Oud 03-02-2003, 21:16
honey
honey is offline
Ik had een afstandrelatie van bijna 8 maanden, maar ik was heel preuts. Ik had het uitgemaakt omdat de afstand me te zwaar viel. Later dacht ik dat ik verliefd was geworden op zijn vriend, die dus ook ver weg woont. Ik droomde/fantaseerde heel veel over hem. Maar eigenlijk kwamen het er allemaal op neer dat het ging over lichamelijk en sexueelcontact.
Bij mn ex fantaseerde ik ook, maar daar waren sommige heel romantisch en kwam er geeneens seks in voor. Bij die vriend waren sommigen ook wel romantische maar het eindigde altijd met seks.

Wat ik me afvraag. Ben ik wel verliefd op hem geweest, of was het alleen op sexueelgebied?

Het kan ook zijn dat ik vooral over seks fantaseerde omdat een relatie tussen ons 2 er toch niet inzat, vanwege de afstand. Ik heb ook 2 keer met hem gerotzooid (al weer een tijdje geleden, maar ik kan hem niet helemaal vergeten)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2003, 21:20
Verwijderd
wanneer ik ECHT verliefd op iemand ben, dan fantaseer ik minder over sex dan wanneer ik dat niet ben. Het is heel anders, omdat het wanneer ik een relatie heb veel realistischer is dat ik ook echt sex met hem zal hebben.
Dan denk ik er wel vaagjes aan, maar maak ik er niet een heel verhaaltje van in m'n hoofd. Wanneer ik niet verliefd ben doe ik dat wel.
Nou ja, het is een beetje moeilijk uit te leggen..
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 21:29
Verwijderd
Precies zoals Alicia zegt. Maar in mijn geval omdat ik, als er een kans is dat het echt gebeurt, niet wíl fantaseren, stel dat het dan tegenvalt?
Nee, fantaseren doe ik alleen over personen die ik toch niet kan krijgen. TV sterren enzo
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 22:39
Tox
Tox is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
wanneer ik ECHT verliefd op iemand ben, dan fantaseer ik minder over sex dan wanneer ik dat niet ben. Het is heel anders, omdat het wanneer ik een relatie heb veel realistischer is dat ik ook echt sex met hem zal hebben.
Dan denk ik er wel vaagjes aan, maar maak ik er niet een heel verhaaltje van in m'n hoofd. Wanneer ik niet verliefd ben doe ik dat wel.
precies
Oud 03-02-2003, 22:48
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
hé ik dacht dat ik de enige was die dat heeft!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 08:57
Verwijderd
ik dacht ook dat ik de enige was die dat had!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 11:32
honey
honey is offline
Ja dat is wel zo dat wanneer ik echt verliefd ben minder over seks fantaseer. Het is alleen zo dat hij van mij een hele close vriend is en het soms net lijkt of ik verliefd op hem. Misschien heb ik wel een zwak voor hem en voel me daardoor lichamelijk aangetrokken.

Ik weet het niet. Maar ik wil de hele tijd naast hem zitten en het liefst dat hij ook een arm ofzo om me heen heeft. Maar seks met hem zou ik niet willen. Voorlopig in elk geval niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten