Oud 25-01-2002, 20:20
Roos16
Roos16 is offline
Wie heeft er weleens dat ie een hele mooie film zit te kijken, en dan moet je bijna huilen maar je houdt het in omdat er mensen bijzitten??
Oud 25-01-2002, 20:21
Noortjuhh
Noortjuhh is offline
Ik jank nooit bij films..zal wel komen omdat ik nooit van die ontzettend zielige dingen kijk ofsow
Oud 25-01-2002, 20:37
Verwijderd
Ik heb nooit gehuild bij een film.. naja, toen ik klein was wel.. bij Dombo en Scruffy en Alfred J. Kwak.. Maar nu heb ik wel soms beetje tranen in mn ogen, maar huilen niet..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 20:40
stroopwafel
stroopwafel is offline
heb me wellus ingehouden maar dat werkte niet

meestal kijk ik geen zielige films als er mensen bij zijn, en als er wel mensen bij zijn vind ik dat niet erg..
Oud 25-01-2002, 22:04
Verwijderd
The Color Purple. Man wat moest ik me toch inhouden!
Ik moest af en toe echt wel een traantje wegpinken. Hopelijk had mijn broer het niet gezien
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 23:07
Retarded
Retarded is offline
Saving Private Ryan op het einde.. als Ryan daar bij het graf van Miller staat... ik heb em gister weer gekeken en ik kon het gewoon niet meer houden! KEI MOOIIIII!!!!
Oud 25-01-2002, 23:23
No FooL No MorE
No FooL No MorE is offline
Ik kan bijna nooit huilen waar andere mensen bij zijn.
Met films kijken iig niet..
Oud 26-01-2002, 10:16
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
kmoet heel vaak huilen bij mooie films, maar als andere erbij zitten (familie maakt nix uit, mijn zusje huilt soms ook) dan probeer ik nie te huilen....moet ik ineen heeeel nodig naar de wc of i.d.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 11:10
Verwijderd
Bij Alfred J. Kwak heb ik gehuild toen zijn ouders werden overreden
Bij sommige films heb ik de tranen in de ogen staan, maar huilen doe ik nooit. My Girl van gister is daar een voorbeeld van...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 11:26
~Miracle~
~Miracle~ is offline
Ik moest vroeger altijd bijna huilen bij Benji, en bij the Lion King. Haha. Nu niet meer, alhoewel het einde van Titanic heeel zielig was . Snif.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 13:24
vigor mortis
vigor mortis is offline
hell, ik heb dat nie zo vaak maar bij the green mile zat ik toch wel duidelijk met een grote brok in mn keel en traantjes in mn ogen
Oud 26-01-2002, 18:31
Roos16
Roos16 is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Laatste x was toen ik nog heeeeeel klein was, en david de kabouter de heuvel opliep, en niet meer terugkwam!, de laatste episode van deze kabouter!.. Eerst had je de blauwe met rode muts david, en daarna kwam er een neppe zwarte kabouter, en dat was ook heel frustrerend
Haha, lachuh

Oud 26-01-2002, 19:34
legatus
legatus is offline
het is meer een psychologische vraag. ik kan me makkelijker laten gaan qua huilen bij een film als er mensen zijn die de film niet verstieren voor mij. Dit houd in dat als een stelletje lamlullen een drama zitten te kijken, ik niet mee kan leven omdat er te veel gezeken word over het feit dat er geen goeie aktie of iets anders op is wat hun intelligentie of smaak benaderd.
Oud 26-01-2002, 19:43
sublime
sublime is offline
ik gister nog; my girl zooo mooi! en ik dacht, goed dat ik m opneem als ik dan een x alleen thuis ben ga ik lekker zitten huilen. gelijk ook armageddon etc. kijken gewoon veel mooie huil films dus.

bleek dat ik de videorecorder op het verkeerde net had staa; 1 uur en 42 minuten the box. KUT
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 20:21
Verwijderd
jah meestal moek wel huilen.
als mijn ouders ofzo erbij zitten hou ik me in of ga ff naar boven...zoiets iig..
bij vrienden gaak ook gewoon huilen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 21:23
D'tje
D'tje is offline
deze film is niet echt een mooie film maar wel 1 waar ik nog steeds om moet huilen: American History X (over skinheads). Is 1 van m'n lievelingsfilms. Verder kreeg ik vroeger een brok in de keel van Forrest Gump en krijg ik nog steeds een brok in de keel bij The Green Mile. Moest de eerste keer dat ik ernaar keek ook huilen bij Platoon, als ze in dat dorp zijn en ze de Vietnamezen mishandelen en 1 meisje verkrachten en daarna d'r moeder doodschieten.
Verder moest ik toen ik klein was soms huilen om Alfred J. Kwak (ik was daar dol op!!) en heb ook gehuild met Bambi.
Nu huil ik niet meer tijdens films, alleen dan nog steeds soms bij American History X, maar hoe meer ik het kijk, hoe meer de tranen zich gewoon in een brok in de keel vervormen.
Oud 06-02-2002, 07:17
VaMpIrE GiRl
VaMpIrE GiRl is offline
kmoet best wel vaak huilen met films, bij bv armageddon zow zielig
Oud 06-02-2002, 08:27
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik ga het niet tegen zitten houden, ik veeg gewoon onopvallend m'n tranen weg...

Ik huil niet zo vaak bij films.

LotR:FotR wel, toen Boromir stierf (en als je dit nu nog een spoiler vind, bollocks to you). Ik wist dat het ging gebeuren maar die scene was zo ontzettend goed gespeelt.. helemaal met in je achterhoofd wat er later in het verhaal gebeurt moest ik wel wat tranen wegvegen.
Oud 06-02-2002, 09:39
MeCute1983
MeCute1983 is offline
mooie films niet echt.. maar zielige wel.. daar zit namelijk wel een verschil in, vind ik... En jah, dan krijg ik wel eens tranen in m'n ogen, maar die maak ik altijd onzichtbaar
Oud 07-02-2002, 15:08
Balance
Balance is offline
ja, heel irri... krijg je dat geknipper met je ogen, dat je al weet dat je net zo goed kan gaan huilen omdat het toch wel duidelijk is haha, of dat je snel wat te drinken gaat halen herken het helemaal

in me eentje laat ik het gewoon gaan en met vriendinnen ook, maar met familie ofzo niet
Oud 07-02-2002, 22:07
Diesel
Diesel is offline
Braveheart(eindscene als Mel freedom roept... en daarna voor de bijl gaat) Heat(eindscene, als Pacino > De Niro neerknalt)
Oud 08-02-2002, 09:46
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
schindlers list raakt me bestwel erg somehow

maar die kijk ik dan ook liever niet meer
Oud 08-02-2002, 19:15
Nessie
Nessie is offline
Ik had het hetzelfde bij Schindler' s list, maar toen zat de hele klas derbij (was onder geschiedenis) dus toen moest ik me wel inhouden! Armageddon vond ik ook zo zielig.
Oud 08-02-2002, 23:36
Wendy7
Wendy7 is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Laatste x was toen ik nog heeeeeel klein was, en david de kabouter de heuvel opliep, en niet meer terugkwam!, de laatste episode van deze kabouter!.. Eerst had je de blauwe met rode muts david, en daarna kwam er een neppe zwarte kabouter, en dat was ook heel frustrerend
David de kabouter is weer terug van weg geweest op ketnet om een uur of zes. En nu heeft hij weer een rode muts.

David de kabouter lied

kijk nu maar mee.
Het mag nu wel weer tot de mens belooft weer goed voor je te zijn zingen zullen weer je sterren en je bos en de hemel zal weer schitteren als voorheen.

Kijk nu toch hoe alle steden huilen.
Hoe al de water leiden.
Hoe de mens nergen recpect voor heeft.
Help ons nu heel snel een eind te maken.
Aan de grote gevaren.
Die de mens moeder natuur aan doet.
Kom zing weer mee heb weer lief maak een nieuw begin.

Kijk nu maar mee.
Het mag nu wel weer.
Tot de mens belooft weer goed voor je te zijn zingen zullen weer je sterren en je bos en de hemel zal weer schitteren als voorheen.

Kom zing weer mee. Heb weer lief maak een nieuw begin.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 00:19
LOUNGE
LOUNGE is offline
Zo..als ik er zo over nadenk *best veel*

Als het een goede film is dan kan ik al heel snel makkelijk huilen.

*mama huilt mee *
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2002, 00:20
Oen
Oen is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Ik weet het, hij liep samen met zijn vrouw de berg op en veranderde in een boom.

Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 11:51
Wendy7
Wendy7 is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Bij Alfred J. Kwak heb ik gehuild toen zijn ouders werden overreden
Bij sommige films heb ik de tranen in de ogen staan, maar huilen doe ik nooit. My Girl van gister is daar een voorbeeld van...

Ja alfred J. kwak vond ik ook wel eens zielig.
Een keer was hij een heel klein eendje en toen werd hij opgesloten in een kerker en kreeg zoon ijzeren ding om zijn halsje.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 18:44
C@ctusje
C@ctusje is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
Ik heb nooit gehuild bij een film.. naja, toen ik klein was wel.. bij Dombo en Scruffy en Alfred J. Kwak.. Maar nu heb ik wel soms beetje tranen in mn ogen, maar huilen niet..

Idd bij Scruffy..
Oud 10-02-2002, 20:20
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:

LotR:FotR wel, toen Boromir stierf (en als je dit nu nog een spoiler vind, bollocks to you). Ik wist dat het ging gebeuren maar die scene was zo ontzettend goed gespeelt.. helemaal met in je achterhoofd wat er later in het verhaal gebeurt moest ik wel wat tranen wegvegen.

Idd, alleen volgens mij huil ik best wel vaak bij films . Vooral als er iemand doodgaat, o.i.d. K kan me meestal niet inhouden
Oud 10-02-2002, 20:42
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik heb heel vaak dat de tranen in mn ogen springen bij een film,zal er waarschijnlijk mee te maken hebben dat ik vaak films kijk waar ik wat mee gemeen heb en waar soms situaties voorkomen die me aan iets doen herrinderen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten