Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
===> http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=18
Laatst gewijzigd op 27-12-2002 om 00:40. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
kheb sinds heel kort vriendjuh die 5 jaar ouder is en kheb er tot nu toe helemaal geen problemen mee gehad! het rare is alleen dat hij bijna net zo oud is als mijn broers en ik bijna net zo oud als zijn broertjuh! maar ja wij trekken ons er nix van aan! zolang het leuk is waarom niet!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nog los van het feit dat ik me afvraag hoeveel zelfwaardering jij hebt, om als achttienjarige iets te hebben met een meisje van twaalf (waar praten jullie in Godsnaam over, wat er gisteravond op Sesamstraat is geweest?), is het gewoon een kwalijke zaak. Ik zou hemel en aarde bewegen om je weg te werken. Een simpele methode om dat te bewerkstelligen is de politie inlichten, want je bent zo strafbaar als maar kan. |
![]() |
||
Citaat:
DUS GA ERVOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]()
||
Citaat:
|
![]()
||
Citaat:
Iedereen weet het, maar niemand zegt iets tegen dr broer? Vind je het nou niet een beetje logisch dat hij boos word?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens, misschien moet jij maar even niet zo'n grote bek hebben, snotneus. Volgens mij ben jij niet in een positie om zo tegen mij te praten. Je kunt niet eens normaal typen en loopt te rotzooien met een meisje van twaalf, een klein kind. Zoals ik al zei: hoe serieus neem jij jezelf eigenlijk? Ik lijk wel gek dat ik nog serieus op jou reageer, want je bent gewoon zo zielig dat je de moeite eigenlijk niet eens waard bent. De groeten. Zak. Citaat:
En de grootste grap is nog wel: westlander84 beweert dat hij het niet voor de seks doet! Het gaat hem dus om haar 'innerlijk'! Ik lach me echt een kriek hier, een 18-jarige die serieus op een 12-jarige valt om haar persoonlijkheid ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zoek toch lekker iemand van je eigen leeftijd. Ja oke het is 6 jaar verschil, kan op zich wel, maar zij zit nog op de basisschool (?) en moet beginnen te puberen terwijl jij al uitgepuberd bent. Als zij 18 en jij 24 zou zijn, zou t veel anders zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Voor de rest ben ik het met nare man eens.
Laatst gewijzigd op 26-12-2002 om 19:36. |
![]() |
|
![]() |
aan je taalgebruik te zien ben je zelf niet van een hoog niveau (sorry k bedoel er verder niks mee, maar -->) daardoor zal het verschil met 12 en 18 in dit geval wat minder zijn (als dit meisje een beetje voorloopt op haar leeftijd tenminste, ik neem aan dat dit het geval is?)...
tja, als mijn dochter van 12 (of zusje) met iemand van 18 zou gaan, zou ik heel erg moeilijk over te halen zijn om dit goed te vinden... veel succes ermee ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
18 en 12?? zou haast zegge pedofiel man
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het gaat weer goed in dit topic. Laat mensen toch gewoon typen zoals ze dat willen. Alleen als het onleesbaar wordt kan je er wat zeggen. Al die reacties vind ik pas triest..
Verder geef ik je een advies om niet verder te gaan met dat meisje, zoek fijn iemand van je eigen leeftijd! Ik ga niet alle redenen geven, want die staan hierboven meer dan genoeg. |
![]() |
|
![]() |
18 en 12? blijf af mafkees, dat meisje is gewoon veel te jong, en dan kan ze nog zo volwassen zijn voor dr leeftijd, maar ik vind dit verschil op deze leeftijd veel te groot. Jij bent klaar met de middelbare school en zij nog op de basisschool man........
||
![]() |
Citaat:
vind ik ook hoor!! ik heb vanaf 12 met mn vriendjuh en ik ben nu nog steeds bij hem !! en in het begin zaten mensen wel te zeuren dat ik te jong was maar hij heeft nooit dingen gedaan die ik niet wou...en het gaat toch om de persoon niet om iemands leeftijd toch? ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als jullie 6 jaar al een groot leeftijdsverschil vinden... amai dan! Dan zoude jullie mijn grootouders eens moeten bekijken!!!! Echt waar... die mensen verschillen 12 jaar! En ze zijn nog steeds keiverliefd en gelukkig! Die 2 zijn het ultieme bewijs dat er op liefde gewoonweg GEEN leeftijd staat!
![]() Ok 18 en 12, het is inderdaad wel zo dat zij nog moet gaan 'puberen'(voos woord) enzo en dat jij het allemaal al meegemaakt hebt! Maar als jullie er beide mee omkunnen... wat is dan het probleem?! Ik zou ook wel de 'grote' broer inlichten hoor?! Je zegt dat iedereen het weet behalve hij... iedereen?? Haar ouders ook?? Als die daar geen probleem van maken, wat moet je je dan van de 'grote'broer aantrekken?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zoals mijn oma het al heeft gezegd 'kinneke, as ge content zijt me ouwe vrijr ... houdtem dan goe bij! En doe zoals kik loatem niemer los, ge zie..kzen kik men hele leven al content!!!' ![]() En ik vind dat ze groot gelijk heeft!! ![]() ![]() ![]() 'k Heb het ouk al geprobeerd met ne gast die 8 jaar ouder was! Maar het waren onze karakters die wat TE hard verschilden..en ik heb hem dan maar wijs losgelaten! ![]() Greetz Lieve,xxx
||
Citaat:
http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=18 Je eigen taalfout zal ik compleet negeren, want ik heb wel gelezen wat daar staat ![]()
Laatst gewijzigd op 27-12-2002 om 00:37. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
12 jarig meisje bevallen! Mug1 | 1 | 30-03-2011 10:08 | |
Ilse weigert pedofielensite Verwijderd | 415 | 04-02-2005 19:54 | |
[TV] Vanavond de NNJ bij NOVA! Prea|K | 158 | 13-08-2003 01:34 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 |