Advertentie | |
|
![]() |
|
[/b][/QUOTE]
deze keer 2 delen op 1 avond was alleen om de serie te promoten. [/B][/QUOTE] ik denk eerlijk gezegd voornamelijk omdat deel 1 weinig aktie bevatte... daaro zendden ze ook deel 2 uit om een goede indruk qua aktie achter te laten (en dat is wel gelukt!)
||
![]() |
Citaat:
deze keer 2 delen op 1 avond was alleen om de serie te promoten. [/b][/QUOTE] ik denk eerlijk gezegd voornamelijk omdat deel 1 weinig aktie bevatte... daaro zendden ze ook deel 2 uit om een goede indruk qua aktie achter te laten (en dat is wel gelukt!)[/B][/QUOTE] dat kan ook, maar ik had ergens gelezen dat het was om te promoten ofsow, maar wat jij zegt is eigenlijk logischer. |
![]() |
|
De settings, acteurs en details zijn echt super maar het verhaal vond ik hier en daar een beetje zwak. Vooral in het tweede deel wanneer een groep van hooguit 10 man het halve duitse leger neerhaalt terwijl er bij de Amerikanen maar één dode en één gewonde valt. Dat ging wel erg makkelijk.
Maar ik was echt onder de indruk van de beelden... prachtig! Ik ben benieuwd naar deel 4, dan komen gaan ze naar Arnhem... gefilmd in Engeland.
|
ik zat me alleen dood te ergeren aan de reclame, om het kwartier kwam er weer een reclameblok. En dan zit je naar een oorlogsserie te kijken krijg je reclame van zo´n sexlijn errug irritant.
verder vond ik het mooi gedaan allemaal, maar ik heb toch de hele tijd dat ik niet naar Lt. Sobel zat te kijken, maar naar Ross uit Friends, maarja dat is mijn probleem ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Tja, er wordt gezegd dat de miniserie het boek en/of de ware toedracht van de gebeurtenissen goed volgde, lijkt me dat een serieuze serie als dit niet voor dramatische redenen de daden van haar hoofdspelers overdrijft...
Misschien kan iemand een "authentiek" verslag van dat gevecht bij Brecourt Manor opgraven...? |
![]() |
|
![]() |
Ik heb de eerste twee afleveringen op zowel BBC als SBS6 gezien, en ik heb duidelijk een handvol of zo scénes gezien die BBC niet toonde. Dit vermoedde ik ook al toen ik recensies/synopses las op het internet waar ze spraken over scénes die ik niet meende te hebben gezien toendertijd.
Verder was BBC zo bang dat de serie alleen een "niche" publiek aansprak, dat ze het op het laatste moment verplaatsten van "mainstream" BBC1 naar "cult" BBC2. [Dit bericht is aangepast door wyner (24-01-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Twee scénes die me meteen naarbinnen schieten: een trainingsscéne, oa waarin ze onder wat prikkeldraad met varkensvlees/-bloed kruipen. Een andere was waarin Winters tegen Lt. Meehan zegt hoe hij was gevlogen tijdens een trainingsvlucht, en dat ze zelf erachterkwamen dat in Normandië de invasie zou plaatsvinden.
Hiernaast zullen er nog wat kleine scénes zijn uitgeknipt in de BBC-uitzendingen. [Dit bericht is aangepast door wyner (24-01-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nu ik weer volg op SBS herken ik ze en volg ik het beter.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Helemaal te gekke serie, ik wilde eerst niet kijken omdat ik dacht dat het saai was, mijn vriend wilde het wel graag zien en dus keek ik mee.
Nu wil mijn vriend niet meer kijken en valt hij in slaap tijdens de aflevering en zit ik met gespannen blik helemaal in de serie...
|||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ja, ke, geef toe: dat was erg stom verwoord ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Slecht zeg, die vorige aflevering..
![]() Hij was niet leuk, en hij sloeg als kut op dirk.. Wat lieten ze van nederland zien? Een bevrijdingsfeest, het geboorteplaatsje van Van Gogh, zandweggetjes met karren er langs en molens op de achtergrond, en volgende aflevering gaan ze vechten om een dijk... HOE TYPISCH.. Kut amerikanen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat wilde je dan zien?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Band Of Brothers Currahee | 28 | 15-07-2004 10:13 | |