Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Uhm... je kan Trillian gebruiken. Daarmee kan je op het MSN netwerk (ook dat van ICQ en meer) komen, en het heeft tot nu toe nog geen enkel veiligheidslek gehad.
Trouwens, wat die ICQ spam betreft: je moet gewoon multi-recipient messages uitzetten. In Trillian kan je zelfs multi-recipient messages uitzetten aleen voor mensen die niet op je contact list staan. Als je dat doet, ontvang je vrijwel geen spam meer. C/0 Edit: typo [Dit bericht is aangepast door Chip Zero (20-03-2002).] |
![]() |
|
Als je er echt geen last meer van wil hebben zul je msn moeten blokken, welke poorten dit zijn kun je hier vinden
beste is van de poorten UDP & TCP te blokken. Bij mij werkte dit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
TRILLIAN geen veiliheidslek ?? hahaha ... sorry, moest ff lachen.
source: Asta....... Decode the Trillian Password Mar, 09 2002 - 11:42 contributed by: hx Trillian is all of these chat programmes in one "MSN/ICQ/IRC/Yahoo!/AIM". Trillain can be downloaded at www.trillian.cc. It has a save password function. The save password function is default and many users do not bother to untick it. I was shocked at how they store the passwords. They store the passwords in a file with all the other users details. Fear this ... |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|