Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb momenteel iets met de tekenfilmserie Simsala Grimm... dat is wel voor peuters, maar who cares. Ik vind de manier van tekenen in die serie heel leuk.
Natuurlijk ben ik ook een grote fan van Disney (wie niet hé? ![]() Heeft er iemand van jullie ooit de tekenfilm 'Neeuwwitje' gezien? Het was een parodie op Sneeuwwitje. Dat vond ik ook een ontzettend leuke tekenfilm, maar dan vooral om het verhaal dan. ![]() |
![]() |
|
Petshop of Horrors is prachtig getekend.. heel gedetailleerd, prachtig gekleurd.. en Trigun natuurlijk ook^_^ maar als we puur naar teken+animatiekwaliteit kijken, is petshop of horrors beter. Nou is die ook een paar jaar later gemaakt maar goed.. vooral die ogen zijn echt prachtig
![]()
|
Wat meningen betreft heb ik aan deze topic helemaal niets toe te voegen, ik wilde alleen even zeggen dat 'krijgdepleuris' een ongelofelijk coole naam is
![]() ![]() Vriend van ®Observer zegt: Lang Leve Anime!! Anime zal overheersen op een gegeven moment! Er is niets wat de opmars van Japanse tekemfilms kan stoppen! Zelfs jullie niet!! Hahahahahaaaaa!! ![]() ®Observer zelf: Het spijt mij voor de ietwat vreemde uitlatingen van die vriend van mij. Als er mensen zijn die op zijn bijdrage willen reageren, mail dan naar jnrexpress@yahoo.com, en val mij er niet mee lastig. Dank u. Vriend van ®Observer: Hahahaaa!!
|
*wil er plaatjes van zien*
ik kan me niet zo goed zomaar ajk (alfred jodokus kwak) voorstellen en ook andere tekenfilms niet. zou je kunnen proberen daar een plaatje van te posten? als het niet lukt hoeft het niet, maar dan kan ik namelijk zien waar het over gaat.
|
Verwijderd
|
dexter vet getekend idd..
ben verder niet erg into tekenfilms.. weet wel dat er vette lache onzin in zit vaak (spongebob bv) disney kicks ass zeker weten..!! *ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk* met Alfred Jodokus Kwak heb ik niet zo veel.. weet wel dat ik het vroeger altijd kei spannend vond ![]() |
![]() |
|
![]() |
Spongebob vind ik erg cool, maar inderdaad niet extreem mooi getekend.
Ik vind disney juist wel mooi, het heeft wel wat, vind aladdin het coolst! Verder heb ik niet echt een tekenfilm die ik echt supermooi getekend vind, ik kijk het natuurlijk omdat ik het grappig vind ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
niet alles, maar wel veel.. toy story is kicke man (ow wacht, is dat wel van disney ![]() en bambi is ook kicke en de leeuwekoning.. toegevoegd: En ik ben GEEN little albanian boy.. I'm a fishermens' friend |
![]() |
|
Toy Story vond ik sowieso niet zo mooi, ik hou niet zo van dat soort dinges. Bambi is toch ook niet zo speciaal... Oké, Leeuwenkoning was wel mooi. Maar toch is Platvoet beter.
Hitchiker.
|
Ranma1/2 is wel een leuke vind ik. Zit veel humor in. Ah! My goddes vind ik ook echt ongelofelijk mooi getekend. Die kapsels!!! oooooohhh.....
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() zeker in combinatie met de muziek vond ik F&D erg mooi ![]() Totaal iets anders...qua tekenstijl vind ik dingen zoals Powerpuff Girls en Dexter geweldig ![]() Wat ik verder mooi vind (maar waar ik weinig weet van heb qua namen) is manga. De tekenstijl weer, de poppetjes, de kleuren, de vormen en de actie...echt gaaf. Zo heb je een strip W.I.T.C.H.(ok geen tekenfilm maar tis 't enige juiste voorbeeld wat ik weet...dingen zoals dragonball z vind ik dan weer minder mooi en die bedoel ik dus ook niet) dat is ook erg mooi getekend! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|