![]() |
|
Ik heb een groot litteken op mijn bovenlip, onze hond heeft me daar gebeten toen ik 12 was. De beet deed helemaal geen pijn, maar het bloedde wel heel erg, dat kun je je voorstellen. Ik ben toen zelfs flauwgevallen van al dat bloed.
![]() ![]() Voor de rest heb ik littekens van de waterpokken, een klein littekentje onder mijn kin (opgelopen als baby; ook daar heb ik hechtingen voor gehad), en ik heb ook littekens op mijn polsen en op mijn benen (deze zijn opzettelijk door mijzelf aangebracht). ![]() Ripper
|
Een klein wit littekentje naast m'n lip, omdat ik 12 jaar geleden heel hard ben gevallen, heel m'n gezichtje kapot
![]() edit: die valt niet op, tenzij ik hem laat zien. Een iets groter litteken aan de zijkant van m'n buik, ik ging een berg beklimmen (zonder touwen, helemaal los). Ik reikte omhoog met mijn arm en gleed weg, dus ik schaafte met m'n buik over de weg ![]() Een gebitsafdruk van m'n zusje in m'n linkeronderarm. Verschillende kleine littekentjes op m'n pols en rechteronderarm van m'n zusje en de kat van de buren (kutbeest). Litteken iets onder m'n knie van een gigantisch grote valpartij toen er een woeste hond achter me aan zat (dat was eng!) en heel m'n been kapot was. edit: die valt ook niet zo op, alleen als ik het laat zien Haha ik zal maar niet over m'n voeten beginnen, die zijn door het ballet helemaal kapot ![]() Ben een beetje roekeloos soms ![]()
|
![]() |
* op mijn been, ben een keertje over prikkeldraad gestruikeld. Zijn er 3 van ongeveer 20 cm lang.
* Achterhoofd, tegen een dakpan gestoten. * Liezen, operatie. Balletje was niet in het zakje gezakt. * linkerhand over de palm. Keer met een mes uitgeschoten, omgeveer 10 cm lang dat was het wel ongeveer
|
![]() |
* Op me onderkin een soort van streep vanwege het dagelijks vallen, als 3 jarig meisje, met me kin op de plavuizen van me pa en ma :-S (denk aan huilen en bloeden.. Wel een paar keer!) * Aan de onderkant van m'n rechterbeen.. Is door nieuwe (laarsachtige)Mag-schoenen gekomen.. (Na weeekenlang gezeurd te hebben heb ik ze TOCH gekregen van m'n ma, alleen heb ik er pijnlijke wondjes aan overgehouden omdat er scherpe dingetjes aan de binnenkant zaten) Nu zit er een soort van rond gat (???) op m'n ene been :-( Doe ik dus ook nooooit meer! (AL zijn het wel heeeele mooie schoenen!) |
![]() |
|
1 tussen mijn wenkbrauw en oog zeg maar, was ik gekrabt door een kat (1 cm lager en ik was blind geweest)
op mijn knieen heel veel van toen ik als kind vaak viel op men duim een hele grote ronde van toen ik viel met skaten en men pols kneusde op men heup-bot zeg maar, toen ik gevallen was in het zwembad en een grote snee daar had en nog veel op men armen, bovenbenen en buik van het snijden ensow, maar na de zomer zijn ze door de zon allemaal weg en komen ze ook niet meer terug (hopelijk) ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Heb jij littekens? Cherry Springs | 162 | 22-05-2012 18:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Littekens Teardrop | 8 | 25-07-2010 18:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
littekens verwijderen Little miss NAUGHTY | 3 | 14-05-2003 12:06 | |
Psychologie |
kunnen littekens door automutilatie verwijderd worden. Little miss NAUGHTY | 10 | 13-05-2003 21:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
littekens + lente/zomer framboosje | 53 | 13-03-2003 08:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zalf tegen littekens kleinedraak | 8 | 10-12-2002 12:34 |