Oud 11-10-2002, 19:46
Martin
Martin is offline
Wat is het minst leuke voorval bij jou geweest op het gebied van de liefde? (evt. sex) En hoe ben je dat weer te boven gekomen?Was het eigenlijk jouw eigen schuld, of was het die van de ander?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2002, 19:53
Verwijderd
Gedumpt. Haar schuld.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 19:57
Esmée
Esmée is offline
Hij was vreemdgegaan, lijkt me redelijk zijn schuld Mja was erg kut allemaal, maar ach je komt er wel weer overheen uiteindelijk he..
Oud 11-10-2002, 20:01
Mephisto
Mephisto is offline
Zij ging vreemd, waarna ik haar ijskoud negeerde voor een paar maanden.
Oud 11-10-2002, 20:40
PardonMe
PardonMe is offline
In mijn huidige relatie is er nog niks ergs ofzo gebeurd, het gaat nu alweer 8 maanden goed, waar ik erg blij om ben..

Ik heb wel een relatie gehad die in het begin heel leuk was, we waren goede vrienden eigenlijk, en werden verliefd op elkaar.. we kregen samen iets, maar onze ideeën, in het algemeen en de ideeën wat betreft een relatie waren gewoon heel anders..
We verschilden gewoon te veel van elkaar, voortdurend op niets uitlopende discussies enzo..
na een tijdje kon ik daar gewoon niet meer tegen, we hebben erover gepraat, maar het bleef eigenlijk hetzelfde, het leek ons toen beter er een punt achter te zetten..

Ik heb daarna heel erg het idee gehad dat hij het mij erg kwalijk nam dat het uit was, maar waarschijnlijk had hij het er gewoon moeilijk mee...
We hebben elkaar toen een hele tijd nauwelijks gesproken en vermeden elkaar zo veel mogelijk..

Afgelopen oud en nieuw hebben we het "bijgelegd", nieuw jaar, nieuwe kansen, niet in een relatie, maar als vrienden.
We kunnen nu weer gewoon met elkaar praten en lol hebben, ookal is het niet meer zoals ervoor.. We hebben nu allebei een ander relatie en die lopen allebei lekker..
Ik ben blij dat ik weer gewoon met hem kan praten als ik hem tegen kom, wat niet vaak is, maar vind het fijn dat het geen 'koude oorlog' meer is..
Oud 11-10-2002, 20:50
Verwijderd
Als ik daarover begin, dan wordt het een lang verhaal...de zoekfunctie van het forum is wel een optie

Nou ff in het kort dan maar:

-Gedumpt
(hij ging ineens terug naar z'n ex)
-Gedumpt
(hij ging 5 dagen met school naar Florence en werd verliefd op iemand anders, en zoende daar ook maar meteen mee)
-"Gedumpt"
Ineens negeerde hij me totaal en was niet meer bereikbaar, deed bot en verscheen nooit meer op afspraken. Hij heeft het nooit uitgemaakt.

Om de lulligheid van deze acties te begrijpen zou je eigenlijk de volledige verhalen moeten kennen, maargoed dat zal ik jullie besparen

Op sexgebied heb ik weinig traumatische ervaringen gehad......wel een ex die een beetje last van z'n hormonen had, die wou het uitmaken als hij geen sex met me kreeg (2e in dit lijstje
En m'n laatste ex wou niet vaak genoeg sex...

Dat was het...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 20:57
Piccola
Piccola is offline
Toen ik speciaal voor hem een week naar Italië kwam.. Kom ik daar aan, wat krijg ik te horen.. "Ik heb een ander!" Daar stond ik dan...

En nu.. Hij laat nix meer van zich horen! Schrijft niet terug, belt niet terug, smst niet terug.. Op dit moment is alles ff een raadsel!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 21:05
Verwijderd
Dat het zo beklemmend werd... ik vond hem zwaar leuk, voelde me geweldig op mijn gemak, hield misschien wel van hem, maar ik ben niet verliefd op hem geweest. Toen werd het enger en enger en leek alles wat we deden opeens zo gróót en toen heb ik het uitgemaakt...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 21:12
lady_x
lady_x is offline
Toen ik merkte dat het niet meer goed klikte en dat hij nog te vaak dacht aan zijn ex en dat onze relatie eigenlijk meer een LAT-relatie was dan wat anders. Maar ik was verliefd.
En toen ik hem gisteren ontmoette en besefte dat ik hem mis.
Oud 11-10-2002, 21:34
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik werd te gewoon .... Gewoon?? Ik?? Haha grappig... Toen werd t 'tot ooit'!

Kuzzje IK
Oud 11-10-2002, 22:43
Evilqueen
Evilqueen is offline
Dat het tussendoor een keer uit gegaan is.. damn dat was echt niet tof!!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 23:29
wortelQ
wortelQ is offline
Het einde.....
Oud 12-10-2002, 08:24
Brainiacus
Brainiacus is offline
Afstand, mysterie, gebrek aan communicatie... en blinde liefde. Als je het een relatie kon noemen. Hoe ik mezelf zo voor de gek heb kunnen houden...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 11:49
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
de afstand en dat hij het daarom uitgemaakt heeft....
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 14:36
Loezzel
Loezzel is offline
Ik was 14, kreeg een vriendje, alleen maar omdat er eindelijk een jongen was die mij leuk vond. Hij was mijn vriendje om te experimenteren, maar hij durfde helemaal nix. Hij was naar mijn idee te verlegen. Verschrikkelijk! Dan zat je een avond naast elkaar op de bank en pas na 2 uur durft ie te vragen: "mag ik mijn arm om je heen slaan...?" Please!!
Tijdens een feest heb ik met een andere jongen gezoend. Heel fout van mij, dat weet ik, de gevolgen heb ik echt geweten.
Dus nu weet ik ook: neem geen vriendje om mee te experimenteren, het is lullig als je hem "gebruikt".
Het was een lieve jongen, maar niet mijn type...
Oud 12-10-2002, 17:58
Optima
Optima is offline
ik gind vreemd met mijn ex, waarhied kwam naar boven, ( nu ex) vriend erg gekwetst.

Maar dat was niet het enige, mijn ex ( nu weer al een jaa rmijn vriend) was ook erg gekwetst dat is zo besluiteloos was...

maar daar is hij nu overheen
Oud 12-10-2002, 18:23
Verwijderd
Minst leuke voorval in de liefde?

Dat ze zovaak onbeantwoord is.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 18:28
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Toen ik speciaal voor hem een week naar Italië kwam.. Kom ik daar aan, wat krijg ik te horen.. "Ik heb een ander!" Daar stond ik dan...

En nu.. Hij laat nix meer van zich horen! Schrijft niet terug, belt niet terug, smst niet terug.. Op dit moment is alles ff een raadsel!
Klinkt echt erg naar. :/
Oud 12-10-2002, 19:10
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Een half jaar na de relatie te horen krijgen dat meer dan de helft van de dingen die ze deed "voor mij deed" en dat ze eigenlijk heel anders was .
Oud 12-10-2002, 19:26
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
het einde
om exacter te zijn: 3 keer het einde...
maar nu wss definitief
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 20:47
YoungSimba
YoungSimba is offline
Het einde.

Geen schuld; life simply is a bitch.

Hmm, maybe I should blame the bitch then...
Oud 12-10-2002, 20:52
YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Een half jaar na de relatie te horen krijgen dat meer dan de helft van de dingen die ze deed "voor mij deed" en dat ze eigenlijk heel anders was .
* herkenning *

Hij deed zich niet anders voor dan ie is, maar op gegeven moment was het wel duidelijk dat de dingen die we samen deden hij meer voor mij deed (het heeft een tijd geduurd voordat ik dat zag/wilde zien). Sindsdien heb ik geen enkel initiatief meer genomen nog iets te gaan doen en sindsdien hebben we ook niks meer gedaan. Geeft ongeveer aan hoeveel behoefte hij er nog aan heeft.
Oud 12-10-2002, 20:57
Verwijderd
Het minst leuke in mijn relatie is dat we elkaar in de zomervakantie een maand hebben moeten missen...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 21:09
Unexplained
Unexplained is offline
Seks. Want seks maakt je afhanklijk van personen waarvan je niet afhanklijk wilt zijn.
Oud 12-10-2002, 21:10
Tsu
Tsu is offline
Dat ik eigenlijk een beetje ben gebruikt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2002, 21:36
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Klinkt echt erg naar. :/
Mjah.. Ik weet nu ook niet wat de bedoeling is, wat hij wil..
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 11:39
)Vampje(
)Vampje( is offline
In mijn huidige relatie is het erg vervelend geweest dat er mensen waren die dachten ons even uit elkaar te drijven.
Nou, daar is helaas wel meer voor nodig.
En dat mijn vriend en ik een stelletje koppige kinderen zijn, en dat botst wel meer dan eens... Maar voor mij geen reden om het uit te maken.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 18:00
Verwijderd
jij bij mij dus ook...
iemand die lekker jaloers is.. en die dan ook gewoon lekker probeert je vriend te versieren en zelfs op zun bek te pakken waar JIJ bij staat das nie zo leuk...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 19:28
Optima
Optima is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Seks. Want seks maakt je afhanklijk van personen waarvan je niet afhanklijk wilt zijn.
i guess in your case, body wins it over mind...

sad....
Oud 13-10-2002, 21:42
David
David is offline
de ruzies die over niks gingen ...

maar liefde overwint alles , en we zijn gewoon bij elkaar zonder ooit uit elkaar te zijn geweest
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Evilqueen schreef:
Dat het tussendoor een keer uit gegaan is.. damn dat was echt niet tof!!
Inderdaad, het is tussen mij en m'n vriend ook 2.5 week uitgeweest en ik ging letterlijk door een hel, hoewel het langzaamaan makkelijker werd (ja, na 2 weken al!).

Verder hebben we een gigantisch rottige tijd gehad, dat we bijna ieder weekend ruzie hadden (Zien elkaar alleen in het weekend).
Zijn manier van reageren lag mij niet, en daardoor werd ik boos, hij begon me aan te vallen, ik moest janken, hij ging afstandelijk doen.. Elke keer zo'n kettingreactie

Nu zijn we al 9 maanden bij elkaar en als ik erop terugkijk is het erg vaak foutgegaan, maar ik heb nergens spijt van. Op dit moment gaat het super, en we hebben alleen heel af en toe nog eens een ruzietje (zoals gisteravond eventjes).
Ik ben dus blij dat we het niet hebben opgegeven en ik zie ons voorlopig ook nog niet uit elkaar gaan

HIj is veel meer rekening met me gaan houden en ik voel nu ook echt dat ie veel van me houdt... There's always sunshine after the rain..
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 21:49
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Piccola schreef:

vakantieliefde zeker? Ik heb etzelfde een beetje, alleen gaat het fantastisch zij is net hier in NL geweest, en we hebben ons geen seconde verveeld

Maar lulligste in een relatie? Ik heb gehad dat het meisje waar ik voor het eerst mee zoende tegen iedereen ging schreeuwen dat ik zo slecht zoende enzow (dan schaam je je best wel kapot, maar had gelukkig enkele borreltjes op , maargoed, dat was dus niet echt een relatie.....
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 08:07
sas_andrea
sas_andrea is offline
dat hij heeft gezegd alleen nog maar met mij uit wil gaan, want hij vindt t niet leuk als hij met vrienden uitgaat want hij houdt immers zo veel van mij... En t weekend daarop gaat ie weer gezellig met zn vrienden uit en zegt dat hij dat nooit gezegd heeft. Zo, ik was pissed!!!! ben er nog steeds niet over heen, maar hij houdt zich er nu wel aan.
Ik was toen gewoon erg gekwetst en toen ging hij een week op school-kamp. Heb bijna nog overwogen het uit te maken over zoiets stoms, maar ik was gewoon zoooo gekwetst! Naderhand zag hij wel waarom en heeft hij t wel weer goed gemaakt, maar vergeten zal ik t niet....
Oud 14-10-2002, 10:26
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
dat hij heeft gezegd alleen nog maar met mij uit wil gaan, want hij vindt t niet leuk als hij met vrienden uitgaat want hij houdt immers zo veel van mij... En t weekend daarop gaat ie weer gezellig met zn vrienden uit en zegt dat hij dat nooit gezegd heeft. Zo, ik was pissed!!!! ben er nog steeds niet over heen, maar hij houdt zich er nu wel aan.
Ik was toen gewoon erg gekwetst en toen ging hij een week op school-kamp. Heb bijna nog overwogen het uit te maken over zoiets stoms, maar ik was gewoon zoooo gekwetst! Naderhand zag hij wel waarom en heeft hij t wel weer goed gemaakt, maar vergeten zal ik t niet....
mag hij niet met z'n vrienden uit dan?
Oud 14-10-2002, 10:43
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Unique schreef:
mag hij niet met z'n vrienden uit dan?
Ik denk dat het gaat om het feit dat hij een belofte heeft gemaakt en die niet na is gekomen.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik denk dat het gaat om het feit dat hij een belofte heeft gemaakt en die niet na is gekomen.
Exactly my thoughts

Als mijn vriend mij zou beloven dat ie altijd met mij zou uitgaan (of dat we in ieder geval samen -met anderen erbij- zouden uitgaan, en daarna opeens toch alleen uitgaat, zou ik me ook genaaid voelen.

Ten eerste omdat ik een verwachting had die hij dan kapot maakt.
Ten tweede omdat ik in de veronderstelling zou zijn met hem uit te gaan en daardoor zelf geen afspraak met iemand anders heb gemaakt, waardoor hij dus eigenlijk mijn avond verknalt..
Ten derde: omdat ik een hekel heb aan mensen die mooie dingen beloven om de ander zich goed te laten voelen, maar als het puntje bij paaltje komt zich toch niet aan die afspraak houden..

Verder gaat mijn vriend vaak zat zonder mij uit, ook afgelopen donderdag.. Ik zou het echter niet leuk vinden als ie in het weekend zonder mij uitgaat omdat ik hem alleen in het weekend kan zien, en omdat ik voor hem naar Rotterdam kom en daar dus verder ook niets en niemand ken..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 15:44
SpiT
SpiT is offline
Hij was vreemdgegaan de eerste x dat ik met hem had. Maar dat wist ik niet. Dus we probeerden 't later nog 'n x. En nadat dat uit was ('n paar maanden ofzo) vertelde hij dat hij de 1e x vreemd was gegaan.

Andere vriend maakte het uit om de afstand (hij woonde 'n dorp verder ofzo, 20km maar hij vond dat hij me niet vaak genoeg kon zien ofzo), terwijl dat reuze mee viel vergelijken met de afstand van nu (216km )
Oud 14-10-2002, 16:01
miekmuis
miekmuis is offline
Dat ik hem zo nu en dan letterlijk van me af moest slaan
Oud 14-10-2002, 16:55
LM
LM is offline
Citaat:
Piccola schreef:

Oud 14-10-2002, 18:02
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Berserker_nl schreef:
vakantieliefde zeker? Ik heb etzelfde een beetje, alleen gaat het fantastisch zij is net hier in NL geweest, en we hebben ons geen seconde verveeld
Mjah, 't begon allemaal als een onschuldige vakantieliefde!
Toen zijn we heel lang samen geweest totdat ie daar dus verliefd werd op een ander. Ondertussen zijn we weer ruim 2 maanden samen, maar nu hoor ik ineens nix meer van hem.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 18:36
tiktoktak
tiktoktak is offline
Toen hij het uit wou maken. Ik ben nogal jaloers en dat kon hij opeens niet meer hebbben, maar hij heeft het niet uitgemaakt omdat hij teveel van me hield. En de volgende dag, nadat we alles hebben uitgepraat en hij honderd keer heeft gezegd dat hij stom was, kwam ik erachter dat er een of ander hoertje achter hem aan zat en hem stalkte. Niet zo leuk aangezien in nogal jaloers ben.(gelukkig voor die slet dat ze er weg woont) Ik kan die slet niet uit mijn hoofd zetten alhoewel hij absoluut geen contact met haar heeft(ik geef toe dat ik hem vooral in het begin daarop controleerde, anders kon ik gewoon geen rust vinden. Maar nu ben ik een stuk zekerder over onze relatie en ik begin die stoephoer te vergeten)
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 18:44
lieve
lieve is offline
Dat onze gemeenschappelijke vrienden zo'n straffe roddels vertelden,dat we op den duur beide niet meer wisten waar we het hadden !(maar dit is uitgepraat )

Dat het in onze relatie minder leuk was als voor en na!
Oud 23-10-2002, 17:08
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Vriend die naar mijn weten te jaloers was.
En gedumpt worden ofcourse
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 17:26
Verwijderd
Hmz, het uitmaken met mn ex..

Klinkt ms vreemd maar verder is het bij mij allemaal goed gegaan enzo.. Maar met mn laatste ex, die periode waar ik toen sowieso doorheen ging was vreselijk, het uit elkaar gerukt worden door twijfels twijfels twijfels.. En ja, wat ie me vervolgens flikte toen het uit was, de hele manier enzow. Maar is redelijk uitgepraat nu, kan iig weer normaal met em omgaan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten