Oud 28-03-2001, 07:44
kikkerkut
kikkerkut is offline
menzen, ik heb een fikker gekocht(sony) die heb ik aangesloten als primary slafe, wat er op de dooz stond. mijn normale rom staat op primary master. als ik mijn pc opstart heb ik vaak maar 1 van de 2 speleres, de brander, me oude c ik dan niet. eerst d8 ik dat het aan me bios lag, dus die heb ik geflashed, maar dat heeft niet geholpen. ik gebruik ez cd creator 4.0 en de snelheid lang niet, voor 400 mb (brander is 12x8x32) moet ik 24 minuten w8en totdat ie klaar is. om dan maar niet te spreken over de tijd die m'n bakkie nodig heeft om alle files in te lezen. ik heb een p2 266 dat is toch wel voldoende voor een fikker?

-dus mij snelheid is lang niet goed.
-en ik c vaak maar 1 rom, me brander.

wie ken mij uit deze problemz helpen?????

grtz,
Robert
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2001, 12:49
CD-rom als primairy master en writer als primairy slave?!

Zet die writer lekker op primairy slave en de gewone cdrom drive op secondairy master.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2001, 15:08
ick
ick is offline
enne, aanvulling op elpie, primary is de ene ide kaberl (meestal die waar je HD op zit) en secundary is de andere (waar meestal je cd opzit)

kijk ook of 't andere apparaat op de kabel niet toevallig als "cable select" is ingesteld!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2001, 15:25
kikkerkut
kikkerkut is offline
thnx mense, 't is gelukt. jumper stond op cable select. ik ken weer lekker fikken! thnx!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten