Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
t klopt ook helemaal niet he, als 62% (zoiets ofzo) van Rotterdam allochtoon is, hoe kan die Pim dan zoveel stemmen krijgen daar en PvdA en GL en dergelijke veel minder?? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lijkt mij. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Uitleg voor de heer Dutchy15: Partijen hier in t dorp stellen erg weinig voor, erg vaag etc. Niemand een duidelijk beeld waar ze precies voor staan (maar dat zal in de meeste gemeenten zo zijn, omdat vooral de landelijke politiek gevolgd wordt) Vraag je je natuurlijk af waarom ik niet op die extreem rechtse partij heb gestemd?! Nou, die partij is zo Nazi als maar zijn kan, lijsttrekker is een kale Duitse Nazi die niet eens Nederlands spreekt(en hier in Nederland in de politiek probeert te komen omdat dat in Duitsland niet lukt). En NEE ik ben echt geen Nazi hoor, ben het alleen over het vreemdelingenbeleid van Pim eens. En dan ben je naar mijn mening echt geen Nazi, anders bestond een groot deel van Nederland uit Nazi's.
||
Citaat:
![]() En de partijen hier in Rotterdam hebben het er zelf naar gemaakt. Eerst wilde ik niet eens gaan stemmen voor de gemeenteraad. Maar toen vonden de gevestigde partijen het nodig om Pim bij voorbaat uit te sluiten. Ik voelde me toen meteen geroepen, om deze ondemocratische arrogantie af te straffen, en ook nu al mijn steun aan Pim te geven. -Desecrator
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Heb geen tv-gids bij de hand, sorry
|||
![]() |
Citaat:
er moet ook aan andere dingen aandacht besteed worden, de dingen die ik genoemd heb etc. wel is t zo dat partijen nu proberen om zoveel mogelijk allochtonen naar zich toe te krijgen (behalve een paar dan), dus mede dankzij de allochtonen krijgen sommige partijen meer zetels dan dat ze eigenlijk hadden gekregen.. maar nogmaals, je kan t wel met m eens zijn over t vreemdelingenbeleid, maar hij zegt heel weinig over zorg onderwijs wonen verkeer sport cultuur etc.!! dat moeten we ook hebben!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Uhhhh, pas om halF twaalf/ twaalf uur soiets... als de uitslagen allemaal bekend zijn. NED2 trouwens>>
|
![]() |
op school hadden we schaduwverkiezingen
![]() zeer lage opkomst, pvda op 1 vvd op 2 en sdp op 3. Ik heb vvd gestemd. Niet omdat ik het op landelijk nivo met ze eens ben maar al die lijsttrekkers van de gemeentepartijen bij ons op school waren en de vvd'er was de enige die goede gemeente-ideeen had en de vragen goed beantwoorden, de andere flapdrollen draaiden er enkel omheen. ik was blij dat ik in het echt niet mee mocht doen, op landelijke nivo mag ik strax lekker wel stemmen ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Heb je gelijk in, het is dus afwachten op zijn partijprogramma, dat zal veel meer duidelijkheid bieden over de rest van Pim's plannen. Ben trouwens net thuis, en zie op tv dat Leefbaar Rotterdam 17 zetels heeft behaald. Daar kan het land wel van geschokt zijn, maar naar mijn mening geeft dat duidelijk de onvrede weer die er onder een groot deel van de (Rotterdamse) bevolking is. Maar ja, morgen maar ff alles goed bekijken en doorlezen.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Sorry,.. moest even dr uit.. Grt, een Amsterdammertje ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
red de truckruns en een super dag voor 1000en gehandicapten! Roy Bouten | 4 | 08-06-2008 13:07 | |
Koninginnedag 2006 Gatara | 73 | 02-05-2006 11:09 | |
Wil Vught met vertrekcentrum nieuwe tragedie inspirations | 45 | 16-02-2005 13:48 | |
Gekozen burgemeester Gigli | 38 | 11-02-2004 11:15 | |
Het gekozen burgemeesterschap hmvreemd | 7 | 06-01-2004 17:34 | |
De gekozen burgemeester: Goed idee! Sky Jewel | 65 | 16-12-2003 16:12 |