Oud 25-03-2002, 16:33
Verwijderd
wie heeft er hier (redelijk) grote littekens en waarvan?

kheb er 1 op me buik, overgehouden aan een blindedarm+buikvliesontsteking...

Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 16:34
heldin
heldin is offline
op mn knie, keer beetje erg hard gevallen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 16:35
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Ik niet echt..

En bij meisjes vind ik het wel mooi, vaag? (kleintjes dan)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 16:38
Martin Dude
Martin Dude is offline
hmm, ik heb er 1 op mn rechter dijbeen
tilde een zak puin op .. draaide met mn torso terwijl zak langs mn been gleed .. en er stak een stukje glas uit

niet echt diep ofzow, maar wel een grappig litteken

verder niet echt grote .. op mn linker knie 3 "kleinere" op/naast/over elkaar
Oud 25-03-2002, 16:40
Eva*
Eva* is offline
Iedereen heeft in elk geval 1 groot litteken: De navel.

Verder heb ik op mijn onderarmen wat littekens omdat ik met mijn armen door een ruit was gevallen.

Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 16:40
Flower_4_u
Flower_4_u is offline
op m'n armen :\
Oud 25-03-2002, 16:41
Gothic
Gothic is offline
alleen klein litteken op m'n lip...
Oud 25-03-2002, 16:43
Floppy the Rabbit
Floppy the Rabbit is offline
heb op me rechterarm 2 lange strepen, heb geen idee waarvan, zag ze laatst opeens
Oud 25-03-2002, 16:44
Verwijderd
van kleine littekens heb ik er zoveel.
tig van een kapotte spiegel(niet allemaal van dezelfde spiegel)

1tje van een mes (welke niet in de andere hand zat, er was dus een schuldige)
(zit op me hand)

en dan een hele zooi van die kutgrindpaden waar je als klein kind zo fijn van op je bek kan gaan
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 16:44
poki
poki is offline
Een heel klein litteken op het gezicht vind ik wel mooi..

Ik heb zelf kleintjes die niet opvallen over mijn hele lichaam.. Geen grote..
Oud 25-03-2002, 16:45
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
2 litteksn van 23 cm lang op mijn heupen.
heb vroeger een heup operatie gehad
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 16:46
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
ik heb der eentje onder mijn kin.(ong. 1cm.) We fietsen met zijn drieen langs elkaar en onze sturen haakten in elkaar,en ik viel met me kin op de straat. Er was een stuk vlees uit, dus moest gehecht worden.
Oud 25-03-2002, 16:48
Remqo
Remqo is offline
euh.... waar zal ik eens beginnen...

Ik heb er een paar op m'n gezicht, niet erg duidelijk, maar bij bepaalde lichtval zie je ze wel. op m'n arm (van een messenwerper --> zit een heel verhaal achter, geen zin om uit te leggen), nog een op m'n arm van een hondenbeet
een paar op m'n buik, een paar op m'n knien, 1 hondenbeet in m'n been. en m'n vingers zitten vol met papiersneetjes
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 17:13
Verwijderd
Nah.. grote niet echt..
Wel een gat langs m'n oog dkordat m;n broer een mes naar m'n kop heeft gegooid toen we klein waren..

jah, en verder knien en ellebogen enzo..

*senkt*

owhjah, midden op m'n voorhoofd, een dike.. iemand met z'n nagel..

gaat niet weg
is iets bvan 7mm breed en 3 cm lang
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 17:15
Verwijderd
ok
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 17:21
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
--> Lichaam & Gezondheid
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 17:23
Onlyme
Onlyme is offline
ik heb er 1 tussen mn buik en mn borst in, ongeveer 4 cm lang
was van toen ik euhm 3 maanden oud was en ik wilde geen eten meer doorslikken omdat mn maag verstopt was ofzo

heb ik nog op de intensive care gelegen
Oud 25-03-2002, 17:27
A loved one
A loved one is offline
Ik heb er een op mijn buik, van 'n mes, en een paar kleine van waterpokken

Love
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 17:34
pia
pia is offline
op mijn vinger een klein littekentje van een mes, en op mijn benen een aantal littekens en dat komt door hersenvliesontsteking
Oud 25-03-2002, 18:08
vigor mortis
vigor mortis is offline
hell, op mn linkerwijsvinger van een kapotte spiegel, en nog een maar kweenie waarvan. Dan op mn linkerhand nog van een lucifer en op mn linkerduim ook nog een kleine.
op mn bovenbeen ook nog een van een zakmes, wassik mee uitgeschoten met mn stomme kop en op mn linkerbeen nog van een infuss toen ik kei klein was. Enduh op mn ellebogen en polsen ook nog een paar
Oud 25-03-2002, 18:11
Croeloes
Croeloes is offline
ik heb litteken op me pols.. lijkt net of ik zelfmoord heb gepleegd.. ik had me arm gebroken en ik moest geopereerd worden.. verder niet echt boeiend..

xxies
Oud 25-03-2002, 18:38
silla02
silla02 is offline
ik heb een litteken aan de zijkant van mijn linkervoet, want ik heb met mijn voet tussen de spaken van een brommer gezeten en toen tegen de uitlaat aan dus dat was weggebrandt en toen hebben ze een plak vel van mijn bovenbeen afgehaalt en het over die andere wond gedaan.(toen was ik 2 ofzow) beetje vaag ik weet het maarja
En ik heb er 1tje in mijn wenkbrauw want ik was tege een lantarenpaal aangelopen dus toen moest het gelijmt worden, en ik heb er 1tje op mijn rechterhand door de strijkijzer haha.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 18:58
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
ik had al sinds m'n derde 1 onder m'n kin, toen was ik bij m'n oma tegen de tafelpoot aangelopen en dat werd geplakt. 2 maanden geleden ben ik heel hard gevallen met m'n fiets toen het glad was en toen had ik over dat oude litteken heen weer 3 hechtingen. Dat litteken is nu heel lelijk. Het is heel dik geworden en ook nog steeds heel rood. Die kleur zal nog wel wegtrekken, maar dat het zo dik is vind ik niet normaal. Ik heb gehoord dat ze er pas na een jaar iets aan kunnen doen, omdat het dan pas stabiel is.

Heeft iemand iets aan een litteken laten doen, hoe ging dat, is het waar dat ik een jaar moet wachten?
Oud 25-03-2002, 19:27
~eef
~eef is offline
ik 1 in me oor van een hechting.. en euwh..verder heel veel op me armen en benen.. van muggebeten, krabbels van me zus/katten/enz.. en van kleine ongelukjes.. en 1 op me buik kleintje kweet niet waarvan
Oud 25-03-2002, 19:48
lake bodom
lake bodom is offline
eentje bij mun wenbrauw.. tegen een deur opgelopen

Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 19:58
$tarlight
$tarlight is offline
kheb een winkelhaak in mn bovenbeen, klein ongelukje gehad met mn fiets. Zag de (geparkeerde(!!!!)) auto te laat en moest mn stuur omdraaien, toen kreeg ik mn bel in mn bovenbeen....
maar was verder niet pijnlijk hoor
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 07:03
xxxemmyxxx
xxxemmyxxx is offline
een paar grote littekens op m'n buik.. ben een paar keer geopereerd (o.a blindedarm) en op m'n schouder omdat ik m'n schouder gebroken heb (met pinnen)
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 08:34
Verwijderd
ik heb een litteken op mijn neus, van een waterpok die ik opengekrabt heb Als ik later kindertjes heb, dan ga ik hun handen vastbinden wanneer ze de waterpokken hebben
en ik heb een litteken op mijn voorhoofd, toen ik met mijn hoofd op het beton ben gevallen...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 09:37
Choke
Choke is offline
K heb er een die loopt vanaf me ruggegraat tot op me buik.. bij me rechterzij, er was iets met me middenrif aan de hand toen k nog klein was, 40 hechtingen
Oud 26-03-2002, 10:50
meastrecks
meastrecks is offline
op m'n buik van een operatie toen ik een babytje was
iets met mijn maagportier

en wel 4 op mijn kin op bijna dezelfde plaats
ik had vroeger de gewoonte om nogal hard op de zwembadvloer te komen
Oud 27-03-2002, 14:39
Verwijderd
jaja ik heb zekerz een litteken:

horizonale streep van 13(!!!) cm vlak boven m'n navel....
(van een operatie toen ik baby was)
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 14:44
Somebody Special
Somebody Special is offline
Uh..Op mn armen en benen staan heel wat littekens..
Op mn arm ook nog 2 andere,
Was op vakantie in Tsjechie en de ex van mn zus vroeg of we een wedstrijdje zouden doen wie ut eers bij de appelboom onder in een dalletje stond was.
Ik struikelde en rolde zo tegen de boom aan
En ik was als eerste bij de boom

En nog een heel mooi litteken in de vorm van een vlammetje op mn duim.
Mocht als 7(?) jarig meisje de sigaret van mn oma aansteken maar..stak mn duim aan
Oud 27-03-2002, 15:36
Verwijderd
Ik heb een klein streepje over mijn linkerwang lopen, heb ik mezelf aangedaan toen ik 1 was en onwijs scherpe nageltjes had

Verder nog een vrij grote op mijn bovenarm -> ik was gestoken door een zieke paardevlieg en toen begon die plaats onwijs te ontsteken. Hebben ze weggesneden, is best wel weer mooi geworden.

Ook eentje op de linkerkant van mijn onderbuik -> ik sliep in een hoogslaper, kukelde er uit, langs de punt van een stoel onder mijn bed... AUW, maar ziet er cool uit: heeft namelijk precies de vorm van een pleister
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 21:45
Verwijderd
Citaat:
sweet schreef:
Op me andere elleboog. We hadden een keer, toen ik klein was, van een plank en vier wielen iets gemaakt waar je mee kon rijden. Ik lag erop en de andere duwden heel hard. Maar die wielen staken boven de plank uit, en ik gleed naar de wielen toe aan een kant, en toen zat ik met me been en arm ertussen en me elleboog was het ergst.

Verder kan ik er niet zoveel meer bedenken dat was het zowel/

maw.:
1- je heb alles gehad
2- dat voertuig was niet om in te rijden maar om in te crashen
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 06:27
Severus
Severus is offline
Ik heb een groot litteken op mijn bovenlip, onze hond heeft me daar gebeten toen ik 12 was. De beet deed helemaal geen pijn, maar het bloedde wel heel erg, dat kun je je voorstellen. Ik ben toen zelfs flauwgevallen van al dat bloed. Ik heb een paar hechtingen gehad toen, en toen hoefde ik een paar dagen niet naar school, dat was wel .

Voor de rest heb ik littekens van de waterpokken, een klein littekentje onder mijn kin (opgelopen als baby; ook daar heb ik hechtingen voor gehad), en ik heb ook littekens op mijn polsen en op mijn benen (deze zijn opzettelijk door mijzelf aangebracht).

Ripper
Oud 30-03-2002, 07:43
french kiss
french kiss is offline
een groot litteken op men rechterarm,ben er een paar keer geoppereerd
Oud 30-03-2002, 08:36
+Lunatic+
+Lunatic+ is offline
5 op m'n linkerarm van het snijden :/

En eentje in m'n middelvinger: ben door een deur heengerend/gevallen
En daarbij is ook m'n oor ingescheur ( moest gelijmd worden ) maar daar zie je nix meer van.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 17:32
Ninnoc
Ninnoc is offline
heleboel kleine lidtekentjes van van alles, kat, mezelf, vallen, uitlaat etc. verder heb ik een brandlidteken op mijn hand van de oven toen we spacecake bakten *leuke herrinnering*
Oud 30-03-2002, 17:56
miep
miep is offline
op m'n kin een kleintje, een keer hard gevallen, zelfde geldt voor m'n knie, enne, dat was 't denk ik......
en m'n navel of course
Oud 30-03-2002, 17:57
miep
miep is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
verder heb ik een brandlidteken op mijn hand van de oven toen we spacecake bakten *leuke herrinnering*

Oud 30-03-2002, 18:03
eztah
eztah is offline
Ik heb een klein sneetje van m'n blindedarmontseking.
En een sneetje onder mijn rechterborst, waar een teek zat die er operatief uit moest, omdat ie onder mijn huid was gaan zitten
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 19:25
AgainstTheGrain
AgainstTheGrain is offline
Mijn been zit onder de littekens mijn arm ook, en dan nog onder mijn kin, toen ik van mijn fiets was afgepleurd
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 09:14
shanli
shanli is offline
'k Heb er 1 op mijn rechterpols,van een spil,toen ik mijn plos had gebroken.
Heb er 1 heel vaag staan op mijn linkerkuit van een brandwonde(ik stond tegen een chauffage,ai)Ook nog 1 op mijn knie,van te vallen zeker.
Oud 31-03-2002, 11:01
Koen_S
Koen_S is offline
Paar kleintjes op men armen, vingers etc.

Een grote onder op men kin, keertje gevallen met skaten...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 11:15
KazzZ
KazzZ is offline
uhm niet echt veel eigenlijk.
ooit met mn vinger tussen de autodeur gekomen toen ik 5 was maar zie je niet echt meer...
en op mn achterdijbeen een litteken van toen ik ooit over een gaashekje sprong en er wat gaas uitstak.
Oud 31-03-2002, 11:15
Roos
Roos is offline
Een klein wit littekentje naast m'n lip, omdat ik 12 jaar geleden heel hard ben gevallen, heel m'n gezichtje kapot
edit: die valt niet op, tenzij ik hem laat zien.

Een iets groter litteken aan de zijkant van m'n buik, ik ging een berg beklimmen (zonder touwen, helemaal los). Ik reikte omhoog met mijn arm en gleed weg, dus ik schaafte met m'n buik over de weg

Een gebitsafdruk van m'n zusje in m'n linkeronderarm.
Verschillende kleine littekentjes op m'n pols en rechteronderarm van m'n zusje en de kat van de buren (kutbeest).

Litteken iets onder m'n knie van een gigantisch grote valpartij toen er een woeste hond achter me aan zat (dat was eng!) en heel m'n been kapot was.
edit: die valt ook niet zo op, alleen als ik het laat zien

Haha ik zal maar niet over m'n voeten beginnen, die zijn door het ballet helemaal kapot

Ben een beetje roekeloos soms
Oud 31-03-2002, 16:38
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
* op mijn been, ben een keertje over prikkeldraad gestruikeld. Zijn er 3 van ongeveer 20 cm lang.
* Achterhoofd, tegen een dakpan gestoten.
* Liezen, operatie. Balletje was niet in het zakje gezakt.
* linkerhand over de palm. Keer met een mes uitgeschoten, omgeveer 10 cm lang

dat was het wel ongeveer
Oud 31-03-2002, 16:56
*~Shy QueeN~*
*~Shy QueeN~* is offline

* Op me onderkin een soort van streep vanwege het dagelijks vallen, als 3 jarig meisje, met me kin op de plavuizen van me pa en ma :-S (denk aan huilen en bloeden.. Wel een paar keer!)

* Aan de onderkant van m'n rechterbeen.. Is door nieuwe (laarsachtige)Mag-schoenen gekomen.. (Na weeekenlang gezeurd te hebben heb ik ze TOCH gekregen van m'n ma, alleen heb ik er pijnlijke wondjes aan overgehouden omdat er scherpe dingetjes aan de binnenkant zaten) Nu zit er een soort van rond gat (???) op m'n ene been :-( Doe ik dus ook nooooit meer! (AL zijn het wel heeeele mooie schoenen!)
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 16:58
miro
miro is offline
Wild vlees (telt dat ook mee?)over de hele lengte van mn duim, ooit gesneden aan een kapotte lamp.

Onder mn kin, gevallen met de fiets.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 10:31
PiNoW
PiNoW is offline
1 tussen mijn wenkbrauw en oog zeg maar, was ik gekrabt door een kat (1 cm lager en ik was blind geweest)
op mijn knieen heel veel van toen ik als kind vaak viel
op men duim een hele grote ronde van toen ik viel met skaten en men pols kneusde
op men heup-bot zeg maar, toen ik gevallen was in het zwembad en een grote snee daar had
en nog veel op men armen, bovenbenen en buik van het snijden ensow, maar na de zomer zijn ze door de zon allemaal weg en komen ze ook niet meer terug (hopelijk)

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten