Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hmz kweenie ik geloof r niet niej in maar ook niet helemaal wel. maar net als geesten boeit t me niej zo als ze er al zijn laat ze lekkur rondrolle hierzo dan zulle ze muh ook wel niej lastug gaan vallen...
maar natuurlijk s r nooit iets mis met een goeie beshermengel ofsow [Dit bericht is aangepast door Mimmy (05-01-2002).]
||
Citaat:
Maar ik begrijp wat je bedoelt. ![]() |
![]() |
|
http://www.xproject.net/archives/paranormal/elves.html
Perhaps the most spectacular and baffling find was in the later 1800s. Hundreds of tiny flint tools were found in the Pennine hills of east Lancashire, all of which were no larger than half an inch long. The tiny tools included scrapers, borers, and crescent shaped knives. The craftsmanship of such tools were extremely fine, and in many cases, a magnifying glass needed to be used to detect the evidence of flaking used to bring them to a sharp point. None of these tiny tools were practical for perfoming the tasks that the regular sized ones were intended for. Because of this, some speculated they were ritualistic replicas...but why, and why so small? Were these tools made by similarly small people?
||
![]() |
Citaat:
|
Omdat je gevoelig voor energie bent en wellicht paranoia betekent dat nog niet dat er daadwerkelijk iets is. Of voelde je de aanwezigheid van wormpjes, konijntjes, etc?
|
![]() |
ja ik denk ook dat ze bestaan. maar dan niet de elfen zoals ze in het engels faeries noemen. maar dan elfen zoals ze in tolkien worden beschreven. dit klinkt natuurlijk raar. ik bedoel als ze gewoon de lengte van een mens hebben hoe kunnnen ze dan onopgemerkt blijven?? ik heb inderdaad ook wel eens dat ik (vooral in een bos bij ons in de buurt) iemands aanwezigheid voel. terwijl ik gewoon zeker weet dat er niemand is.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jammer dat je mensen zo makkelijk als paranoia afschrijft. In je eigen topic staat een toevoeging: 'We mogen een hoop 'randverschijnselen' niet uitsluiten omdat we simpelweg te beperkte vermogens hebben om de realiteit waar te nemen.'
|
![]() |
Ik heb gehoord dat er een elf(ofzo..) op mijn oma verliefd was geworden! Ze beweren dat dat wel kan en volgens mij geloof ik daar ook zo'n beetje in..? Mn oma zij dat het (mannetjes)elf zoooo knap was dat ze helemaal niet in de werkelijkheid (or somethin)wilde zijn.. Toen begon ze dus opeens inzichzelf (blijkbaar tegen het elfje..) te praten. Ze hebben haar meteen naar een geneesmeester gebracht (in Turkije dan), en die heeft haar genezen!
![]()
|
ja ik denk het wel.......ik speel sinds kort een spel [fantasie spel] en daar leer je omgaan met situaties en vecht enzo alleen dan alleenpraten en loltarppen het is geen therapie maar gewoon een spel en dat is ook met elven en droerts enzo,het is echt super,maar als je erover na denkt en de film THE LORDS OF THE RINGS hebt gezien denk je er anders over......
||
![]() |
Citaat:
lord of the rings was dus NIET serieus, gewoon n film tkwam nooit bij me op dat iemand zou kunnen geloven dat ze daar echte elfen enzo voor gebruikten, maar ja met die mensen hiere ![]() ludootje |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is een symboliek snap je, dus voor jullie met zn allen tolkien gaan aanbidden als de grote goeroe, het was n brave prof. die niet in elfjes geloofde!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik bedoel.. of in de werkelijke werkelijkheid zijn of daar ![]()
|
![]() |
ik denk dat elfen wel bestaan, kabouters niet
ik denk ook dat de oermensen wel contact met ze hadden omdat die erg verbonden stonden met de natuur, maar omdat die verbondenheid steeds minder werd en de mensen de elfen steeds minder nodig hadden dat het een vaag sprookje is geworden maar dat ze er nog wel degelijk zijn, maar we hebben ze niet meer nodig, waarom zouden ze zich dan nog laten zien? misschien zou voor kabouters nog wel precies hetzelfde gelden hoor, maar daar geloof ik gewoon niet in, maar ik sluit niet helemaal uit dat die niet bestaan. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er zijn veel verhalen waarbij een mens wordt uitgenodigd naar de wereld van de Tuatha Dé Danann en weer terugkeert. Er is één addertje: De tijd verloopt er anders dan hier. Soms is een paar dagen hetzelfde als een jaar bij ons, maar er zijn ook gevallen waarbij de held erachter komt dat hij honderden jaren in de elfenheuvel (of één van de andere magische landen en eilanden) is gebleven. Soms krijgt hij de waarschuwing dat hij de grond van Ierland niet mag aanraken, doet hij dat toch, dan tellen al die honderden jaren ineens weer mee en vergaat hij tot stof. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
je kan natuurlijk niet bewijzen of ze wel of niet bestaan
je kan alleen geloven Ik geloof het niet maar dat komt door het oude bekende 'eerst zien dan geloven' er is namelijk geen bewijs dat ze bestaan maar wie zegt dat er bewijs is dat ze niet bestaan??
|
![]() |
Kabouters wel , elfen nie!!
Van me mama geleerd, die heeft er vroeger een gezien (RAAR?) Jah ,. ![]() Hij zou ongeveer zoon 50 of 60 cm groot zijn.. groeties vis ! [Dit bericht is aangepast door Vi$TiKjûHtjûH (14-01-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik bedoelde het niet op de manier hoe jij het nu opvat. Die twee werelden zijn niet de werelden van leven of dood, het is een soort wereld in een andere demensie. De oude celtische religie geloofde dat er verschillende werelden waren Zoals bijvoorbeeld Avalon en ook het elfen rijk. Je kon daar komen door mist op te roepen, dat vormde dan als het ware een poort tussen de twee werelden. Maar je kon er ook perongeluk komen als je bijvoorbeeld in de mist verdwaalde. In de elfen wereld is (Volgens dat geloof) geen zon en geen maan, je kunt er dus geen tijd bijhouden. Ook niet op je gevoel want je komt in een soort roes, waardoor je bijna alles om je heen vergeet. Je weet dus niet hoeveel tijd je in het elfenrijk doorbrengt. Maar je kunt wel terug. Als je dat wilt, sommigen willen dat niet.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
kweet niet meer wie maar iemand had dat een x eerder hier gezegd, vond het een goeie, was het er namelijk wel mee eens, dus heb k het onthouden |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|