Oud 08-12-2001, 20:31
Winner
Winner is offline
Wat is het lulligste dat jullie welles hebben gedaan bij een van je klasgenoten?

Ik heb laatst in de fietsenstalling allemaal A4tjes opgehangen met een hele genante foto van mijn vijand, en dan erboven 'gratis seks? Bel me' en eronder zijn e-mailadres.
Daarnaast heb ik ook welles iemands banden leeggestoken. (zelfde persoon btw)

Wat zijn de dingen waar jij minder trots op bent?
Oud 08-12-2001, 21:20
DrPain
DrPain is offline
Nou das toch wel heel stoer hoor, daar kan ik niet tegen op...
Oud 08-12-2001, 21:38
minerva
minerva is offline
We hebben een keertje de gymspullen van iemand door de wc gespoeld, niet echt origineel, maar wel grappig. We moesten voor straf alles wassen, dat was wel minder.
Oud 08-12-2001, 22:05
PV
PV is offline
Citaat:
Winner schreef:
'gratis seks? Bel me' en eronder zijn e-mailadres.

Met citaat reageren
Oud 08-12-2001, 22:17
Mutz
Mutz is offline
triest hoor
Oud 08-12-2001, 22:31
Martin The Martian
Martin The Martian is offline
*heeft nog nooit gebelt naar een emailadres*

kvind al die dingen niet echt om trots op te zijn, heb zelf weleens wat glassex in dethee van een leraar gespoten (basisschool) maar ben er totaal niet trots op ofzow, tzijn ook maar mensen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 17:02
Noortjuh
Noortjuh is offline
Heb een keer een fiets op het dak gezet ...bij 1 van me klasgenoten waar ik ruzie mee had....jah wel kinderachtig maar wel lachen! Ze weet nog steeds niet dat ik het heb gedaan zij overal zoeken in het fietsenhok...helemaal in paniek (hihihih)
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 17:04
Winner
Winner is offline
Citaat:
Noortjuh schreef:
zij overal zoeken in het fietsenhok...helemaal in paniek (hihihih)

Oud 09-12-2001, 17:55
dario
dario is offline
hey winner,
had ik maar net zoveel durf als jou
Oud 09-12-2001, 18:31
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
ik doe niet van de lage dingen...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 20:14
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Tot dat niveau ben ik nog niet geweest. Zit daarboven
Oud 10-12-2001, 13:06
Verwijderd
Wij hebben van die doppen in de tafels, en die zijn r makkelijk uit te halen(harde rubbere)en daar gingen we mee gooien op een wiskunde leraar... t was een beetje vreemde leraar altijd van die homo-achtige gebarden of opmerkingen, op t laatst werd er een sinaasappel gegooid tegen het bord aan terwijl hij er op stond te schrijven, hij zat onder de sinaasappel en wij hebben een week lang tot het 8e uur straf gekregen
was alweer 2 jaartjes geleden, k heb me leven gebeterd hahaha
l@terzzz
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 13:57
Ilsch
Ilsch is offline
hoe zielig...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Sleeping Beauty schreef:
hoe zielig...
alsof jij zo'n lieverdje bent
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 14:39
Margootje-luv's-Muse
Margootje-luv's-Muse is offline
Hoi oi!
Wat voor streken ik heb uitgehaald? Ehh...es ff denken...Nou nix met klasgenoten, nee dat deed ik niet (en nog steeds niet).
Wel met leraren, zoals je etterig gedragen in de les enzow en spullen verstoppen, dat soort dingen.
En met een vriendin van mij zijn we het dak opgeklommen, toen een leraar ons achterna zat, heh...
Maar je hoort het, ik ben best wel een lieverdje, ik heb nooit echt dingen gedaan die echt niet konden, nou ja, misschien ook wel maar dat kan ik me niet herrinneren (heh heh)
Heej, Laterzzzzzzz!
Oud 14-12-2001, 19:35
miep
miep is offline
zulk soort dingen deed ik op de basis school.. en in de eerste en misschien in de tweede.. maar 'k ga daar verder niet over vertellen op een forum.. voel me er niet trots over over ofzo
Oud 15-12-2001, 16:32
Preaper
Preaper is offline
Ik heb een keer de krijtjes vervangen door die snoep krijtjes
het bord ingesmeerd met zeep(kon er niet meer op schrijven )
en een keer meel in de orgel gedaan van de muziek leraar
een rotzooi en een rookwolk dat er was
Oud 15-12-2001, 19:12
BBEM
BBEM is offline
op schoolkamp heb ik aardig wat mensen ondergesmeerd met tandpasta en heel veel ook want de meeste waren zo stom geweest om zich helemaal klem te zuipen en kon geen zinnig woord meer uitkromen, erg ver heen.
Eigen schuld, gezicht met tandpasta
Oud 15-12-2001, 19:31
Balance
Balance is offline
Citaat:
BBEM schreef:
op schoolkamp heb ik aardig wat mensen ondergesmeerd met tandpasta, blablabla
goh, origineel

is lullig hier trouwens hetzelfde als kinderachtig???
sorry hoor, maar dit vind ik echt allemaal nergens op slaan!
zielig...

Oud 15-12-2001, 21:40
Choke
Choke is offline
Citaat:
Preaper schreef:
Ik heb een keer de krijtjes vervangen door die snoep krijtjes
het bord ingesmeerd met zeep(kon er niet meer op schrijven )
en een keer meel in de orgel gedaan van de muziek leraar
een rotzooi en een rookwolk dat er was

dit zijn echt coole grappen
Oud 16-12-2001, 19:05
Verwijderd
Citaat:
dario schreef:
hey winner,
had ik maar net zoveel durf als jou
ja ik ook
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 15:27
Verwijderd
Je kunt ook coole dingen doen die niet lullig zijn hoor!
Bijvoorbeeld:
Overal reclamestickers opplakken;
Op de dag dat de inspectie langs komt een literpak chocolademelk van drie hoog naar beneden flikkeren;
Bij de Super een zak kattevoer en een fles limonade kopen en de inhoud ergens in een hoek gooien, en dan een week later gaan kijken of het al is opgeruimd;

etc.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 15:30
Verwijderd
Ik vind het nogal lullig... en laag...

Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 19:36
Eend
Eend is offline
Mjah...in de brugklas bennik heel ernstig geweest...samen met de klas dan...

Was een keer, toen zaten we D. een beetje op te stoken om een passer in de kont van die leraar te prikken, die achter hem gehurkt zat uit te leggen. D. wilde het uiteindelijk net alsof doen, maar toen kwam die leraar net overeind... Eerst moest iej lachen, daarna werd iej langzaam rood en werd ie kwaad: B1D weer hoor!!!!!!!!!!!!! was eerlijk gezegd wel beetje leedvermaak, majah...toen was ik nog brugger...dan doe je dat soort dingen

Ook een keer hadden we geen zin in een repetitie (bij diezelfde vent). Hadden we allemaal een stapel Donald Ducks meegenomen en gingen we die lezen. Telkens als hij die weer afpakte, pakten wij weer een nieuwe uit onze tas, totdat hij t opgaf.

Owja...een stuiterbal door de klas heen gooien kan owk nog tot leuke uitwerkingen komen

*knuf*

Eend
Oud 20-12-2001, 09:45
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik deed en doe eigenlijk nooit van dat soort dingen (leraren zijn ook mensen weetje)
Ik heb wel eens alle wc' op slot gedaan op een verdieping (waren er nog genoeg over hoor )
en owja...... maar dat zou ik echt nooit meer doen... ik heb een keertje voor de deur van de school gekotst.... was trouwens de laatste dag van de vakantie en ik was echt helemaal ver heen (leuke verassing voor diegene die de volgende dag als eerste op school kwam )
Verder eigenlijk nooit wat bijzonders gedaan, tsja leraren natekenen op een blaadje en dat de hele klas door laten gaan, magoed dat waren allemaal van die bruggeracties van mij en ik keur het absoluut niet goed ofzow, was toen wel leuk maarja.....
Oud 26-12-2001, 17:52
Cute Angel
Cute Angel is offline
middelbare school word ik er altijd uitgestuurd maar op de basisschool....zout in de koffie, punaise op de stoel van de leraar, allemaal heel onschuldig... toch????
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 04:29
Ltjskater
Ltjskater is offline
Citaat:
Cute Angel schreef:
middelbare school word ik er altijd uitgestuurd maar op de basisschool....zout in de koffie, punaise op de stoel van de leraar, allemaal heel onschuldig... toch????
zonde van de koffie.
The Coffee Addict

Oud 27-12-2001, 10:35
Bekkie
Bekkie is offline
vorig jaar heb ik heel veel jasjus ondergekladdert met benzine stift..oei, oei gelukkig nog nooit betrapt..en ik stak wellus wat banden lek maar da's ook vorig jaar...

nu ben ik errug braaf
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 12:12
Noortjuh
Noortjuh is offline
Citaat:
Bekkie schreef:
vorig jaar heb ik heel veel jasjus ondergekladdert met benzine stift..
bedankt voor de tip
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 22:23
maarte
maarte is offline
ik heb welles een keer een fiets op et dak gezet.. en een keer een dreigbrief naar een lerares gestuurd, maar da was meer een beetje een uit de hand gelopen geintje. en ook nog een keer van die ventillatiedingen van de gymzaal afgetrapt, maar da kwam omdat wij toen in een heel lollige bui waren. en verder wel wormen in koffie van leraren gegooid enzo, maar dat is jaren geleden. nu ben ik HEEL braaf
Oud 28-12-2001, 22:25
Griller
Griller is offline
Heb een keer laxeermiddel in de koffie van een leraar gedaan ..dat was echt lache
Oud 29-12-2001, 09:46
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
Citaat:
Bekkie schreef:
vorig jaar heb ik heel veel jasjus ondergekladdert met benzine stift..oei, oei gelukkig nog nooit betrapt..en ik stak wellus wat banden lek maar da's ook vorig jaar...

nu ben ik errug braaf
Jasjes onder kladderen is gewoon vandalisme
Oud 29-12-2001, 12:42
Christiaan Chris
Christiaan Chris is offline
Citaat:
Bekkie schreef:

nu ben ik errug braaf
Als je dat bij mij zou flikken had ik je allang een doodschop verkocht, dat is gewoon spullen van een ander verneuken.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 20:07
KiWi
KiWi is offline
nou wij hebben zo'n bitch voor bio en dan moet me vriendin altijd koffie voor d'r gaan halen hadden we er van die slaappillen in gedaan met de halve klas want wij liepen over de gang waren eruitgeflikkerd en dus vraak nemen. toen zat ze echt super slaperig te doen, toen wel 3 uur nakomen bij de afdelingscoördinator maar dat gaf niet haha
Oud 30-12-2001, 20:26
niekske17
niekske17 is offline
wij hebben een keer iemands etui in een magnetron gelegd en toen aan gezet hahah die etui helemaal gesmolten.....
Oud 30-12-2001, 20:34
LittleLucille
LittleLucille is offline
Citaat:
Christiaan Chris schreef:
Als je dat bij mij zou flikken had ik je allang een doodschop verkocht, dat is gewoon spullen van een ander verneuken.
ieuw.... maar je hebt wel gelijk hoor!!!
Oud 04-01-2002, 11:58
C'est moi!
C'est moi! is offline
Wat 'n humor zeg
Oud 04-01-2002, 12:11
sublime
sublime is offline
heb een keer een samen met anders mensjus uit mijn klas een meisju uit mn klas echt heel erg lullig gepest; schaam schaam

dat was de laatste keer in mijn leven dat ik iets deed om er bij te horen.

en ben een keer een meisje in de klas aangevlogen in groep 8; maar dat verdiende ze en ik kreeg niet eens de kans om dr haren uit r hoofd te trekken dus zo erg wassut niet
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 12:13
sublime
sublime is offline
ik denk trouwens dat iedereen ooit weleens iets gedaan heeft waar hij/zij minder trots op is. daar leer je dan weer van; 'hoor bij het opgroeiingsproces'

psych sublime spreekt
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 02:37
-Will-
-Will- is offline
Ach ja...wat een kutstreken die door de mensen hier zijn uitgevoerd. Maar ach ja, hou het maar op verkeerde ouders, foute genen, wat je wil. Iemand slaappillen geven terwijl je niets over allergie of bijwerkingen weet op die persoon, klasse hoor.
Hoe leuk is het als je lerares in het ziekenhuis ligt omdat haar maag moet worden leeggepompt?

Het ergste dat ik heb gedaan is een medeleerling van de school laten schoppen omdat hij wapens met zich meedroeg en mensen ermee bedreigde (mij dus ook, en daar was ik niet van gecharmeerd. Messen en boksbeugels horen niet op een school thuis. Tenminste, niet op de school waar IK op zat...)
Oud 05-01-2002, 13:46
Witch Lover
Witch Lover is offline
bleh dit riekt naar pesten GA JE SCHAMEN!
Oud 13-01-2002, 15:33
Black Reina
Black Reina is offline
tssss... denke dat jullie stoer zijn zeker?

ik vinnet laf!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 12:51
HoneyBeee
HoneyBeee is offline
Citaat:
minerva schreef:
We hebben een keertje de gymspullen van iemand door de wc gespoeld, niet echt origineel, maar wel grappig. We moesten voor straf alles wassen, dat was wel minder.
zit jij toevallig op de merendreef in valkenswaard?? want dat hebben ze bij een friendin van mij ook ooit gedaan en dat was vet lullig!

Oud 14-01-2002, 13:06
*~*DutchGirl*~*
ik zat in de 2e klas en we hadden een klote INVAL Leraar.

was echt een droplul en dus hebben we een keer met zijn allen een zak snoep gekocht (jullie kennen ze vast wel: die groene kikkertjes)

en toen hebben we in de natuurkundeles de kikkertjes in ons bek gedaan, half op kauwen en spugen maar...

Ach...
jah...
Vroeger..

Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 19:06
basje!
basje! is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
leraren zijn ook mensen weetje
oh? nooit eerder gemerkt.

sja, als we het dan toch over lullige acties hebben: vroeger had ik nogal es de neiging een fiets in elkaar te rossen als ik boos was, maakt niet uit van wie. beetje banden verbuigen en alles eraf slopen. ja das zielig dat weet ik, hoef er ook GEEN reacties meer op en trouwens, ik doe het ook al eeuwen niet meer hoor...ben nu lief + onschuldig

[Dit bericht is aangepast door basje! (16-01-2002).]
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten