Advertentie | |
|
![]() |
|
maar zelf laat ik een komputer met losse onderdelen in elkaar zetten
packard bell is gewoon klote met dat soort dingen installeren............... ![]() maarja kwestie van smaak ik heb er in iedergeval geen problemen meer met mijn pc ![]() allemaal losse onderdelen bij elkaar ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
![]() Zelfs een simpele handeling als het vervangen van de harde schijf leidde al tot het niet-meer-kunnen-installeren van Windows omdat: 'System configuration changed. Booting halted' Go Packard Bell ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En maar beweren dat ze bij Dixons verstand hebben van pc's ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hehe... Packard Bell en computer...
Tja, als je Packard Bell een computer vind moet je dat zelf weten... niet om het een of het ander maar ik wéét hoeveel Packard Bells er bij onze COMPUTERfirma (dus Géén Dixons) terugkwamen... Ik weet ook waarom we er dus maar mee gekapt zijn... ![]() Het leuke was... we gingen die computertjes eens strippen, anders mochten we die krengen niet terugsturen... Wat er in zit... BAH! Het begint al met Onboard Geluid en Video ![]() Maar goed, ik ben onderhand moe van het typen, ik ben er weg van... Mzzlz iedereen... ![]()
|
![]() |
Nog ff kort... merk van het geheugen weet ik zo niet, al zal het geen Kingston zijn, maar daar hebben ze bij de Dixons hoogstwaarschijnlijk nog nooit van gehoord
![]() ![]() ![]() ![]() Maar goed, voor de beginnende computeraar is het wel leuk... vooral omdat je meteen kan beginnen en veel software erbij krijgt... Maar als je een béétje tweaker bent dan lach je PB hard uit... Anders ben je geen tweaker ![]() Nogmaalz Mzzl
|
![]() |
just get a life, get linux :-)
en mja.. ik houd ook niet van onbaord is meestal wel een optie voor in bios om te disablen.. desnoods zit er een jumper op mobo.. tenminste op normale pc's zit dit (hier behoren A-merken niet toe!)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Geluid on board kraakt sinds reinstall Meadow | 5 | 12-10-2005 12:29 | |
Software & Hardware |
[Audio] Onboard Realtek geluid Verwijderd | 10 | 30-07-2005 15:56 | |
Software & Hardware |
[Geluid] Onboard voor geluid, pci voor spelpoort Krekker | 7 | 05-07-2005 16:17 | |
Software & Hardware |
[Geluid] Problemen met onboard geluid Wammus | 14 | 10-06-2005 16:31 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Low-budget computer alwaysgood | 18 | 03-01-2005 11:00 | |
Software & Hardware |
Upgraden, maar wat moet men kopen? Verwijderd | 27 | 22-02-2003 12:19 |