![]() |
|
![]() |
Mijn broertje heeft hemicrania continua (gehad) (ofzoiets
![]() Dat is een heel zeldzaam soort hoofdpijn. Hij heeft er zelfs een tijdje voor in het ziekenhuis moeten liggen, omdat hij er ook echt doodziek van was en niet meer at of dronk. Na een tijdje in het ziekenhuis, hebben ze pas deze diagnose kunnen stellen. Kweet natuurlijk niet wat jij hebt, maar ik wil alleen maar zeggen dat er misschien wat verder gekeken moet worden, omdat er dus ook nog andere (zeldzame)vormen (hoofdpijn) zijn. Greetzz, |
![]() |
|
ik heb er vorig jaar ook een half jaar voor plat gelegen, en ze weten nog steeds niet wat het is geweest.
Ben ook naar de homeopaath geweest, die dacht aan verzuurde spieren.... Op het ziekenhuis en bij de dokter wisten ze het iig niet. Ik ben er nu gelukkig vanaf
|
als mijn voorhoofd koud wordt dan krijg ik ervooral last van, maar ook als ik gewoon aan het relaxen ben het is heel erg vreemd, naar een homeopaat ga ik niet (nou ja daar mag ik neit meer komen) omdat ik me niet open stel, als hij vraagt: heb je een broertje enz sla je die wel eens oid zeg ik gewoon wat gaat jou dat aan?
|
Haay haaym mensies,
ik ken het probleem van bijna dagelijks hoofdpijn! ![]() Ik heb het sinds ik klein ben. Ik loop nu ook in 't ziekenhuis, voor m'n neus en al die shit. De chirurg raade mij aan om m'n ogen te testen. Dat heb ik dus gedaan, mijn ogen op zich waren goed ![]() Maar toch ga ik een bril proberen, gewoon voor de lange dagen als ik tot 4 uur naar school moet, want dan heb ik het er meeste last van. En nu kijken of het helpt... Als ik jouw was anonieme_teddybeer, zou ik toch een bril proberen, niet voor de hele dag maar voor af en toe. Dat is mij teminsten wel aangeraden, en bij mij kunnen ze ook niks vinden. ![]() Liefs Miss*Pain... Kuszzz
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb die een tijdje genomen en ze hielpen echt, en de vader van een vriendin van mij heeft dezelfde ervaring daarmee. het is het proberen waard! xxx |
![]() |
||
Citaat:
Als dat zo is, voelt de homeopaat je duidelijk aan. ![]() Heb je het ook 's morgens al als je uit bent komt? Heb je een slaaptekort? Heb je het ook tijdens eten en masturberen? Tijdens sport? Helpt koffie? Heb je het ook als je geconcentreerd met iets leuks bezig bent? Heb je het op bepaalde plaatsen? Of in de omgang met bepaalde mensen? |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
2. neej 3. neej 4. ja 5. ik drink geen koffie 6. neej 7. ook niet 8. ook niet
|
![]() |
Hey anonieme teddy beer
Ik heb ook last van veel hoofdpijn, voor mij doen/gevoel echt niet normaal of gezond. Zit bij mij ook steeds op plekken waar ik van denk jezus. En schrik er soms best wel van aangezien het soms best erg is. En idd net als bij jouw niemand snapt het... ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoofdpijn en moeheid Verwijderd | 9 | 25-03-2016 09:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
preventieve scan Lolita | 51 | 03-03-2008 23:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Moeheid/duizelig/hoofdpijn Eesje | 10 | 27-06-2006 14:52 | |