Oud 14-05-2002, 20:44
Gianluca *
Gianluca * is offline
heeyya mensen ik heb wat berichies gelezen hiero op het forum over ki maarre nu heb k toch nog een vraagje:
als ik ga mediteren en ik zou het onder de hand krijgen ( het ki) moet ik dan elke keer voor dat ik de energiebal wil creeren mediteren? of gaat het steeds sneller naar mate ik meer probeer en leer?!

en nog 1:
zijn er ook boeken over ki te vinden, want ik vind het erg interresant.

en NOg 1
zou je een energiebal ook kunnen zien, of kunnen andere hem zien?!

groetjes een geintereseerde

p.s mischien zijn het wel hele domme vragen hoor
Oud 15-05-2002, 06:47
CryperA
CryperA is offline
Ben geen ki-beoefenaar maar beoefen wel de energieballen en als ik die maak mediteer ik niet altijd van tevoren...

Ik deed het bv. toen mijn oma op sterven lag gewoon langs haar bed en gaf het zo makkelijker door, en dan ga ik niet een kwartier langs haar bed mediteren
Oud 15-05-2002, 09:07
louis84
louis84 is offline
Citaat:
mr.Ed schreef:
heeyya mensen ik heb wat berichies gelezen hiero op het forum over ki maarre nu heb k toch nog een vraagje:
als ik ga mediteren en ik zou het onder de hand krijgen ( het ki) moet ik dan elke keer voor dat ik de energiebal wil creeren mediteren? of gaat het steeds sneller naar mate ik meer probeer en leer?!

en nog 1:
zijn er ook boeken over ki te vinden, want ik vind het erg interresant.

en NOg 1
zou je een energiebal ook kunnen zien, of kunnen andere hem zien?!

groetjes een geintereseerde

p.s mischien zijn het wel hele domme vragen hoor
Je hoeft niet altijd te mediteren voordat je energieballen gaat cree-eren, maar in het begin moet je indd wel mediteren, later kanje het gewoonuitzichzelf. En gaathet indd sneller. Er zijn indd boeken over te vinden, zelf heb ik eenreiki boek. Energieballen kan je in principe kunnen zien, mensen die de gave niet hebben, kunnen het dus niet zien, volgens mij moet je de aura van de energiebal kunnen zien.

Groetjes Louis

p.s. zijn geen domme vragen
Oud 15-05-2002, 09:13
Gianluca *
Gianluca * is offline
toppie hoor al die antwoorde! maar nog een paar....

1) stel. ik wil iemand helen, moet ik dan bij diegene zijn? of kontact met diegene hebben? of moet ik alleen maar aan het helen van die persoon denken?

2) iemand helen kan dus alleen met energie, je kan he dus niet zien?

3)als ik iemand kwaad zou willen doen kan ik dan de energiebal afschieten?! of iets?! of moet ik alleen denken dat ik diegen pijn doe?

groetjes kUz! een jongen die geintreseerd is!

(oke geen 1 vraag is dom, maar ze kunnen wel stom overkomen )
Oud 15-05-2002, 14:31
~GoldenAura~
~GoldenAura~ is offline
Op al die vragen wil ik ff ja zeggen behalve de onderste....Tuurlijk
als je ver gevordert bent ZOU het mogelijk kunnen zijn maar om iemand echt pijn te doen met een Ki ball....nou ik denk dat je beter een ki-fist kan gebruiken (Man wat haaaat ik die "nieuwe" namen)
Oud 15-05-2002, 15:47
CryperA
CryperA is offline
Citaat:
mr.Ed schreef:
toppie hoor al die antwoorde! maar nog een paar....

1) stel. ik wil iemand helen, moet ik dan bij diegene zijn? of kontact met diegene hebben? of moet ik alleen maar aan het helen van die persoon denken?

2) iemand helen kan dus alleen met energie, je kan he dus niet zien?

3)als ik iemand kwaad zou willen doen kan ik dan de energiebal afschieten?! of iets?! of moet ik alleen denken dat ik diegen pijn doe?

(oke geen 1 vraag is dom, maar ze kunnen wel stom overkomen )
Helen kun je denk ik ook van afstand doen, maar dan is het het best als je wat meer ervaring hebt. Energieballen kun je trouwens (niet alleen om te helen) al vanaf het begin vanaf afstand doen.

Je 2e vraag snap ik niet helemaal

En op de 3e vraag is al antwoord...alleen om zoiets te doen is zonde van je tijd want zelf word je er niet beter op.

En je vragen komen ook niet dom over
Oud 15-05-2002, 16:09
Gianluca *
Gianluca * is offline
thnx in iedergeval, ik bedoel met vraag 2 dat as ik iemand zou helen, dat dat ook zichtbaar is, bijvoorbeeld een wondje dat het sneller heelt. en is de energeie bal ook echt een kluer en voelen andere mensen het ook als je er 1-tje heb? groetjuhs

p.s ben blij dat me vragen nie dom zijn
Oud 15-05-2002, 17:27
CryperA
CryperA is offline
Citaat:
mr.Ed schreef:
thnx in iedergeval, ik bedoel met vraag 2 dat as ik iemand zou helen, dat dat ook zichtbaar is, bijvoorbeeld een wondje dat het sneller heelt. en is de energeie bal ook echt een kluer en voelen andere mensen het ook als je er 1-tje heb? groetjuhs

p.s ben blij dat me vragen nie dom zijn
Heb geen idee, in het echte 'helingsstuff' ben ik nog niet mee bezig, ik gebruik de energieballen voor mensen om steun te geven, geestelijke kracht.

Kleuren kun je 'voelen' ja...weet nog dat ik ooit een spelletje met iemand deed.
Ik had de bal een vorm en een kleur gegeven, en ja ze raadde het ongeveer wel goed De 1e keer dan niet de vorm, maar de 2e keer wel.
Het is leuk om dat een keer met iemand te proberen

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten