Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Bertje en Henk De wellust bij de staart gevat Onbaatzuchtig beffen en vast nog wel een paar ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ''zeg, ik heb die gozer helemaal ondergekwijld'' ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
stonede HAns "Ja waar komen we vandaan, waar gaan we naartoe. Ik vin dat wel hele moeilijke vragen die jij hier stelt pap, midden in de nacht, in je onderbroek, pap"
|
in elk gesprek dat ik voer komt er wel een citaat van hem voort
![]() ![]() favo citaat "BOOM>>>BOOOOOOOOM>>>BOOOHOOOM>>boommmm>>>PAP>>>PAPMAM>>>papapapapapap ap>>>PAPAAAAAAAA>>>BOOMMMMM" ![]() Milouke
|
![]() |
Hans Teeuwen is gewoon de man! Ik ben echt een superfan! Ik heb al z'n soloshows op mp3! (ja, echt alles!) Ik ken complete stukken uit m'n kop. Hij is echt goed!
Ik heb een ontzettende hekel... aan CLOWNS! Met hun rooie neuzen en hun lange schoenen. Ik wil ze heel erg graag pijn doen!! Hallo kaboutertje, waar is je puntmuts?!?!! Heej Kiekerjan, verrekte zak hooi! When I broken my leg, broken my leg, broken my leg! Koerok, koerok, koerok. sjakm tstnt, sjakm tstnt. Koerok, koerok, koerok. sjakm tstnt, sjakm tstnt. Ijerko soltm nero borbi aldi nang daidai. Ki sorki lordi bellum mustm ori musm dai. enz enz ![]() Nostradamus! Nostradamus! Nostradamus met z'n strakke groene broek, die stond 'm goed! Kotsen en een kut is het mooiste wat er is! Het mooiste wat er is! Het mooiste wat er is! ik wilde naar de bereden politie kijken, ik wilde naar de bereden politie gaan... 'k Heb zoveel soep gegeten, dat kan een mens niet aan! 'k Heb zoveel soep gegeten, 'kan bijna niemeer staan! Ik gebruik in het echt soms ook Hans Teeuwen uitspraken: Godvernakendekut man! Verrekte zak hooi! Marrs BOOM Heej, oe ist nou? Kan weer lekker door. t ghhhôô (van Guido) Wat krijgen we GODVERDOMME NOU?? Ik was in de spreekwoordelijke aap gelogeerd. Die dude is echt koel! M'n broer kent iemand die iemand kent die een keer samen met Hans een pilsje heeft gedronken!!! ![]() |
![]() |
|
ik heb zo'n hejkel aan hans teeuwen... bah.. die gast gaan op een podium staan.. loopt alles uit te schelden wat ie ooit is tegengekomen, vloekt een half uurtje (ik heb niks tegen vloeken ofzo, maar ik krijg nou niet de slappe lach als ik het hoor) en dat vindt iedereen mooi... ???
|||
Citaat:
Citaat:
2. dat was niet van mannen van de radio, en niet van Hans Teeuwen.
||
![]() |
Citaat:
|
wat ik niet snap is dat de halve BENELUX roept dat Teeuwen een echt goede cabaretier is, terwijl hij niet eens echt cabaretier is imho.
Met grof doen en zo hard mogelijk schreeuwen kan iedereen wel even opvallen en grappig lijken. (denk aan Sjors: NU EVEN NIET!) En kom op, zo goed doordacht zijn zijn teksten nou ook weer niet. Hij speelt alleen in op de redelijk verdorven maatschappij van tegenwoordig door zo hard mogelijke 'humor' te verzinnen. Geef mij dan maar iemand die echt grappig is...
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
mannen van de radio is ![]() 2. is toch van vliegende panters
||
Citaat:
http://web.inter.nl.net/hcc/I.Castelijn/mannen.html MP3's: http://damadman.tripod.com/mannen.html
|
RRRRRRupeRRRRt kom naaRRR benden RRRupeRRt. StRRRaks val je RRRupeRRRT.
Man oveRRR booRRRd, man oveRRR booRRRd!!! DAAR KOMEN DE KABOUTERS JOECHEI JOECHEI, DAAR KOMEN DE KABOUTERS, WEL 100 OP EEN RIJ, DAAR KOMEN DE KABOUTERS HANDJES OP HUN RUG, OVERLADEN MET GESCHENKEN DAAROM ZIJN ZE NIE ZO VLUG. De kabouters zijn gekomen met hun fleurige jasjes maken zij een feestelijke indruk. Ik helaas met mijn verkeerde been uit bed gestapt. VETTE PECH VOOR DE KABOUTERS! Ik begin als een wildeman om mij heen trappen. ALS RIJPE KERSEN SPATTEN DE TENGERE KABOUTERLIJFJES ONDER MIJN LEDEREN ZOLEN UITEEN. 1-0 voor het grote mens. Een van hen dreigt de dans te ontspringen, MAAR HET DICHTSLAAN VAN DE ZWARE EIKENHOUTEN DEUR MAAKT OP DE DREMPEL OOK EEN EINDE AAN DEZE ILLUSIE. VETTE PECH VOOR DE KABOUTERS Ik voel me kei goed ik voel me keigoed jullie kunnen mij nix maken, ik voel me keigoed ik voel me keigoed en ik schreeuw het van de daken enz... Bertje en Henk! heheheheh, eh henk he, jaja. Oh Henk IK WIL DA JE OMDRAAIT! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Past nie echt op ander forumpje dus dan maar hier: PIM Iotje | 33 | 05-01-2003 10:28 |