Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry ik heb mijn zin verkeerd geformuleerd Als je iemand haat Kun je makkelijke zonder hem Maar als je wel zonder hem kunt Hoef je diegene niet per se te haten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dus je haat ze omdat ze dingen voor je meebrengen die je niet leuk vind?
WTF! Waarom denk je dat ze dat doen? Om je te pesten? Kom op zeg! Daaruit blijkt juist dat ze het goed willen doen maar misschien niet echt weten hoe ofzo I don't know.. Maar je kunt ze daarom toch niet haten? Je voor gek zetten als je vrienden er bij zijn. hmmmz Zullen ze wel niet zo bedoelen. Je moet het is vanuit hun kant bekijken.. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
heylo,
ik vind het erg klote voor je, maar ik zou ook zeggen: probeer er toch met ze over te praten! ik weet dat het moeilijk is, zeker als zij snel over iets anders gaan praten, maar zeg precies wat je voelt en denkt! dat je het lief vindt van die kleding, maar dat je die niet nodig hebt! en dat je het wél afentoe nodig hebt, om leuke dingen te doen met vrienden! zeg dat je er echt over wilt praten, omdat het niet goed gaat zo, nouja.... ik heb zoals je merkt niet veel zinnigs te zeggen, maar ik hoop dat je er toch wat aan hebt, probeer er alsjeblieft over te praten, en laat ons hier horen hoe dat gegaan is! miep
|
Verwijderd
|
Je bent nog maar 12 jaar, komt waarschijnlijk net in de puberteit en je wilt van alles maar je ouders vinden het niet goed. Geloof me je bent niet de enige die dit meemaakt. Praat er rustig eens over en probeer ze eens duidelijk te maken dat het je eigen geld is en je er ook mee wilt doen wat je wilt. Misschien kun je een bepaald bedrag afspreken wat je uitgeeft.
|
![]() |
|
gewoon super rebels en desnoods agressief worden tegen je ouders, dat meen ik echt. Fuck wat zij zeggen, doe wat je wilt (nou ja, er zijn natuurlijk grenzen maar ga gewoon buiten spelen of wat dan ook zonder dat te vragen) en als ze je proberen te dwingen moet je agressief doen en de sfeer in huis verpesten.
|
![]() |
|
'Ik haat mijn ouders' vind ik wel wat erg gemakkelijk gezegt hoor... Ik herken het opzich best, ik heb ook een broer die 2 jaar ouder is, en ik mag bepaalde dingen die hij wel mag ook niet. Maat tis ook maar net hoe je daar zelf mee omgaat.
En verder, ga eens mee als je ouders kleren gaan kopen, dan kan je zelf bepalen wat ze kopen.
|
Verwijderd
|
Als je ouders weer eens kleding 'je kamer in gooien' waar je niks aan vind, zeg dat dan eens. Misschien denken ze dat hun smaak jouw smaak is. als je dan zegt wat jouw smaak wel is, dan kunnen ze daar rekening mee houden. ik hoop dat je tegen opmerkingen a la 'ondankbaar kind' kunt
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn advies; praten, praten, praten, praten..................blablablablablablablabla
|
![]() |
the killer awoke before dawn
he put's his boots on He took a face from the ancient gallery and he walked on down the hall He came went to the room where his sister lived and then he paid a visit to his brother and then he walked on down the hall And he came to a door and he looked inside father? yes son I want to kill you. mother? I want to fuck you all nigth trough, come on baby
|
![]() |
kom op zeg scheit aan je ouders jij wilt ook een keer plezier hebben!!!
![]() zeg dat je bij iemand gaat slapen en ga dan weg. en trouwens wat moet je dan met het geld doen van je ouders eeuwig in je zak houden??? geld heb je om uit tegeven kom een beetje meer voor jezelf op en zeg tegen je ouders wat je er van vind dat je nooit eens weg mag (wel op een normale toon anders heeft het geen zin) en wat die kleren betrefd ga met je ouders mee kleren kopen en vraag anders of jezelf een keer kleren mag kopen met kinderen uit je klas. mijn advies is ook gewoon PRATEN!! veel suc6 groetjes smilegirl ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik ging vandaag met mijn pa kijken voor een nieuwe fiets omdat mijn oude (tweedehands net als die daarvoor en daarvoor etc.) echt helemaal verrot is. Ik zie genoeg goede fietsen. Maar bij elke fiets heeft mijn pa wel een opmerking zoals geen spatbord geen bagagedrager te duur.(Ze waren heel goedkoop maar ja) Terwijll mijn broer maar ergens naar hoeft te wijzen en hij krijgt het, al zijn spullen zijn nieuw alle fietsen die hij heeft gehad waren nieuw en veel duurder als de fietsen die ik zag. Ik heb toch echt zat goede en goedkope fietsen gezien. En als pa er met een aankomt is die of te klein of veel te groot of roze(vin ik een rotkleur weet hij ook)
|
![]() |
|
dit is geen haat wat je voor ze voelt, gewoon agressie. Je vind het gewoon gemeen en irritant wat je ouders doen. Ik had dit vroeger ook hoor, mocht nooit uit, en nu mag het wel! Ook niet zo veel...maar da's een ander verhaal. Ik zou gewoon geduld hebben. Je ouders vertrouwen in je laten hebben, geen gekke dingen doen. En vooral niet zeggen dat je ze haat...dat alleen doen als ze hele erge dingen tegen je doen ofzo. Haat is een heel sterk woord, en je moet het niet gaan gebruiken voor zoiets als dit....
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Psychologie |
Foute keuze. TheCreator | 19 | 20-07-2007 11:49 | |