| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|
| 

Wheeeeeeeee wanneer komen Will & Grace terug??    

![]() Dharma & Greg is HELEMAAL NIET komisch. ------------------ MAYNARD! I rest my case.... Daan 4 President! *~*Flowiej is m'n poeperd*~* .. AKG [Dit bericht is aangepast door Signy (10-01-2002).] 

MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Wanna see my impression of Ghandi? Well if he was really pissed-off 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

mwah will and grace is idd leuk 

maar op het moment kies ik toch voor dharma and greg...gewoon relaxte serie, en waarom moet je nou perse over de grond rollen van het lachen voordat een serie "leuk" is? 

Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions] 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

dr zijn twee series die me dubbel hebben doen liggen van t lachen (letterlijk) friends en ally mcbeal 

al die andere comedyseries valt t komische allemaal reuze mee .. dharma&greg is leuk om op te hebben maar redelijk annoying af en toe t is gewoon zo een klassieke type comedy die niet grappig is. van dit nivo vind ik dan die serie 2 boys and a girl of hoe t ook heet leuker ,maar niet superkomisch ofzo gewoon leuk verhaal  

*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take* 
	 | 
	|
![]()  | 

| Topictools | Zoek in deze topic | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |