Oud 06-02-2002, 18:54
girl-next-door
girl-next-door is offline
haaay,

wie is er wel es stiekem uitgegaan omdat ie die avond niet mocht?? en welk smoesje dr bij gebruikt??
ik ben dus vorige vrijdag weggesneakt.. en jawel: vier weken huissarrest..

en jullie?
Oud 06-02-2002, 20:21
Verwijderd
Hmm nee nog nooit gedaan, ik schuif wel ongelooflijk met tijden waar ze ook wel eens achter komen, maar stiekem uitgaan, nee, nog nooit...

(Hoe laat was je thuis?? Oh uurtje of 4... bleek dat ze erachter kwamen dat het 8.00 was )
Oud 06-02-2002, 20:42
Verwijderd
Nee...is me nog nooit overkomen en als me het verboden zou worden zou ik me er ook wel aan houden. Ik ben niet (meer) zo'n recalcitrante puber die bewust alles doet wat z'n ouders verboden hebben...ik ga er maar vanuit dat ze het dan bij die keer laten. Als tegen een uitdrukkelijk verbod in tóch uitgaat wordt de uiteindelijke straf alleen maar hoger.
Oud 07-02-2002, 09:05
C'est moi!
C'est moi! is offline
Stiekem uitgaan? Nooit gedaan. Is niet nodig geweest.
Oud 07-02-2002, 09:15
beuk
beuk is offline
Nooit gedaan, maar ik kan me ook niet herinneren dat het me ooit verboden is. Toen ik heel klein (14 ofzo) was had ik ook geen behoefte om uit te gaan eigenlijk..
Oud 07-02-2002, 10:31
Esmée
Esmée is offline
Laat ik het zo zeggen... ik slaap vaak bij vriendinnen
Oud 07-02-2002, 13:10
girl-next-door
girl-next-door is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Laat ik het zo zeggen... ik slaap vaak bij vriendinnen

Had ik dus ook gedaan... en gezegd tegen me mams: neeej, ik ga niet uit, eerst uit eten en dan gezellig THUIS een film kijken.. was mijn mammie de moeder van die vriendin van mij de volgende dag tegengekomen.. ' en, je hebt toch geen last van de meisjes gehad gisteravond' ?
moeder van een vriendin: ' nee joh, ze zijn de hele avond/nacht wezen stappen'

*kut*

Oud 07-02-2002, 13:17
MasterMolly
MasterMolly is offline
LOL hehe
Oud 07-02-2002, 13:56
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
girl-next-door schreef:
Had ik dus ook gedaan... en gezegd tegen me mams: neeej, ik ga niet uit, eerst uit eten en dan gezellig THUIS een film kijken.. was mijn mammie de moeder van die vriendin van mij de volgende dag tegengekomen.. ' en, je hebt toch geen last van de meisjes gehad gisteravond' ?

*kut*

Hm ja je moet altijd een goede back-up hebben

Oud 07-02-2002, 16:30
RuffThugg
RuffThugg is offline
Stiekem?
Dat je het vraagt, het dan niet mag en dan stiekem het huis uit loopt en tot laat in de nacht wegblijft?

Nee, nog nooit gedaan, ook geen behoefte aan gehad.
Oud 14-02-2002, 22:09
kizzy
kizzy is offline
'k ben 1 keer stiekum uitgeweest maar dat was alleen omdat ik van me ouders niet uitmocht omdat ik ziek was.. (pfeiffer) maar ik voelde me de hele week al goed en ik wou gewoon ff weer lekker uitgaan, dus ben ik lekker samen met me vriend geweest.. me ouders zijn er nooit achter gekomen.. maar ze vonden het wel vreemd dat ik ineens weer 2 weken ziek was
Oud 24-02-2002, 20:37
Gwenniej
Gwenniej is offline
jah ik ken iemand die ging savonds naar bed, en zijn ouders zaten beneden, en issie uit t raam geklommen om uit te gaan, maar zijn schoenen stonden nog in de woonkamer ofzo, dus heeftie de hele avond gefeest op zijn sokken

hoe lijp kun je zijn
Oud 26-02-2002, 14:03
silly85
silly85 is offline
Citaat:
Gwennygirl schreef:
jah ik ken iemand die ging savonds naar bed, en zijn ouders zaten beneden, en issie uit t raam geklommen om uit te gaan, maar zijn schoenen stonden nog in de woonkamer ofzo, dus heeftie de hele avond gefeest op zijn sokken

hoe lijp kun je zijn
Held op sokken!!!

Oud 27-02-2002, 17:10
Gwenniej
Gwenniej is offline
Held op sokken!!!

lol
Oud 28-02-2002, 16:36
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nee...is me nog nooit overkomen en als me het verboden zou worden zou ik me er ook wel aan houden. Ik ben niet (meer) zo'n recalcitrante puber die bewust alles doet wat z'n ouders verboden hebben...ik ga er maar vanuit dat ze het dan bij die keer laten. Als tegen een uitdrukkelijk verbod in tóch uitgaat wordt de uiteindelijke straf alleen maar hoger.

Woon jij nog thuis dan?!?!?!

Oud 28-02-2002, 23:10
Retarded
Retarded is offline
Ik moet nog meemaken dat mijn ouders me thuis willen houden dan ben ik gelijk weg
Oud 03-03-2002, 14:54
detention grrl
detention grrl is offline
ik ben wel eens uitgeweest, thuis gekomen en weer terug gegaan, ik geloof niet dat mijn ouders daar ooit achter zijn gekomen..maar k ben nog nooit stiekem uitgegaan.
Oud 11-03-2002, 13:12
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
neuh, niet nodig gweest....mag altijd weg als ik wil....wel eens te laat gweest, maar zijn ze nooit achter gkomen...hahaaaa
Oud 16-03-2002, 10:01
QuietNoise
QuietNoise is offline
Citaat:
girl-next-door schreef:

*kut*

daarom probeer ik altijd te zorgen dat mijn ouders en de ouders van me vrienden elkaar niet kennen, werk goed, dan kunnen ze het niet stiekem navragen, en als ze het openlijk doen(dus gewoon t nummer van die ouders vragen) wordt ik gewoon boos, ben geen klein kind met heimwee(nooit gehad ook), dus waar hebben jullie dat nummer voor nodig???? heb toch een mobiel als je me wil bellen???
Oud 26-03-2003, 13:08
Sandpaper Tears
Sandpaper Tears is offline
guilty!!
ben 2 x 's nachts huis uitgesneakt omdat ik niet uit mocht. ouders naar bed, heeeel stil de trap afgegaan en naar buiten.
maar vond het zooo eng en voelde me zooo schuldig..maar ze zijn er niet achter gekomen. had van te voren al mijn spullen in de garage gelegd enzow..goed voorbereid.

en flink wat wijn op voordat ik de trap af durfde.. weet je hoe triest
*schaam*
Oud 26-03-2003, 14:11
Otis
Otis is offline
Gehehe Het is nooit echt nodig geweest, ik mag uit wanneer ik wil als ik t zelf maar vergoed...
Oud 26-03-2003, 16:41
vixen
vixen is offline
Een jaar geleden ongeveer, toen moesten we om 2 uur thuis zijn, en toen zijn we om kwart over 2 weer thuis weggegaan en om 5 uur thuis gekomen. Mn ouders hadden het wel gemerkt geloof ik, maar ze hadden er niks meer over gezegd.
Oud 26-03-2003, 16:56
the exploding boy
the exploding boy is offline
Nee, eignelijk niet. Ik slaap eigenlijk altijd bij anderen als ik uitga, omdat ik meestal in amsterdam of haderwijk zit. En dan nog. Ik mag gewoon uitgaan, want ik ben toch een ouwe lul
Oud 26-03-2003, 17:54
INViCTuS
INViCTuS is offline
Ik mag altijd!

IK BEPAAL DAT OOK ZELF WEL
Oud 26-03-2003, 18:30
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Esmée schreef op 07-02-2002 @ 11:31:
Laat ik het zo zeggen... ik slaap vaak bij vriendinnen [afbeelding]
ik ook. of ik zeg dat ik naar een schoolfeest ga ofzow
Oud 26-03-2003, 19:12
rsieswerda
rsieswerda is offline
tsjah, jullie hebben eigenlijk allemaal pech als ik t zo hoor,
bij mij is t meestal dat ik tegen me ouders zeg dat ik wegga met nog niet eens de intentie om uit te gaan en t volgende momnet sta ik ergens 2 uur rijden met de auto te dansen en ben om 8 uur thuis, zal me ouders leker boeien, not!!!!!

Er is me ook vanaf dat ik begon met uitgaan nog nooit een tijd opgelegd, mocht ik eigenlijk zelf allemaal btje uitzoeken, duzz
Oud 27-03-2003, 16:35
Thomas
Thomas is offline
Ik heb dat ook nog nooit gedaan en heb er nooit behoefte aan gehad. Als ik niet mocht dan respecteerde ik dat gewoon. Zoals nare al zegt wordt de uiteindelijke straf dan toch alleen maar hoger.
Oud 27-03-2003, 16:47
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Ja of je upt gewoon een topic van een jaar oud...............

Maar tis nog steeds nee.
Nooit nodig geweest.
T maakt m'n ouders niet veel uit hoe laat ik thuiskom, als m'n ouders van te voren maar een indicatie hebben van hoe laat ik ongeveer thuiskom. Niet dat ik naar Alkmaar uitga en alles om 3 uur sluit en dat ik dan om 6 uur nog niet thuis ben.

Maar ik ga zowat nooit naar Alkmaar.
Meestal als ik uitga is het Amsterdam en dan ben ik rond half 8 uur thuis en ik ben 1 keer naar Rotterdam geweest en dat was toen nog later. Dat was wel zo'n beetje het laatste(of vroegste) dat ik thuiskwam.
Iets van half 9 ofzo

Maar ik mag zo'n beetje doen en laten wat ik wil in feite, als m'n ouders t maar weten.
Oud 29-03-2003, 08:43
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
girl-next-door schreef op 06-02-2002 @ 19:54:
haaay,

wie is er wel es stiekem uitgegaan omdat ie die avond niet mocht?? en welk smoesje dr bij gebruikt??

en jullie?
Jah 1 keer gedaan en niet gauw weer denk ik
Ik mocht idd niet en toen heb ik gezegd dat ik naar een vriendin ging om bij te kletsen enzo nou dat mocht duz wel en toen ik de hele tijd werd gebeld rond een uur of 11 ,toen ik duzz uit was in de dicsco hier in de buurt , had ik al zoiets van shiiittt!
Kon niet zien wie t was en kon niet terug bellen maar ik had al zoiets van kut!
Naja de volgende ochtend kwam mn ma al naar me toe om ff verklaring te vragen....Heb maar niet de waarheid verteld anders kreeg iknog langer huisarrest denk ik en heb gezegd dat bij de vriendin een feest werd gehouden en dat de batterijen van mn tal leeg waren....
Naja kon duzz een week in huis blijven (na school direct naar huis, niet naar mn vriend en niet trainen
Duzz 1 keer en niet weer denk ik
Oud 29-03-2003, 12:18
Blenderhead
Blenderhead is offline
nee, ik mocht al vrij vroeg uitgaan en k kwam ook meestal wel op een christelijke tijd thuis....
Oud 29-03-2003, 12:27
Briseïs
Briseïs is offline
Nooit nodig geweest. Ik mag meestal wel. Hoef ook nooit op een bepaalde tijd thuis te komen, zolang ik maar niet in mn eentje thuiskom. En waar ik altijd heen ga sluit altijd om 2 uur of zo dus ik ben nooit na drieën thuis.
Oud 29-03-2003, 14:24
Sven
Sven is offline
Nee ben nooit stiekem uitgegaan.. Wel vaak dat mijn ouders niet wilden dat ik uitging, maar dan ben ik meestal gewoon alsnog gegaan.. maar heb het dan wel ff netjes gemeld
Oud 30-03-2003, 13:05
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
* ²ºº² Maniac ²ºº² * is offline
niet nodig
Oud 30-03-2003, 16:33
makita
makita is offline
jaa ik zei vroeger dat ik bij mijn vriendin sliep tegen mijn ouders en zij zei dat ze bij mij sliep tegen haar ouders en dan gingen we lekker op stap. en dan tot elf uur 's ochtends in de stad rondhangen en dan naar huis gaan. Maar elke week hou je niet vol!
Oud 02-04-2003, 06:37
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik zeg : *ik ga naar Bianca (mn beste vriendin), en dan ga ik daar filmpjes kijken en dan blijf ik daar slapen, goed?*

Bianca zegt : *ik ga naar Sam, en dan ga ik daar filmpjes kijken.*

en daarna moesten we iedere keer verzinnen waar we dan moesten gaan slapen..
Oud 02-04-2003, 06:38
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
mn vader is er 1 keer achter gekomen, maar die had er nix over tegen mn moeder gezegd, hij was bang dat ze te erg overstuur zou raken.. en toen mocht ik gelijk niet veel meer..
Oud 03-04-2003, 11:43
Toscane
Toscane is offline
nou eerst vonk t echt vervelend om te moeten liegen erover... kdoe t nog steeds nie graag maar jah als je ouders hebt met belachelijke regels... jaah dan heb je soms toch wel zoiets van jaah pap, mam, kslaap vanavond bij n vriendin
Oud 04-04-2003, 09:28
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Een uitgaansverbod?
Wordt er hier ook krachtig gebruik gemaakt van stillen en geldt er hier ook een meldingsplicht? Wat is nou de bijbehorende boete?
Zonder goldcard kom je zeker ook niet aan kaartjes?
Oud 04-04-2003, 09:35
Verwijderd
Ik mag niet elke week uit, maar ik hoef ook niet elke week uit. Dus stiekum uitgaan heb ik nog nooit gedaan.
Oud 04-04-2003, 12:11
46and2
46and2 is offline
Nee, mijn ouders geven me al enorm veel vrijheid, dus als ze een keer willen dat ik thuisblijf hoor je mij ook niet klagen.
Oud 05-04-2003, 00:11
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
owh ik heb heeele strenge ouders. Ik mogt op mijn 15e 1 in de maand tot 1 uur en nu elke week tot 2 uur (snif). Ik lieg daarom bijna elke week. Ik zeg het standaard smoesje; dat ik bij een vriendin films ga kijken. Ikheb egt alle smoesjes die bestaan al geprobeerd, van die simpele tot super ingewikkelde (laat ik zeggen dat ik hele ISDN nummers van vriendinnen uitzogt om andere nummers te hebben die me ma nie kent zodat ik zei dat ik ergens oppaste enz enz want nu mijn kinder8ige zus van 19 alles doorgelult heeft controleren ze me en gaan ze elke keer bellen ,snif!) allemaal lekker moeilijk..
Oud 05-04-2003, 20:07
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
girl-next-door schreef op 06-02-2002 @ 19:54:

hehe dat suckt wel.. vier weken.. bij mij werden ze best boos.. en zeiden ze dat ik een weekend niet uitmocht.. ghehe nou dat weekend mocht ik ook gewoon weg
Oud 05-04-2003, 20:33
GinnyPig
GinnyPig is offline
Niemand die me tegenhoudt, dus mag het zelf helemaal beslissen...
Oud 06-04-2003, 02:52
konflict
konflict is offline
ik moet altijd om 23.30u thuiskomen maar af en toe verzin ik een smoesje
Oud 08-04-2003, 18:26
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Ik heb 'n keer tegen mn ouders gezegd dat ik bij 'n vriendin film ging kijken en bleef slapen omdat haar ouders weg waren.. maar ben toen uitgegaan.. maar vraag me af of ze dat nou echt niet doorgehad hebben
Oud 09-04-2003, 14:13
ster
ster is offline
mmh opzich mag ik nu overal heen, maar ik heb wel een keertje gezegt dat ik ergens anders heen ging dan waar ik eigenlijk heen ging snappie? maar dat sloeg gewoon nergens op, dus dat mocht gewoon vanmezelf

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten