![]() |
|
![]() |
oorlel likken jeps
![]() maaaaaar wat dacht je van de nek ![]() zachtjes bijten prima, oo geil vaak, mar wat als er nou nog net een vochtig plekje blijft in die nek ![]() blazen, beste mensen, blazen, als je je vriend of vriend(in) eens zachtjes wil pesten, eerst een zoen in de nek geven, en dan van een afstandje als zij/hij het niet doorheeft zachtjes blazen ![]() plezier ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Neej, 'shivers violently' gaat ongeveer als 'rilt hevig' maar dat is niet helemaal de goeie vertaling... je raakt niet helemaal de goeie toon ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
thnx! ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jaaah.. ik moet in een niet kriebelige bui zijn anders kietelt het alleen maar maar vinnut wel geil jah.. weet je wat ook heel lekker is, als iemand zo met zn tong een beetje in je oor gaat.. niet diep natuurlijk.. maar euhm... ja, dat gaatje maar dan niet diep (hoe do I explain?) dat vinnik veel lekkerder dan oorlel.. En mn vriend owk
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
thanx |
![]() |
|
T is wel lekker ofzo, maar t kriebelt zo gigantisch! Ik kan namelijk absoluut NIET tegen kietelen, helaas... Ik word er nie zo geil van, maar misschien moet je t juist doen als je al een beetje opgewonden bent ofzo, dat t dan beter voelt?
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() het is idd errug gemeen, want ik heb het een keer meegemaakt dat een jongen in een discotheek/bar 'zoiets' deed.....*rilt* wat een gevoel zich....heerlijk ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Seksualiteit |
Erotische massage... Advies graag!!! Smurf | 12 | 31-05-2002 14:00 |