging afstandelijk doen.. Elke keer zo'n kettingreactie ![]() Nu zijn we al 9 maanden bij elkaar en als ik erop terugkijk is het erg vaak foutgegaan, maar ik heb nergens spijt van. Op dit moment gaat het super, en we hebben alleen heel af en toe nog eens een ruzietje (zoals gisteravond eventjes). Ik ben dus blij dat we het niet hebben opgegeven en ik zie ons voorlopig ook nog niet uit elkaar gaan ![]() HIj is veel meer rekening met me gaan houden en ik voel nu ook echt dat ie veel van me houdt... There's always sunshine after the rain.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar lulligste in een relatie? Ik heb gehad dat het meisje waar ik voor het eerst mee zoende tegen iedereen ging schreeuwen dat ik zo slecht zoende enzow (dan schaam je je best wel kapot, maar had gelukkig enkele borreltjes op ![]() |
![]() |
|
dat hij heeft gezegd alleen nog maar met mij uit wil gaan, want hij vindt t niet leuk als hij met vrienden uitgaat want hij houdt immers zo veel van mij... En t weekend daarop gaat ie weer gezellig met zn vrienden uit en zegt dat hij dat nooit gezegd heeft. Zo, ik was pissed!!!! ben er nog steeds niet over heen, maar hij houdt zich er nu wel aan.
Ik was toen gewoon erg gekwetst en toen ging hij een week op school-kamp. Heb bijna nog overwogen het uit te maken over zoiets stoms, maar ik was gewoon zoooo gekwetst! Naderhand zag hij wel waarom en heeft hij t wel weer goed gemaakt, maar vergeten zal ik t niet....
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Als mijn vriend mij zou beloven dat ie altijd met mij zou uitgaan (of dat we in ieder geval samen -met anderen erbij- zouden uitgaan, en daarna opeens toch alleen uitgaat, zou ik me ook genaaid voelen. Ten eerste omdat ik een verwachting had die hij dan kapot maakt. Ten tweede omdat ik in de veronderstelling zou zijn met hem uit te gaan en daardoor zelf geen afspraak met iemand anders heb gemaakt, waardoor hij dus eigenlijk mijn avond verknalt.. Ten derde: omdat ik een hekel heb aan mensen die mooie dingen beloven om de ander zich goed te laten voelen, maar als het puntje bij paaltje komt zich toch niet aan die afspraak houden.. Verder gaat mijn vriend vaak zat zonder mij uit, ook afgelopen donderdag.. Ik zou het echter niet leuk vinden als ie in het weekend zonder mij uitgaat omdat ik hem alleen in het weekend kan zien, en omdat ik voor hem naar Rotterdam kom en daar dus verder ook niets en niemand ken.. |
![]() |
|
Hij was vreemdgegaan de eerste x dat ik met hem had. Maar dat wist ik niet. Dus we probeerden 't later nog 'n x. En nadat dat uit was ('n paar maanden ofzo) vertelde hij dat hij de 1e x vreemd was gegaan.
Andere vriend maakte het uit om de afstand (hij woonde 'n dorp verder ofzo, 20km maar hij vond dat hij me niet vaak genoeg kon zien ofzo), terwijl dat reuze mee viel vergelijken met de afstand van nu (216km ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Toen zijn we heel lang samen geweest totdat ie daar dus verliefd werd op een ander. Ondertussen zijn we weer ruim 2 maanden samen, maar nu hoor ik ineens nix meer van hem. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Toen hij het uit wou maken. Ik ben nogal jaloers en dat kon hij opeens niet meer hebbben, maar hij heeft het niet uitgemaakt omdat hij teveel van me hield. En de volgende dag, nadat we alles hebben uitgepraat en hij honderd keer heeft gezegd dat hij stom was, kwam ik erachter dat er een of ander hoertje achter hem aan zat en hem stalkte. Niet zo leuk aangezien in nogal jaloers ben.(gelukkig voor die slet dat ze er weg woont) Ik kan die slet niet uit mijn hoofd zetten alhoewel hij absoluut geen contact met haar heeft(ik geef toe dat ik hem vooral in het begin daarop controleerde, anders kon ik gewoon geen rust vinden. Maar nu ben ik een stuk zekerder over onze relatie en ik begin die stoephoer te vergeten)
|
![]() |
|
![]() |
Dat onze gemeenschappelijke vrienden zo'n straffe roddels vertelden,dat we op den duur beide niet meer wisten waar we het hadden
![]() ![]() Dat het in onze relatie minder leuk was als voor en na! ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hmz, het uitmaken met mn ex..
Klinkt ms vreemd maar verder is het bij mij allemaal goed gegaan enzo.. Maar met mn laatste ex, die periode waar ik toen sowieso doorheen ging was vreselijk, het uit elkaar gerukt worden door twijfels twijfels twijfels.. En ja, wat ie me vervolgens flikte toen het uit was, de hele manier enzow. Maar is redelijk uitgepraat nu, kan iig weer normaal met em omgaan |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Column] Televisie McDuck | 2 | 01-06-2005 15:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
hoe reageer jij als je gigantisch aso behandeld wordt..?? Verwijderd | 65 | 22-09-2002 12:42 | |
Liefde & Relatie |
Wat is het minst leuke geweest in je relatie? chatfreak2002 | 96 | 04-05-2002 17:07 |