Oud 26-12-2002, 04:14
westlander84
westlander84 is offline
donkerblauw
hoi ik heb met een 12 jarig meisje verkeering we hebben al 2 maander en nog iets langer en iedereen bij me weet dat behalve de broer want als die het weet word tie boos en ben ik niet meer welkom bij hem want hij is ook me beste vriend maar ik ben stapel op ze zusje en ze zusje op mij maar ik ben 18 en zei 12 wat moet ik doen ???
Advertentie
Oud 26-12-2002, 07:39
sas_andrea
sas_andrea is offline
leren typen...

en ja, ik zou er niet mee doorgaan als ik in jou situatie zat aangezien jij al 18 bent en zij 12. beetje groot verschil voor zo'n leeftijd. zij moet nog gaan puberen en dergelijke en dat heb jij allemaal al gehad etc... (2 verschillende wereldjes)

en als je er toch zo per see mee door wilt gaan, zeg dat iig dan je beste vriend.
Oud 26-12-2002, 08:34
Verwijderd
Lees alle topics die er zijn over leeftijdsverschil door. Als je met haar 'door wilt', tja, zeg het dan iig tegen je vriend/haar broer, lijkt me wel zo handig (hij komt het ook toch wel te weten en wanneer zou hij bozer zijn: als jij het hem verteld of als hij het via via te horen krijgt?) en zeker zo eerlijk. Jij wilt een relatie met zijn zusje van 12, dan moet je de gevolgen daarvan maar dragen, denk ik, die wist je van te voren.
Oud 26-12-2002, 09:24
tacidvs
tacidvs is offline
Geen goed idee. Zoek liever iemand van je eigen leeftijd.
Oud 26-12-2002, 09:46
Dolce85
Dolce85 is offline
Ja... het is wel een erg moeilijke situatie! Vooral omdat hij ook nog eens je beste vriend is!!

Het is namelijk zowiezo altijd al heel lastig als je iets hebt met de zus van je beste vriend. En als zij dan ook nog eens 12 is... Dat maakt de situatie natuurlijk helemaal ingewikkeld.

Maar ik denk dat je er best mee door moet gaan! Alleen ik vind wel dat je er rustig met je beste vriend over moet praten. Als hij hier geen begrip voor heeft hoe kan hij dan ooit je beste vriend zijn!?

Het is misschien makkelijker gezegd dan gedaan... dat snap ik ook wel! Maar als je er gewoon mee doorgaat zonder het aan je vriend te vertellen en hij komt er DAN achter... dan is het allemaal alleen nog maar erger!
En haar zomaar opgeven is natuurlijk ook niet de oplossing! Jullie zullen nu niet voor niets bij elkaar zijn!!

Ik zou er ook nog maar eens heel goed over nadenken hoe belangrijk deze personenen allemaal zijn voor je......

Nog heel veel succes ermee en ik hoop dat je hier iets aan hebt!!
Oud 26-12-2002, 09:55
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
leren typen...
Leren lezen
===> http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=18

Laatst gewijzigd op 27-12-2002 om 00:40.
Oud 26-12-2002, 12:31
westlander84
westlander84 is offline
ja dat snap ik allemaal wel maar ik heb het al een keer gehad met haar broer erover maar toen zei ik maar snel dat het een grapje was want hij was echt pist gelijk want ik snap hem wel dat tie ze zusje bescherm zou ik ook doen maar in ieder geval ik zal erover nadenken sunnygirl15 en bedankt voor het reageeren want het helpt wel iets dank je
Oud 26-12-2002, 13:08
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Ik heb een soort zelfde situatie, denk ik. Ik ben verliefd geworden op iemand van 14, en dat scheelt 3jaar, misschien niet zoveel denken jullie, maar. Ik heb een zusje dat 12is en ik denk dat mijn ouders het erg raar zouden vinden, zelf weet ik niet wat ik er van moet denken. Maar als iedereen het weet behalve die vriend van je, vertel het hem en leg hem alles uit. Als hij echt je beste vriend is zal hij blij voor je zijn, en voor zijn zusje. Maar als je dat niet durft, vraag ik me af of je wel verliefd genoeg bent, OK je wilt nix liever dan haar, maar je vriendschap is belangrijker? In jouw geval had ik het allang verteld, en dan maar geen vrienden, maar wel een leuke vriendin, toch?
Oud 26-12-2002, 13:16
westlander84
westlander84 is offline
ja daar heb je volkomen gelijk in vegeta ik heb echt alles over voor me vriendin ben ook al heel veel vrienden kwijt erdoor die me ineens laten stikken dus heb ik hun laten stikken want heb nu haar vrienden en vriendinnen erbij en die zijn een stuk beter dan de mijne maar ik ga het niet zeggen maar ik denk dat beter ze zusje het dan ken zeggen tegen hem denk ik wat denk jij of iemand van jullie ???
Oud 26-12-2002, 13:20
SugarBox
SugarBox is offline
Hier zijn al zoooooveel topics over geweest....
Oud 26-12-2002, 13:22
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
westlander84 schreef:
ja daar heb je volkomen gelijk in vegeta ik heb echt alles over voor me vriendin ben ook al heel veel vrienden kwijt erdoor die me ineens laten stikken dus heb ik hun laten stikken want heb nu haar vrienden en vriendinnen erbij en die zijn een stuk beter dan de mijne maar ik ga het niet zeggen maar ik denk dat beter ze zusje het dan ken zeggen tegen hem denk ik wat denk jij of iemand van jullie ???
Noem me gewoon Dennis, je zou het ook samen kunnen vertellen, dat is misschien het beste. Als jullie echt zo verliefd zijn, dan zal je vriend het best begrijpen, en als jullie samen gaan zal hij heus dat wel in zien. Hij is ten slotte je beste vriend.
Oud 26-12-2002, 13:26
westlander84
westlander84 is offline
ja maar me vriendin sharon dus die durft het niet te zeggen die is echt bang dus daarom zeg ik het ook maar niet voor haar doende want hij deed toen ook rot gelijk tegen der toen ik het voor de grap zei dus het is eht een probleem zeg maar
Oud 26-12-2002, 13:31
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
westlander84 schreef:
ja maar me vriendin sharon dus die durft het niet te zeggen die is echt bang dus daarom zeg ik het ook maar niet voor haar doende want hij deed toen ook rot gelijk tegen der toen ik het voor de grap zei dus het is eht een probleem zeg maar
Oei het is echt zwaar voor je geloof ik. Kun je Sharon niet laten inzien dat het vroeg of laat toch wel uitkomt? Ik bedoel als iedereen het weet dan praat heus wel iemand ooit zijn mond voorbij, en dan is het nog erger. Hoe oud is die vriend van je eigenlijk, en ik denk dat hij misschien alleen zijn zusje wil beschermen tegen een misstap. Ik zeg niet dat dat zo is en gun je alle geluk van de wereld, maar dat heb ik ook met mijn zusje, ik wil d'r altijd beschermen en doe altijd heel vijandig naar haar vriendjes. Dat heet broederliefde, ik heb het niet vaak maar op die momenten wel, maar ga ervoor, hij zal heus wel bij draaien. Dus overtuig je vriendin dat het echt moet om een goede relatie te kunnen hebben en houden.
Oud 26-12-2002, 13:33
westlander84
westlander84 is offline
die broer is 17 en we kennen elkaar al van de basis school dus zeg maar 14 jaar en ze zusje ken ik dus 12 jaar maar ik zal het dan wel een keer vragen aan me vriendin of ze erover wil nadenken
Oud 26-12-2002, 13:36
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
westlander84 schreef:
die broer is 17 en we kennen elkaar al van de basis school dus zeg maar 14 jaar en ze zusje ken ik dus 12 jaar maar ik zal het dan wel een keer vragen aan me vriendin of ze erover wil nadenken
Je moet zorgen dat ze voor de volle 100% voor jouw gaat, dan doet ze het heus wel.
Oud 26-12-2002, 13:39
westlander84
westlander84 is offline
ja maar zo iemand ben ik niet echt die gaat commanderen tegen ze vriendin hou ik niet van maar ik zal het proberen ook al is het erg moeilijk maar ik zie wel en erg bedankt dennis je ben een goeie gozer
Oud 26-12-2002, 13:41
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
westlander84 schreef:
ja maar zo iemand ben ik niet echt die gaat commanderen tegen ze vriendin hou ik niet van maar ik zal het proberen ook al is het erg moeilijk maar ik zie wel en erg bedankt dennis je ben een goeie gozer
np, amigo
Oud 26-12-2002, 14:01
sicilion
sicilion is offline
kheb sinds heel kort vriendjuh die 5 jaar ouder is en kheb er tot nu toe helemaal geen problemen mee gehad! het rare is alleen dat hij bijna net zo oud is als mijn broers en ik bijna net zo oud als zijn broertjuh! maar ja wij trekken ons er nix van aan! zolang het leuk is waarom niet!
Oud 26-12-2002, 14:03
westlander84
westlander84 is offline
ja heb je helemaal gelijk in ja maar die broer doet zo moeilijk joh is niet normaal en ook niet meer leuk gewoon eigenlijk maar we hebben gewoon lol en zo hoor alleen dat hij het niet weet is het enigste nothing more
Oud 26-12-2002, 14:09
sicilion
sicilion is offline
kweet ksnap die broer denk ik niet helemaal! bedoel bezorgt enzo owkee maar als een vriend wat in je zusje ziet is dat tog beter dan een of andere vage jongen
Oud 26-12-2002, 14:11
westlander84
westlander84 is offline
ja daar heb je helemaal gelijk in maar volgens mij is het gewoon een hufter als ik het zo moet bekijken is niet als tie dat niet eens toe laat van ze zusje jeetje zei mag toch kiezen he maar ja
Oud 26-12-2002, 14:27
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
westlander84 schreef:
ja daar heb je helemaal gelijk in maar volgens mij is het gewoon een hufter als ik het zo moet bekijken is niet als tie dat niet eens toe laat van ze zusje jeetje zei mag toch kiezen he maar ja
W8 ff, je vind je vriend nu weer een hufter? Vertel het nu meteen, je bent er klaar voor ik merk het. Als je nu zegt dan weet ik zeker dat je opgelucht bent en als hij gaat zeiken, dan neem je Sharon ook meteen mee en gaan jullie iets leuks doen. Dan heb je het ergste gehad en kun je het weer goed krijgen met Sharon door haar een leuke dag te bezorgen.
Oud 26-12-2002, 14:27
Verwijderd
Citaat:
westlander84 schreef:
Nee, het is hartstikke logisch. Als ik een zusje zou hebben van twaalf wat met een kerel van achttien iets zou hebben, zou ik daar ook een stokje voor steken. Een meisje van twaalf is gewoon nog niet in staat om te besluiten wat goed voor haar is, en een 'relatie' met een kerel van achttien is niet goed voor haar. 'Ze mag toch zelf kiezen' slaat dus nergens op. Een meisje van twaalf kán niet zelf kiezen.

