Oud 04-02-2002, 13:29
Verwijderd
laat hier anders suggesties achter dan stuur ik ze wel naar de ambassade van Israel...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2002, 14:35
DruidessI
DruidessI is offline
Nou, dit volgende kun je beter aan alle ambassades over de hele wereld sturen:

Handen af van Israel/Palestina!
Geen wapens leveren aan welke groep dan ook, geen steun betuigen aan welke groep dan ook en geen aandacht schenken aan welke groep dan ook. De media helemaal uit dat gebied en alle diplomatieke betrekkingen beeindigen...

Dan komen ze er misschien achter dat ze met elkaar moeten kunnen samenleven en dat ze elkaar nodig hebben.....stelletje kemphanen!

Oviergens,
De hypocrisie van de VS die Iran ervan beschuldigd wapens te leveren, haalt me het bloed onder de nagels vandaan.... Laat als eerste die Amerikaanse wapens uit Israelische handen en dan mag je pas beschuldigen met dat dikke uncle sam vingertje....

Bedankt

(daar zal Rumsfeld, Powell en Bush toch niet naar luisteren,.. misschien als je dit laat schrijven door een 6 jarig jongetje dat heel dol is op cowboys, maar het wel vreselijk vindt wat er in Israel gebeurt... )

Suzan
Oud 04-02-2002, 14:49
soulless
soulless is offline
LOL, perfecte reactie, onderschrijf ik voor de volle 100 procent
Oud 04-02-2002, 15:06
Griller
Griller is offline
idd
Oud 05-02-2002, 11:11
Dj Pjotr
Dj Pjotr is offline
of alles idd weg en er bij wijze van spreke en muur omheen zetten en het ze zelf maar uit laten vechten, of een harde interventiemacht, maarja, dan krijg je toch weer net als met sfor een paar dooien, en daar wil de Nato z'n vingertjes niet aan branden...
ps, amerika levert niet zelf aan israel, israel koopt van amerikaanse fabrieken, iran schenkt wapens aan de palestijnen "voor de goede zaak", da's een heel verschil hoor....
Oud 05-02-2002, 11:47
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Wat een oplossing
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 13:03
Verwijderd
zelf dacht ik ook aan zulke oplossingen, maar ik heb ook drastisere:
1. bombardeer alle moskeeen en synagoges, want het enige verschil tussen de groepen is godsdienst...
2. Geef bijde partijen zoveel wapens dat zelfs de babys al met een kalashnikov spelen...
3. gooi biologische wapen erop en wacht net zo lang tot ze allemaal dood zijn...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 13:28
Verwijderd
Citaat:
DruidessI schreef:
*knip*
applaus

Mee eens
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 13:34
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
zelf dacht ik ook aan zulke oplossingen, maar ik heb ook drastisere:
1. bombardeer alle moskeeen en synagoges, want het enige verschil tussen de groepen is godsdienst...
De gedachte dat het aan de religieuze verschillen ligt is oppervlakkig, kortzichtig en naief..

Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:

2. Geef bijde partijen zoveel wapens dat zelfs de babys al met een kalashnikov spelen...
Is dit serieus bedoeld?

Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:

3. gooi biologische wapen erop en wacht net zo lang tot ze allemaal dood zijn...
Right..
Grote onzin natuurlijk, hiermee begin je eerder een derde wereldoorlog als een conflict te beeindigen.
Denk toch eens na, doet heus geen pijn.
Oud 05-02-2002, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Mugshot schreef:
Right..
Grote onzin natuurlijk, hiermee begin je eerder een derde wereldoorlog als een conflict te beeindigen.
Denk toch eens na, doet heus geen pijn.

denk zelf na, ieder normaal denkend mens kan zien dat dit humoristisch bedoeld is

Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 14:48
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:

denk zelf na, ieder normaal denkend mens kan zien dat dit humoristisch bedoeld is

Normaal had ik dat gemerkt maar aangezien ik een paar van jouw standpunten ken was het geen verassing geweest als je hier serieus zo over dacht (denkt aan types als exterminator2).

Ik lig trouwens op de grond van het lachen..
Oud 05-02-2002, 15:29
The Wanderer
The Wanderer is offline
De enige oplossing is de Joden weer terug zetten in het land waar ze vandaan kwamen en de Palestijnen hun land teruggeven.
Oud 05-02-2002, 15:32
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
The Wanderer schreef:
De enige oplossing is de Joden weer terug zetten in het land waar ze vandaan kwamen en de Palestijnen hun land teruggeven.
Egypte?

Oud 05-02-2002, 15:34
RegaIk
RegaIk is offline
Citaat:
DruidessI schreef:
Egypte?

Europa
Oud 05-02-2002, 15:35
The Wanderer
The Wanderer is offline
Citaat:
DruidessI schreef:
Egypte?

nee, de Joden die in Israel zijn gezet zijn voornamelijk door de Duitsers verjaagd uit Europa. En niet beginnen dat ze oorspronkelijk uit Israel kwamen, want dan kun je netzogoed iedereen in Israel zetten.
Oud 05-02-2002, 16:38
Tampert
Tampert is offline
Mjah één van beide partijen uitmoorden, beide partijen uitmoorden. Allemaal o ppapier mooie oplossingen voor elke oorlog ..

Met de huidige verhoudingen in de wereld kan er denk ik niets gedaan worden aan dit conflict.
Oud 05-02-2002, 18:13
Verwijderd
Citaat:
The Wanderer schreef:

nee, de Joden die in Israel zijn gezet zijn voornamelijk door de Duitsers verjaagd uit Europa. En niet beginnen dat ze oorspronkelijk uit Israel kwamen, want dan kun je netzogoed iedereen in Israel zetten.
kleine mierenneukende aanvulling hierop: de meeste joden komen uit Rusland en Amerika.

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten