Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou, ik mag van mijn vader ook niet bij mn vriend slapen. We zouden dan sex kunnen hebben, maar al zou ik condooms willen dan krijg ik die omdat t immers wel safe moet en hij nog geen opa worden wil.
![]() Volgens mij is t gewoon zo omdat ze je nog niet kwijt willen. Papa's kleine meisjes moeten niet met grote jongens spelen en al helemaal niet met hun geslachtsdelen. Ik heb me er wel bij neergelegd. Ik kom wel vaak wat later thuis, maar blijven slapen niet. Heb wel vaker de smoes gebruikt dat ik ergens anders ben blijven slapen maar dat vinden zijn ouders niet meer goed. Agh ja, als ik 18 ben, mag t. Misschien dat je eens echt serieus met ze moet gaan praten. Misschien dat ze dan antwoord kunnen geven waarom t niet mag. (btw hoe lang ben je al met je vriend samen? als t nog niet zo lang is, zou dat wel een reden kunnen zijn)
|
![]() |
dank voor alle reactie's!
ik heb sinds de zomervakantie iets met mn vriend +- 5maanden mijn ouders weten er iets van vanaf ongeveer vier maanden geleden, dat zou tog lang genoeg moeten zijn!! als ik erover praat met mn ouders zegt mn vader altijd dat ik dat met mn moeder moet bespreken, en mn moeder zegt altijd dat zichzelf al heel duidelijk heeft gemaakt (niet dus) en wil er verder niet meer over praten
|
Ik heb ongeveer hetzelfde. We mogen wel bij elkaar slapen, alleen moet het bij ons thuis op aparte kamers. Heb het er laatst met mijn vader over gehad. Het mocht niet op één kamer, maar we mochten best sex hebben. Overal, behalve 's nachts op één kamer dus. (stiekem mocht geloof ik zelfs ook nog wel)
Ik snap dat dus ook niet, maar ik gok erop dat het gewoon struisvogelpolitiek is: "het mag wel, maar wij willen het niet weten"
||
![]() |
Citaat:
|
WhoooW
Super bekent zelfs ![]() ![]() Nog steets bij mij zelfs! k en me vorige vriendin hadden 18 maanden en het mogt nog steets niet! Nu ben k 17 met een vriendin van 17 en het mag nog steets niet... ![]() alles geprobeert over halen, santeren *evel grijns*, negeren, uitlegen, disucie voeren (waar ze nix over wou weten, maar nix... Afgelopen weekend kwam ze langs. En k lag boven in me bed.... toen kreeg k zo iets van... BEN GEEN 12!! Toen ben k bij haar gaan slapen en ze heeft er nix meer over gezegt ![]()
|
![]() |
hey hey
Echt kut voor je dat het niet mag en dat je steeds smoejes moet verzinnen! Ik heb sinds 3 maanden een vriend van bijna 18 en ik ben 16. Wij mochten na 3 weken bij mij slapen maar nog niet bij hem. Ik snapte ook niet wat het verschil nou was......het is toch hetzelfde of niets soms?! Bleek dus dat die ouders geen zin hadden in het gedoe naast hun hoofd.......aangezien mijn vriend nog een kamer heeft in het huis naast hun(ze hebben 2 huizen naast elkaar) mochten we daar wel slapen......nu vind die moeder het heel leuk als ik blijf slapen en ze ziet hoe gelukkig haar zoon is. Het enige wat je kan doen is je ouders laten merken hoe gek je op die jongen bent..... ze moeten gewoon aan het idee wennen dat je een vriend hebt! Suc6!! Kus eline ![]()
|
![]() |
|
![]() |
jah ik ken het, ik had het met mn eerste echte vriend ook, ze vonden het moeilijk om 'hun kleine meisje' los te laten, ze zijn nog een beetje van de oude stempel wat dat betreft, maar na 3 maanden mocht het uiteindelijk, en ja, met mn vriend daarna deden ze al niet moeilijk meer... ik denk dat je het beste gewoon kunt praten, of afwachten.......
|
![]() |
|
![]() |
Kind, ga toch lekker liegen. Het is immers voor hun eigen gemoedsrust. En wees blij dat je het al wel mag. Maar ze willen er blijkbaar niet mee geconfronteerd worden. Ik hoor het mijn vader nog zeggen: wat doet die jongen zo lang op je kamer, dat geeft geen pas. We zaten notabene zoet mijn stripboeken te lezen. En we waren twintig, en nu lieg ik niet!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik zie het niet meer zitten (help me) FrankB93 | 10 | 11-05-2011 19:25 | |
Liefde & Relatie |
Ouders-"kind" relatie Teres | 52 | 12-09-2006 07:00 | |
Liefde & Relatie |
naïve ouders? aidualc | 36 | 16-11-2004 17:08 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaaltje] Genezend van binnen Bumpie | 15 | 13-06-2004 17:01 | |
De Kantine |
Heb je er ook zo'n hekel aan als mensen op zich laten wachten :S G.T.C. | 29 | 01-08-2003 23:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 |