Nog los van het feit dat ik me afvraag hoeveel zelfwaardering jij hebt, om als achttienjarige iets te hebben met een meisje van twaalf (waar praten jullie in Godsnaam over, wat er gisteravond op Sesamstraat is geweest?), is het gewoon een kwalijke zaak. Ik zou hemel en aarde bewegen om je weg te werken. Een simpele methode om dat te bewerkstelligen is de politie inlichten, want je bent zo strafbaar als maar kan.
Oud 26-12-2002, 14:29
westlander84
westlander84 is offline
ja man hij is zeker een hufter hij vroeg of ik kwam en ik zei dat ik dan eerst langs iemand anders moest om te zeggen dat ik niet meer thuis ben zegt tie ja ik ben niet je 2de keus freak nou dan denk ik je kan de tering genieten
Oud 26-12-2002, 14:31
westlander84
westlander84 is offline
je gaat je gang maar met de politie want de moeder keur het goed dus je moet je bek houden ja en ik doe geen sex met haar hoor zo gore lul ben ik niet dus jij moet je bek houden tegen mij oek doei
Advertentie
Oud 26-12-2002, 14:32
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
westlander84 schreef:
ja man hij is zeker een hufter hij vroeg of ik kwam en ik zei dat ik dan eerst langs iemand anders moest om te zeggen dat ik niet meer thuis ben zegt tie ja ik ben niet je 2de keus freak nou dan denk ik je kan de tering genieten
Zo'n goede vriend is het dus niet als ik je zo hoor, maar neem zijn zusje gewoon mee uit. Nadat je gezegt hebt van jullie relatie en ik ben ook verliefd op iemand van 14, het is raar maar mogelijk. En ze zijn heus niet zo dom als ik eerst beweerde, ze zijn net zo interressant als oudere meisjes.
DUS GA ERVOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 26-12-2002, 14:33
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
westlander84 schreef:
je gaat je gang maar met de politie want de moeder keur het goed dus je moet je bek houden ja en ik doe geen sex met haar hoor zo gore lul ben ik niet dus jij moet je bek houden tegen mij oek doei
Rustig, ik weet dat fustrerend is en ik was ook zo, check mijn post verleden. Maar hij heeft zelf geen ervaring, voeg mij maar toen aan vriendenlijst dan praten we er even over.
Oud 26-12-2002, 14:35
westlander84
westlander84 is offline
ja maar zelfs ik al zei dennis ik zal het met haar over hebben want zei moet er wel klaar voor zijn anders word zei nog de dupe en dat mag echt niet gebeuren natuurlijk he want dan gaat het straks niet meer goed met ons en dat wil ik echt niet maar ervoor gaan doe ik wel met haar
Oud 26-12-2002, 16:25
Orion16
Orion16 is offline
Pas maar op dat je niet aangeklaagd wordt wegens pedofilie. Verder ben ik het helemaal eens met Nare Man.

Laatst gewijzigd op 26-12-2002 om 16:27.
Oud 26-12-2002, 16:35
Kinshi
Kinshi is offline
je kan toch gewoon met haar hebben??? Alleen oppassen dat zij het ook met alles eens is... geen dingen tegen haar zin doet. Als alles goed gaat tussen jullie is er toch geen probleem?! En als die broer het er niet mee eens is, maak duidelijk dat het echt serieus is en maak geen ruzie met hem!
Oud 26-12-2002, 16:37
westlander84
westlander84 is offline
ja kinshi daar heb je helemaal gelijk in en hij moet het ook accepteren het is niet zijn vriendin maar ze zusje toch maar je heb volkomen gelijk
Oud 26-12-2002, 16:57
betamuis
betamuis is offline
Citaat:
westlander84 schreef:

hoi ik heb met een 12 jarig meisje verkeering we hebben al 2 maander en nog iets langer en iedereen bij me weet dat behalve de broer want als die het weet word tie boos en ben ik niet meer welkom bij hem want hij is ook me beste vriend maar ik ben stapel op ze zusje en ze zusje op mij maar ik ben 18 en zei 12 wat moet ik doen ???
Nadenken wat je in vredesnaam met een meisje van 12 moet.
Iedereen weet het, maar niemand zegt iets tegen dr broer?
Vind je het nou niet een beetje logisch dat hij boos word?
Oud 26-12-2002, 16:59
Verwijderd
Citaat:
westlander84 schreef:
Oh, onwetende ziel. Ik zeg toch ook niet dat ík dat ga doen

Trouwens, misschien moet jij maar even niet zo'n grote bek hebben, snotneus. Volgens mij ben jij niet in een positie om zo tegen mij te praten. Je kunt niet eens normaal typen en loopt te rotzooien met een meisje van twaalf, een klein kind. Zoals ik al zei: hoe serieus neem jij jezelf eigenlijk? Ik lijk wel gek dat ik nog serieus op jou reageer, want je bent gewoon zo zielig dat je de moeite eigenlijk niet eens waard bent. De groeten.

Zak.

Citaat:
Super Vegeta schreef:
Maar hij heeft zelf geen ervaring, voeg mij maar toen aan vriendenlijst dan praten we er even over.
Ik heb inderdaad geen ervaring met zulke kleine meisjes en daar ben ik blij om. Praten jullie het maar lekker over MSN uit, misschien is een praatgroep voor ontkennende pedofielen een idee?

En de grootste grap is nog wel: westlander84 beweert dat hij het niet voor de seks doet! Het gaat hem dus om haar 'innerlijk'! Ik lach me echt een kriek hier, een 18-jarige die serieus op een 12-jarige valt om haar persoonlijkheid Kerel, wat doe je, heb je alleen basisschool ofzo? Of ben je soms een stagiair die dat meisje even 'onder zijn hoede' heeft genomen?
Oud 26-12-2002, 17:15
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Orion16 zegt:
Pas maar op dat je niet aangeklaagd wordt wegens pedofilie. Verder ben ik het helemaal eens met Nare Man.
Hier nog iemand die met Nare Man eens is.

Zoek toch lekker iemand van je eigen leeftijd. Ja oke het is 6 jaar verschil, kan op zich wel, maar zij zit nog op de basisschool (?) en moet beginnen te puberen terwijl jij al uitgepuberd bent. Als zij 18 en jij 24 zou zijn, zou t veel anders zijn.
Oud 26-12-2002, 17:36
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Lees alle topics die er zijn over leeftijdsverschil door.
Oud 26-12-2002, 18:10
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
westlander84 schreef:
blablabla dus jij moet je bek houden tegen mij oek doei
Eerst vraag je om raad, en vervolgens als iemand je de 'waarheid' of in iedergeval 'zijn waarheid' geeft ben je niet eens bereid te luisteren. Vraag in het vervolg dan niets.

Voor de rest ben ik het met nare man eens.

Laatst gewijzigd op 26-12-2002 om 19:36.
Oud 26-12-2002, 19:05
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
aan je taalgebruik te zien ben je zelf niet van een hoog niveau (sorry k bedoel er verder niks mee, maar -->) daardoor zal het verschil met 12 en 18 in dit geval wat minder zijn (als dit meisje een beetje voorloopt op haar leeftijd tenminste, ik neem aan dat dit het geval is?)...

tja, als mijn dochter van 12 (of zusje) met iemand van 18 zou gaan, zou ik heel erg moeilijk over te halen zijn om dit goed te vinden... veel succes ermee
Oud 26-12-2002, 19:09
Verwijderd
18 en 12?? zou haast zegge pedofiel man val je alleen op haar of op meer meisjes van die leeftyd, want dan zou ik me toch is laten nakijken... (zou ik zowiezo doen) me nichtje is 11 nou ik kan me echt niet voorstellen dat iemand van 14+ met een gezond verstand daar iets mee neemt
Oud 26-12-2002, 20:15
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
*RainBow* zegt:
aan je taalgebruik te zien ben je zelf niet van een hoog niveau
wow aan taalgebruik aan laag niveau en ook nog eens aan typen laag niveau. Leer eens normaal typen MET interpuctie!!
Oud 26-12-2002, 20:19
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Alstjeblieft zeg.

18-12 En daarnaast zit je op de meest harde manier tegen je beste vriend te liegen.
Betwijfel zeer sterk of ik hier serieus op in ga.....................
Oud 26-12-2002, 21:17
Thomas
Thomas is offline
Het gaat weer goed in dit topic. Laat mensen toch gewoon typen zoals ze dat willen. Alleen als het onleesbaar wordt kan je er wat zeggen. Al die reacties vind ik pas triest..

Verder geef ik je een advies om niet verder te gaan met dat meisje, zoek fijn iemand van je eigen leeftijd! Ik ga niet alle redenen geven, want die staan hierboven meer dan genoeg.
Oud 26-12-2002, 21:38
Verwijderd
het gaat om de liefde en niet om de leeftijd.

maar ja opmerkingen zoals : "heb je je pedo pas bij je "
zal je wel krijgen.
Oud 26-12-2002, 21:43
whizzer
whizzer is offline
18 en 12? blijf af mafkees, dat meisje is gewoon veel te jong, en dan kan ze nog zo volwassen zijn voor dr leeftijd, maar ik vind dit verschil op deze leeftijd veel te groot. Jij bent klaar met de middelbare school en zij nog op de basisschool man........
Oud 26-12-2002, 22:03
LiEvVmEiSjUh87
LiEvVmEiSjUh87 is offline
Citaat:
Naojan schreef:
het gaat om de liefde en niet om de leeftijd.

maar ja opmerkingen zoals : "heb je je pedo pas bij je "
zal je wel krijgen.

vind ik ook hoor!! ik heb vanaf 12 met mn vriendjuh en ik ben nu nog steeds bij hem !! en in het begin zaten mensen wel te zeuren dat ik te jong was maar hij heeft nooit dingen gedaan die ik niet wou...en het gaat toch om de persoon niet om iemands leeftijd toch?
Oud 26-12-2002, 22:31
westlander84
westlander84 is offline
ja dat vind ik nou dus ook het gaat niet om sex of iets dergelijks want sex is LOSERS HE LOSERS maar ik hou het gewoon aan dus bedankt voor de mensen die weten dat liefde liefde is en geen sex
Oud 26-12-2002, 22:50
Verwijderd
maar 12 man!!! dan hoor je aan de nieuwste lego-trein te denken ofzoiets...
Oud 26-12-2002, 23:19
lieve
lieve is offline
Als jullie 6 jaar al een groot leeftijdsverschil vinden... amai dan! Dan zoude jullie mijn grootouders eens moeten bekijken!!!! Echt waar... die mensen verschillen 12 jaar! En ze zijn nog steeds keiverliefd en gelukkig! Die 2 zijn het ultieme bewijs dat er op liefde gewoonweg GEEN leeftijd staat!

Ok 18 en 12, het is inderdaad wel zo dat zij nog moet gaan 'puberen'(voos woord) enzo en dat jij het allemaal al meegemaakt hebt! Maar als jullie er beide mee omkunnen... wat is dan het probleem?!
Ik zou ook wel de 'grote' broer inlichten hoor?! Je zegt dat iedereen het weet behalve hij... iedereen?? Haar ouders ook?? Als die daar geen probleem van maken, wat moet je je dan van de 'grote'broer aantrekken?? Hij kan z'n 'kleine' zusje niet blijven beschermen, en daarbij .. hij zou blij moeten zijn dat ze 1 van z'n maten kiest, nu moet hij 'haar lief' niet ondervragen en uitpluizen wat die allemaal doet! Kan zowel positief als negatief werken natuurlijk!

Zoals mijn oma het al heeft gezegd
'kinneke, as ge content zijt me ouwe vrijr ... houdtem dan goe bij! En doe zoals kik loatem niemer los, ge zie..kzen kik men hele leven al content!!!'
En ik vind dat ze groot gelijk heeft!!
'k Heb het ouk al geprobeerd met ne gast die 8 jaar ouder was! Maar het waren onze karakters die wat TE hard verschilden..en ik heb hem dan maar wijs losgelaten!

Greetz Lieve,xxx
Oud 26-12-2002, 23:25
westlander84
westlander84 is offline
zie je wel dat leeftijd niks uitmaakt heel erg bedankt voor die mail echt want mij oom en tante schelen ook 20 jaar dat is wel een beetje te maar toch ze hebben al 4 kinderen en alles en gaat perfect met ze dus inderdaad het ken gewoon heel erg bedankt lieve voor je mail
Oud 26-12-2002, 23:56
Verwijderd
Ja boeiend, wie neemt er nou Belgen serieus?
Oud 27-12-2002, 00:28
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
@Moon schreef:
wow aan taalgebruik aan laag niveau en ook nog eens aan typen laag niveau. Leer eens normaal typen MET interpuctie!!
Ok Nederlands-lerares, i.p.v. zeuren op anderen kun je beter even dit lezen...
http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=18

Je eigen taalfout zal ik compleet negeren, want ik heb wel gelezen wat daar staat

Laatst gewijzigd op 27-12-2002 om 00:37.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten