![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou een echte slet zou met iedereen naar bed gaan, niet alleen met hele goede vrienden, maar ook met gewone klasgenoten of andere mensen die ze maar ietsje kent en niet je alleen je close vrienden. |
![]() |
|
![]() |
In een andere toppic heeft iemand dit geschreven.
Je bent pas een slet als je elke avond alle kroegen en discotheken afloopt om jongens te versieren om er met 3 per avond seks te hebben. [/B] Dit is wat overdreven, maar hier staat wel goed in dat het niet alleen om goede vrienden gaat |
![]() |
||
Citaat:
Jongens met hormonen vragen dat aan meerdere vrouwen. Zeg maar 'schieten met hagel'. Als er eentje toegeeft vinden ze dat fijn, en als het er meer zijn is dat mooi meegenomen. Wees niet ongerust, ze hebben het ook aan die mooiere meisjes gevraagd!
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik denk dat het ook wel een beetje komt doordat je inderdaad al met de een orale en met de ander manuele sex hebt gehad... dan weten ze dat jij hun sexueel aantrekkelijk vindt, en weten ze dat jij er niet voor terugschrikt om iets te doen met iemand zonder een relatie
daarbij schijnen volgens een ander topic hier jongens te denken dat 'alle bisexuele meisjes geil zijn', maar ik weet niet of dat ook zo is ![]() edit: ik bedoel dat ik niet weet of het zo is dat ze dat denken |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|