Oud 03-11-2002, 18:11
Zazaa
Zazaa is offline
hey. ik heb een router gekocht zodat ik ook boven kan internetten, en het is in zoverre gelukt dat ik nu beneden via de router internet. alleen boven moet de netwerkkaart die ik er ingezet heb nog geinstalleerd worden, en dat lukt niet! hoe doe ik dat??? Monica
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2002, 18:15
Martin
Martin is offline
  • Schakel de stroom uit
  • Schroef de kast open
  • Plaats de netwerkkaart
  • Doe de kast dicht
  • Start de PC op

Nu verschijnt er een venster met de medeling dat er nieuwe hardware is gevonden. Indien je XP hebt wordt alles automatisch ingesteld, heb je een ander OS dan moet je gewoon de aanwijzingen volgen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 18:20
Zazaa
Zazaa is offline
Schakel de stroom uit

Schroef de kast open

Plaats de netwerkkaart

Doe de kast dicht

Start de PC op
ja dat heb ik dus al gedaan en die melding kreeg ik niet. en ik ben ook al honderden keren naar nieuwe hardware gegaan, en dan geprobeerd te instaleren met de diskette die erbij zat. maar dan vraagt ie steeds om de tweede editie van de win98 cdrom. en als ik dan de enige cdrom van win98 probeer die ik heb, krijg ik dezelfde melding, en dan probeer ik het weer via die diskette en dat lukt ook niet. en nu?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 04:58
TIGEK
TIGEK is offline
probeer even een andere slot. misschien werkt dat ik er last van gehad met een modem die ik in bouwde.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 20:16
Orion84
Orion84 is offline
Citaat:
Zazaa schreef:
Schakel de stroom uit

Schroef de kast open

Plaats de netwerkkaart

Doe de kast dicht

Start de PC op
ja dat heb ik dus al gedaan en die melding kreeg ik niet. en ik ben ook al honderden keren naar nieuwe hardware gegaan, en dan geprobeerd te instaleren met de diskette die erbij zat. maar dan vraagt ie steeds om de tweede editie van de win98 cdrom. en als ik dan de enige cdrom van win98 probeer die ik heb, krijg ik dezelfde melding, en dan probeer ik het weer via die diskette en dat lukt ook niet. en nu?
als er een diskette bij zat zit er dan ook geen handleiding bij (evt. op de diskette) anders ff checken of er een setup.exe oid. op de diskette staat, anders zou het idd via nieuwe hardware moeten werken.

anders misschien drivers van internet halen.
Oud 04-11-2002, 21:17
langejongen
langejongen is offline
Probeer bij iemand anders een cdrom van windows SE te krijgen.Misschien wil het daarmee lukken.Het andere wat je kan doen als je dat nog niet gedaan hebt is de map win98 van de cdrom naar je Cchijf kopieren.Daar staan namelijk cabinetbestanden,of ook wel .cab bestanden op. Als je dan iets moet installeren en hij vraagt om een cd dan selecteer je die map en haal ie daar de benodigde bestanden vandaan.Zo heb je nooit een cd meer nodig.

Veel suc6 ermee!!!!!!

Groeten.
Oud 04-11-2002, 23:15
Droyd
Droyd is offline
Is dit de eerste maal dat je een kaart insteekt? Misschien heb je gewoon niet hard genoeg op dat ding gedrukt...Heb dat zelf wel eens meegemaakt dat het niet bepaald goed vast zat...

Volgens mij herkent windows 98 wel steeds dat er een kaart in de sleuf zit, waarschijnlijk zijn stuurprogramma's bijzaak, hij hoort te weten dat er een netwerk kaart is geinstalleerd normaal gezien
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten