Oud 26-03-2002, 14:41
baz mania
baz mania is offline
wie kan mij dat uitleggen, en hoe moet je er aan likken of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 15:00
Starrie
Starrie is offline
gewoon een beetje zacht bijten en likken.
Is het wel es bij jou gedaan?
Ik krijg dan in ieder geval vaak wel ergens zin in ja
het is gewoon een lekker kriebelend gevoel
Oud 26-03-2002, 15:16
-Enid-
-Enid- is offline
Bijten!!!

[Dit bericht is aangepast door -Enid- (26-03-2002).]
Oud 26-03-2002, 16:02
Verwijderd
Er is op zich niks geils aan om 'n oorlel te likken als jongen, het is meer geil voor het meisje als eraan gelikt wordt (natuurlijk niet bij iedereen, maar over het algemeen wordt het ook niet vervelend gevonden). Ik heb me laten vertellen dat dat komt omdat het gewoon lekker is, de adem van die persoon heel dicht bij je oor te voelen en de ademhaling ook te kunnen horen (onder andere).
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 20:34
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
-Enid- schreef:
Bijten!!!
Happen!!!
Oud 26-03-2002, 23:44
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
ik dacht altijd dat een oorlel iets doms was en dat je daar nooit geil van kon worden. TOen deed ik het toch eens bij mijn huidige vriendin en die werd helemaal gek. TOen keek ik even raar op, was dat echt geil? Ja.
Goed, later deed ze het een keer bij mij, en ik wist niet wat me overkwam, bij jongens kan het ook zeer erotisch zijn ben ik dus achtergekomen.
Nu is het ene leuk trucje om in openbare gelegenheden even aan de anders oor te likken, erg gemeen, maar erg leuk.
Oud 26-03-2002, 23:51
joepie3
joepie3 is offline
oe weet je wat ik lekker vind?

Er lekker hard aan trekken jaaaaaaa.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 07:42
Verwijderd
Citaat:
Scorpion3000 schreef:
Nu is het ene leuk trucje om in openbare gelegenheden even aan de anders oor te likken, erg gemeen, maar erg leuk.

jaaaaah dat ken ik
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 09:18
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
Scorpion3000 schreef:
ik dacht altijd dat een oorlel iets doms was en dat je daar nooit geil van kon worden. TOen deed ik het toch eens bij mijn huidige vriendin en die werd helemaal gek. TOen keek ik even raar op, was dat echt geil? Ja.
Goed, later deed ze het een keer bij mij, en ik wist niet wat me overkwam, bij jongens kan het ook zeer erotisch zijn ben ik dus achtergekomen.

idd...

beetje korte reply zo, maar je hebt gewoon gelijk.
Oud 27-03-2002, 10:38
Soullar
Soullar is offline
oorlel likken jeps

maaaaaar wat dacht je van de nek

zachtjes bijten prima, oo geil vaak, mar wat als er nou nog net een vochtig plekje blijft in die nek

blazen, beste mensen, blazen, als je je vriend of vriend(in) eens zachtjes wil pesten, eerst een zoen in de nek geven, en dan van een afstandje als zij/hij het niet doorheeft zachtjes blazen

plezier
Oud 27-03-2002, 10:53
eztah
eztah is offline
Komt voor mij wel in de buurt van wat Nare man zegt, maar waarom is het volgens jou dan minder opwindend voor jongens
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef:
oorlel likken jeps

zachtjes bijten prima, oo geil vaak, mar wat als er nou nog net een vochtig plekje blijft in die nek

blazen, beste mensen, blazen, als je je vriend of vriend(in) eens zachtjes wil pesten, eerst een zoen in de nek geven, en dan van een afstandje als zij/hij het niet doorheeft zachtjes blazen

plezier

*shivers violently*

Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 13:45
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Morgan schreef:
*shivers violently*

geweldadig?? bedoel je niet silently??

liever wel ik hoef geen gebroken kaak omdat
jij perongeluk "geweldadig rilt" lol
Oud 29-03-2002, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef:
geweldadig?? bedoel je niet silently??

liever wel ik hoef geen gebroken kaak omdat
jij perongeluk "geweldadig rilt" lol

lol

Neej, 'shivers violently' gaat ongeveer als 'rilt hevig' maar dat is niet helemaal de goeie vertaling... je raakt niet helemaal de goeie toon
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 22:03
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Morgan schreef:
lol

Neej, 'shivers violently' gaat ongeveer als 'rilt hevig' maar dat is niet helemaal de goeie vertaling... je raakt niet helemaal de goeie toon

k nu snap ik hem wel
Oud 31-03-2002, 18:55
FB
FB is offline
Ik weet niet wat er zo erotisch aan is, maar ik word echt ENORM wild als mijn vriendin aan mijn oorlel likt en/of erin bijt
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 22:02
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
Citaat:
Soullar schreef:
oorlel likken jeps

plezier

hahaha ga ik proberen!!

thnx!

Oud 23-04-2002, 01:14
tortelduif
tortelduif is offline
ik vind het likken enzo gewoon lekker maarre ....
zodra je die geluidjes hoord die die meid dan maakt ...
als ze bijv met je oor bezig is en ze kreunt opeens dan word ik helemaal gek !!!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 08:17
Verwijderd
hmmm... vind het niet opwindend ofzo Om haar op te winden... daar ga ik een thread voor openen

Maar iig ... Mijn oorlellen zijn een soort van ongevoelig ofzo. Ik wordt echt NIET geil van gelik aan m'n oorlet lijkt me best maf
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 10:38
miro
miro is offline
Citaat:
nare man schreef:
Er is op zich niks geils aan om 'n oorlel te likken als jongen, het is meer geil voor het meisje als eraan gelikt wordt (natuurlijk niet bij iedereen, maar over het algemeen wordt het ook niet vervelend gevonden). Ik heb me laten vertellen dat dat komt omdat het gewoon lekker is, de adem van die persoon heel dicht bij je oor te voelen en de ademhaling ook te kunnen horen (onder andere).
Ik dacht juist dat het andersom was. Dat jongens het fijner vinden dan meisjes . Mja ik vind er niks aan, krijg er alleen maar de slappe lach van, kan dr niet tegen. Mn exvriend vond het heerlijk. Ach ja ieder zn eigen smaak maar ik dacht toch echt dat het meer effect had bij jongens dan bij meisjes.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 10:47
Verwijderd
Jaaah.. ik moet in een niet kriebelige bui zijn anders kietelt het alleen maar maar vinnut wel geil jah.. weet je wat ook heel lekker is, als iemand zo met zn tong een beetje in je oor gaat.. niet diep natuurlijk.. maar euhm... ja, dat gaatje maar dan niet diep (hoe do I explain?) dat vinnik veel lekkerder dan oorlel.. En mn vriend owk
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 11:58
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
mjah persoonlijk vind ik er echt geen ruk aan.. maar mijn vriend word wel helemaal gek als ik het bij hem doe
Oud 23-04-2002, 16:33
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Ik vind het ook lekker, dacht eerst dat het me niks zou doen, dacht zij ook. Maar toen kwamen we er achter dat het toch echt werkt..
Oud 24-04-2002, 16:15
Verwijderd
in iemands oor zachtjes hijgen, dat diegene je adem er langs voelt gaan, of als iemand dat bij mij doet.......echt heeeeel opwindend. Alleen mijn vriendjuh/ex/whatever he is snapte dat niet helemaal......die likte altijd IN m'n oor ipv dattie langs m'n oorlel likte....
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 16:45
Winner
Winner is offline
Is niet elk lichaamsdeel opwindend als je er met je tong overheen gaat???
Oud 25-04-2002, 20:44
kizzy
kizzy is offline
mijn vriend vind het onwijs geil als ik eraan lik, zuig en zachtjes bijt en dan in ze oor adem.. Ikzelf vind het dus echt niet lekker!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 17:44
very drunk driver
very drunk driver is offline
als iemand aan mijn oorlel likt (alleen een meisje anders niet) dan gaat mijn lichaam over de volledige lengte tintelen. heerlijk gevoel
Oud 11-01-2003, 18:26
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef:
als iemand aan mijn oorlel likt (alleen een meisje anders niet) dan gaat mijn lichaam over de volledige lengte tintelen. heerlijk gevoel
wat fijn dat je dat na 8 maanden in dit topic met ons komt delen
Oud 12-01-2003, 02:32
andeldushi
andeldushi is offline
Jongens blijken t geil te vinden, maar als iemand in jou nek likt, vind je dat toch ook opwindend????

Laatst gewijzigd op 12-01-2003 om 14:42.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 07:09
Kali
Kali is offline
mij doet het niets, men ex vriendjes vonden het zalig, bij de huidige nog niet geprobeert en zal nog even duren eer ik hem weer zie ( rotexamens) maar nek kussen is wel zalig whiii
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 09:26
damaetas
damaetas is offline
ik weet niet hoe het komt ofzo, maar ik vind het heerlijk als mn vriend aan mn oorlel likt/bijt/kust en omgekeerd ook wel.
Oud 12-01-2003, 13:45
3Doentje
3Doentje is offline
Citaat:
Soullar schreef:
oorlel likken jeps

plezier
Ik ga hem binnenkort eens uitproberen

thanx
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 14:32
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Winner schreef:
Is niet elk lichaamsdeel opwindend als je er met je tong overheen gaat???
Kom jij maar eens aan mijn voeten likken
Oud 12-01-2003, 14:41
andeldushi
andeldushi is offline
[QUOTE]andeldushi schreef:
[B]Jongens blijken t geil te vinden, maar als iemand in jou nek likt, vind je dat toch ook opwindend????
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 17:45
Verwijderd
tot nu toe vind ik t vooral leuk omdat er dan ondertussen ook per ongeluk hele warme adem in oor/nek wordt geblazen...

andeldushi, waarom quote je jezelf?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 17:48
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Kom jij maar eens aan mijn voeten likken
als je dan toch bezig bent....
Oud 12-01-2003, 17:51
KiMZz
KiMZz is offline
T is wel lekker ofzo, maar t kriebelt zo gigantisch! Ik kan namelijk absoluut NIET tegen kietelen, helaas... Ik word er nie zo geil van, maar misschien moet je t juist doen als je al een beetje opgewonden bent ofzo, dat t dan beter voelt? Mjah likken in mijn nek... Krijg ik overal kippevel maar wordt er ook nie echt geil van...
Oud 18-01-2003, 18:37
ezjuuh
ezjuuh is offline
Citaat:
Scorpion3000 schreef:
haha erg gemeen, fijn dat iemand het zelf toegeeft
het is idd errug gemeen, want ik heb het een keer meegemaakt dat een jongen in een discotheek/bar 'zoiets' deed.....*rilt* wat een gevoel zich....heerlijk hihi

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten