Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
'k ben 1 keer stiekum uitgeweest maar dat was alleen omdat ik van me ouders niet uitmocht omdat ik ziek was.. (pfeiffer) maar ik voelde me de hele week al goed en ik wou gewoon ff weer lekker uitgaan, dus ben ik lekker samen met me vriend geweest.. me ouders zijn er nooit achter gekomen.. maar ze vonden het wel vreemd dat ik ineens weer 2 weken ziek was
![]() |
![]() |
|
jah ik ken iemand die ging savonds naar bed, en zijn ouders zaten beneden, en issie uit t raam geklommen om uit te gaan, maar zijn schoenen stonden nog in de woonkamer ofzo, dus heeftie de hele avond gefeest op zijn sokken
![]() hoe lijp kun je zijn ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik ben wel eens uitgeweest, thuis gekomen en weer terug gegaan, ik geloof niet dat mijn ouders daar ooit achter zijn gekomen..maar k ben nog nooit stiekem uitgegaan.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
guilty!!
ben 2 x 's nachts huis uitgesneakt omdat ik niet uit mocht. ouders naar bed, heeeel stil de trap afgegaan en naar buiten. maar vond het zooo eng en voelde me zooo schuldig..maar ze zijn er niet achter gekomen. had van te voren al mijn spullen in de garage gelegd enzow..goed voorbereid. en flink wat wijn op voordat ik de trap af durfde.. weet je hoe triest *schaam*
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
tsjah, jullie hebben eigenlijk allemaal pech als ik t zo hoor,
bij mij is t meestal dat ik tegen me ouders zeg dat ik wegga met nog niet eens de intentie om uit te gaan en t volgende momnet sta ik ergens 2 uur rijden met de auto te dansen en ben om 8 uur thuis, zal me ouders leker boeien, not!!!!! Er is me ook vanaf dat ik begon met uitgaan nog nooit een tijd opgelegd, mocht ik eigenlijk zelf allemaal btje uitzoeken, duzz |
![]() |
|
Ja of je upt gewoon een topic van een jaar oud...............
Maar tis nog steeds nee. Nooit nodig geweest. T maakt m'n ouders niet veel uit hoe laat ik thuiskom, als m'n ouders van te voren maar een indicatie hebben van hoe laat ik ongeveer thuiskom. Niet dat ik naar Alkmaar uitga en alles om 3 uur sluit en dat ik dan om 6 uur nog niet thuis ben. Maar ik ga zowat nooit naar Alkmaar. Meestal als ik uitga is het Amsterdam en dan ben ik rond half 8 uur thuis en ik ben 1 keer naar Rotterdam geweest en dat was toen nog later. Dat was wel zo'n beetje het laatste(of vroegste) dat ik thuiskwam. Iets van half 9 ofzo Maar ik mag zo'n beetje doen en laten wat ik wil in feite, als m'n ouders t maar weten.
||
Citaat:
![]() Ik mocht idd niet en toen heb ik gezegd dat ik naar een vriendin ging om bij te kletsen enzo nou dat mocht duz wel en toen ik de hele tijd werd gebeld rond een uur of 11 ,toen ik duzz uit was in de dicsco hier in de buurt , had ik al zoiets van shiiittt! Kon niet zien wie t was en kon niet terug bellen maar ik had al zoiets van kut! Naja de volgende ochtend kwam mn ma al naar me toe om ff verklaring te vragen....Heb maar niet de waarheid verteld anders kreeg iknog langer huisarrest denk ik en heb gezegd dat bij de vriendin een feest werd gehouden en dat de batterijen van mn tal leeg waren.... Naja kon duzz een week in huis blijven (na school direct naar huis, niet naar mn vriend en niet trainen ![]() Duzz 1 keer en niet weer denk ik ![]()
|
![]() |
nou eerst vonk t echt vervelend om te moeten liegen erover... kdoe t nog steeds nie graag maar jah als je ouders hebt met belachelijke regels... jaah dan heb je soms toch wel zoiets van jaah pap, mam, kslaap vanavond bij n vriendin
|
owh ik heb heeele strenge ouders. Ik mogt op mijn 15e 1 in de maand tot 1 uur en nu elke week tot 2 uur (snif). Ik lieg daarom bijna elke week. Ik zeg het standaard smoesje; dat ik bij een vriendin films ga kijken. Ikheb egt alle smoesjes die bestaan al geprobeerd, van die simpele tot super ingewikkelde (laat ik zeggen dat ik hele ISDN nummers van vriendinnen uitzogt om andere nummers te hebben die me ma nie kent zodat ik zei dat ik ergens oppaste enz enz want nu mijn kinder8ige zus van 19 alles doorgelult heeft controleren ze me en gaan ze elke keer bellen ,snif!) allemaal lekker moeilijk..
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb 'n keer tegen mn ouders gezegd dat ik bij 'n vriendin film ging kijken en bleef slapen omdat haar ouders weg waren.. maar ben toen uitgegaan.. maar vraag me af of ze dat nou echt niet doorgehad hebben
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #63 Verwijderd | 500 | 19-10-2009 17:40 | |
De Kantine |
Wanneer en hoe sterft de forumer boven je? trophus | 304 | 11-11-2008 18:57 | |
Liefde & Relatie |
hoe, wanneer en waar?? thomm | 3 | 14-05-2007 07:55 | |