| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar euhm, 't is logisch dat je soms huilen moet .. al helemaal in zo'n situatie. Dat je moeder ziek is, is ook niet niks natuurlijk.. |
|
|
|
||
|
Citaat:
slaat nergens op. Kenny (die het eens is met dystopia ![]() |
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar even over het medelijden wat betreft je moeder. Ik heb dat ook tegenover mijn vader, wel niet zo extreem zodat ik moet huilen, maar wel dat ik me er echt rot onder voel. (Omdat hij zoveel pijn heeft). Wat ik probeer te doen is de pijn te verzachten door in het huishouden te helpen en aardig tegen hem te doen. Vandaag heb ik auto's gewassen, en ik doe vaak boodschappen omdat hij dat haat. Zo zet ik mijn medelijden om in daden. (Al lukt het heel vaak niet en mond het uit in ruzie, maar ja, proberen is ook al heel wat).(Leuk in de stad geweest btw?)
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
XXX, Sistah ![]()
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Saaipen tot half 2 #1747 Little Phoebe | 500 | 03-12-2012 18:27 | |
| Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 13:21 | |
| Verhalen & Gedichten |
Roalds belofte joes | 3 | 13-08-2005 16:32 | |
| Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 07:11 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 15:34 | |
| Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 11:39 | |