Nadat er iemand is geweest om een netwerk van heir nara de zaak te installeren, is er gewoon allemaal shit op de computer veranderd wat helemaal niet had gehoeven.. Deze computer draait op XP..
De manier van aanmelden staat nu op klassiek, terwijl er eerst helemaal niet aangemeld hoefde te worden doordat ie op de andere weergave staat... Nu kan je dit normaalgesproken makkelijk veranderen n config -> gebruikersaccount -> de manier af- en aanmelden wijzigen, maar als ik hierop klik staat er dat een ander programma het welkomstvenster en snelle gebruikerswisseling heeft uigeschakeld en dat met het verwijderen van dat prog. het opgelost is, maar daar heb ik dus geen zin in, want dan worden mn ouders een beetje boos als ze niet meer op het netwerk kunnen

Maar er staat ook bij dat het prog te identificeren is met awgina.dll.. Dit hoort dus bij PC-anywhere zag ik via google...
Maar hoe kan ik dit in pc anywhere veranderne? Ik heb d'r nog nooit mee gewerkt en heb net ff zitten kijken, maar kan het niet vinden..
Een tweede 'probleem' is dat de comp tijdens het opstarten eerst de melding geeft: "Steek de kaart in de kaartlezer of druk op ctrl alt del om op te starten".. Hier is dus duidelijk iets geinstalleerd, maar ik zou niet weten wat, we hebben niets aangesloten met een kaartlezer en in apparatbeheer heb ik het ook niet kunnen ontdekken...
Help!