|
|
|
nou, er is dus een nieuw initiatief van ene staatssectretaris Phoa. Deze wil graag dat mensen om de tafel gaan zitten om te praten over wat ze wel en niet gaan doen tijdens het huishouden.
Is dit plan niet al tot mislukken gedoemd? is het niet beter gewoon te gaan stofzuigen in plaats van maar eindeloos te lullen wwie er moet gaan stofzuigen? is het niet beter om aff en toe eens tegen elkaar te zeggen: "joh, doe jij ff de afwas, dan schrob ik even de plee"? met andere woorden: zien jullie heil in deze actie of is het weer zo;n typische geld-uit-het-raam-gooi-campagne. ron: www.wiedoetwat.nl
|
|
onzin!
|
|
Gaat weer eens nergens over.
Zoiets moet gewoon lekker besloten worden zonder een nutteloze canmpagne als deze. |
|
|
|
whehe ik vind m goed
![]() Van ongelapte ramen krijg je helemaal niets, hooguit het gevoel dat het altijd lelijk weer is als je ze maar lang genoeg niet doet.
|
|
|
|
Die Phoa vond ik al vanaf t begin een raar mannetje
|
|
|
|
marlies schreef:
Net zoals: Kinderen hebben het te druk, waardoor zou dat komen (of iets in de geest) |
|
|
|
Is dit een campagne die door het ministerie betaald wordt? Dan snap ik wel hoe ze aan die staatsschuld komen...
|
|
*Burning water* schreef:
Tsja, maar ik denk niet dat zo'n spotje iets uithaalt. Laten ze onze belastingcentjes beter besteden Laten we handtekeningen verzamelen
|
|
|
|
Rollo Tomasi schreef:
Mooi om te zien dat kabinet Balkenende net zo goed geld over de balk kan smijten dmv kansloze campagnes als Paars. |
|
|
|
Atje85 schreef:
Zn naam zegt t al...
|
|
wat een stelletje homos
en dat met MIJN centjes
|
|
Insane Juggalo schreef:
[knip stom mopje] En wat wil je daarmee zeggen?