Oud 25-02-2002, 19:00
abcdefghijk
abcdefghijk is offline
Ik betrap mezelf er op dat ik bepaalde dingen verzwijg voor één van mijn beste vriendinnen, omdat zij aan zelfmutilatie doet. Ik ben bang, dat als ik die dingen wél zeg, ze haarzelf nog meer pijn gaat doen. Met deze 'dingen' bedoel ik zaken aan haar waaraan ik me erger, of juist problemen van mij zelf.

Zijn er meerdere mensen die hier last van hebben? Herkennen jullie dit? Ik zal er later nog iets meer over typen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2002, 19:08
punkyfish
punkyfish is offline
*herkent*
Oud 25-02-2002, 20:06
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik ook, maar dan niet omdat een vriendin zichzelf snijdt, maar wel omdat ze andere dingen aan d'r hoofd heeft...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 21:28
abcdefghijk
abcdefghijk is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
ik ook, maar dan niet omdat een vriendin zichzelf snijdt, maar wel omdat ze andere dingen aan d'r hoofd heeft...

Weet zij hiervan? Hoe los je situaties op waar in deze dingen naar voren komen?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 22:18
abcdefghijk
abcdefghijk is offline
Vandaag heb ik het dan eindelijk tegen haar verteld. Ik heb gezegd dat ik me aan bepaalde dingen erger; en ik heb uitgelegd hoe dat komt.
Mijn veronderstelling dat ze er als een volwassen persoon met me over zou praten, is helemaal vergooid. Ze snapte me niet. Ze begreep niet wat ik bedoel en liep weg als een kleuter.
Ik weet niet eens of ik nog bang ben voor wat ze zichzelf vanavond aan zal doen...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 08:32
Anne
Anne is offline
Citaat:
abcdefghijk schreef:
Ik weet niet eens of ik nog bang ben voor wat ze zichzelf vanavond aan zal doen...
Op een gegeven moment moet je dat ook loslaten. Hoe moeilijk het misschien is, jij moet toch gewoon verder met jouw leven en zij met dat van haar. En uiteindelijk kun je niet veel meer doen dan naar haar luisteren, maar haar beschermen door niets tegen haar te zeggen is niet goed. Gelukkig doe je dat ook niet. Heeft ze hulp?

Oud 27-02-2002, 11:29
abcdefghijk
abcdefghijk is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Heeft ze hulp?
Ze is op zoek naar hulp, ook al is het in de veronderstelling dat het niks uit haalt.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 19:19
abcdefghijk
abcdefghijk is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
*herkent*

Zou je hier iets meer over kunnen vertellen? Wat herken je percies? Heb je er al met hem/haar over gepraat? Wat voel je precies?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 20:21
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik herken ut Moeilijke situatie..
Ik kan je niet echt verder helpen..
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 18:59
abcdefghijk
abcdefghijk is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Ik herken ut Moeilijke situatie..
Ik kan je niet echt verder helpen..
Jammer... Ik weet dat het een moeilijke situatie is. Ik zit er echt middenin... Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte, of is het al weer afgelopen?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 19:32
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
abcdefghijk schreef:
Zou je hier iets meer over kunnen vertellen? Wat herken je percies? Heb je er al met hem/haar over gepraat? Wat voel je precies?
heb er over gepraat ja. ze begrijpt me alleen helemaal verkeerd, ze denkt dat ik het over iets heb waar ik het niet over heb (beetje moeilijk uit te leggen zo). zij zegt daarentegen weer dat ik haar niet snap...
maar ze wil er verder niet over praten dus ja...
Oud 01-03-2002, 14:02
abcdefghijk
abcdefghijk is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
heb er over gepraat ja. ze begrijpt me alleen helemaal verkeerd, ze denkt dat ik het over iets heb waar ik het niet over heb (beetje moeilijk uit te leggen zo). zij zegt daarentegen weer dat ik haar niet snap...

Ongeveer hetzelfde als wat ik heb dus. Ik denk dat ik wel begrijpt wat je bedoelt. Misschien willen jullie elkaar niet snappen. Of misschien beseft zij dat jullie er toch niet uitkomen en wil ze er daarom niet meer over praten. Kunnen jullie nog wel gewoon over andere dingen praten?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 14:54
god is a lie
god is a lie is offline
Citaat:
abcdefghijk schreef:
Ongeveer hetzelfde als wat ik heb dus. Ik denk dat ik wel begrijpt wat je bedoelt. Misschien willen jullie elkaar niet snappen. Of misschien beseft zij dat jullie er toch niet uitkomen en wil ze er daarom niet meer over praten. Kunnen jullie nog wel gewoon over andere dingen praten?

*is andere persoon*
Ik weet ook niet egt hoe ut zit..we zeggen allebij van: je snapt me niet...
Ik las dat zij er niet meer over wil praten, maar ik heb een paar keer gevraagt van: leg het dan uit, ik kan het tog nooit snappe als je niet uitlegt wat je dan bedoelt..dan zegt ze ineens nix meer enzo
best vaag allemaal enzo..
over iets anders prate, hmz we prate laatste tijd zowietso al veel minder enzo...
en hebbik ook niet egt het ideej dat we eruit kome enzo..mja xal dr maar over ophouwe want t sgiet tog niet op..en kheb zelf ook niet egt zin om erover te prate

*HuG*
Oud 01-03-2002, 15:00
god is a lie
god is a lie is offline
punkyfish schreef:
ze denkt dat ik het over iets heb waar ik het niet over heb
ik heb n paar keer gevraagt op msn of je t dan goed uit wil leggen...en dan negeer je me ineens...zo KAN ik ut tog ook nie snappe...en idd op sommige dinge snap jij mij verkeert...kan ik ook nix aan doen jij msgien ook nie ..weet ik veel...ofzo

..net als ik net al zei..als ik t vraag op msn zeg je nix meer...ik wil er best over prate dat we t allebij snappe enzo..
mja
en dan er niet meer over hebbe ofzo want hier word ik tog alleen maar minder vrolijk van..*HUG*

Oud 01-03-2002, 20:59
abcdefghijk
abcdefghijk is offline
Ik weet niet wie jullie zijn, maar ik denk dat jullie het beter niet via dit onpersoonlijke forum uit kunnen praten. Ik hoop voor jullie dat het goed komt, en dat het niet zo wordt als bij mij en mijn (toenmalige) beste vriendin.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 08:36
god is a lie
god is a lie is offline
abcdefghijk schreef:
Ik weet niet wie jullie zijn, maar ik denk dat jullie het beter niet via dit onpersoonlijke forum uit kunnen praten.

doen we al...

Ik hoop voor jullie dat het goed komt, en dat het niet zo wordt als bij mij en mijn (toenmalige) beste vriendin.

thnxxx

*knuffol*

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten