Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij hadden in groep 6 (maar dat kun je vast ook voor groep 5 en misschien wel 4 gebruiken) een spelletje met tafeltjes.. was jongens tegen meisjes, en dan moesten er twee naar voren komen. Andere kinderen uit de klas of de leraar noemden dan een rekensommetje, en wie als eerste het goede antwoord gaf kreeg dan een punt.. en zo werd dat een hele tijd achter op het bord bijgehouden, de stand tussen jongens en meisjes
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar voorlezen is geen echte 'les', het is leuk, tijdvulling, aanvulling/verduidelijking, en zeker ook wel noodzakelijk, maar echte lessen zijn meer over dingen als Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga iig een les geven over de Nederlandse vlag...en aan het eind mogen ze dan in tweetallen een vlag voor de klas ontwerpen en 1 (of misschien 3, ligt er aan) mag er dan met verf op stof gemaakt worden.
Ik zou een les over dieren gaan geven...vogels waarschijnlijk...maar dan moet ik een hele middag vullen en allerlei werkjes er bij maken ed...en das best lastig...dus 'k denk dat ik dat laat zitten ('ik had zoveel andere ideeën' oid). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Muziek spelen!! Wij hadden vroeger zo'n hele collectie met triangels (nee, dit is niet sarcastisch), klokkenspelen, etc. genoeg voor iedereen, en dan gingen we met z'n allen (of omstebeurt) wat spelen. Heel vet en bovendien goed voor je gehoor (leer je verschil tussen toonhoogtes ed.)!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe was jij vroeger op school? Verwijderd | 50 | 24-01-2011 22:53 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Studeren |
University College #5 SchelefrieS | 500 | 18-02-2008 19:17 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |