| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Amber Benson heeft inderdaad een mooie stem, ik was ook verbaasd toen ik haar voor het eerst hoorde zingen. Een dijk van een stem heeft ze! Als ik jou was, zou ik eens op zoek gaan naar het liedje ''I'm Under Your Spell'' dat ze zong voor de musical-aflevering van ''Buffy, The Vampire Slayer''. Dat is echt een keigoed liedje! Ik heb het gedownload via Morpheus, maar ik weet zeker dat er ook websites zijn waar je het liedje kunt downloaden, zoals www.psyche.kn-bremen.de, maar die site wordt op het moment verhuisd naar een andere site.Nou, als je het liedje al dan niet hebt, veel plezier straks met het luisteren ernaar (als je het wilt downloaden, tenminste). ![]() Ripper
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Ik zal es effe rondneuzen op het Internet, dan zet ik straks even foto's van hem hier neer.... hou je maar alvast vast.... ![]() Citaat:
En wat klinkt die naam Tim Curry me toch bekend in de oren... waar ken ik die gast toch van.... Ripper
|
|
||
|
Citaat:
![]() Huiswerk nie gedaan?
|
||
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
Wat heb jij in de kast staan (DVD's) DanielC | 39 | 29-03-2008 23:18 | |
| Films, TV & Radio |
Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film Uice | 500 | 27-05-2007 22:34 | |
| Films, TV & Radio |
Koop jij DVD's met beschadigde hoesjes? Verwijderd | 71 | 08-05-2007 13:32 | |
| Lifestyle |
Film lifestyle aight! *oma* | 131 | 31-07-2005 21:47 | |
| Films, TV & Radio |
the rocky horror picture show Zieke Gnoe | 18 | 27-04-2003 13:32 | |
| Liefde & Relatie |
Hoe heb jij je liefje ontmoet? NightQueen | 46 | 21-02-2002 19:52 | |