Oud 20-06-2003, 16:46
perfectme
perfectme is offline
Ik ben van plan mij een 50 cc te kopen en ik had gedacht aan een Derbi Super Motard. Maar is deze volledig geautomatiseerd of kan je er nog aan sleutelen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2003, 11:48
Verwijderd
Tuurlijk kan je eraan sleutelen, waarom niet? Je kan aan elke brommer sleutelen. Gewoon nieuwe spullen eronder doen zodat ie sneller gaat, of begrenzers eruit en goed afstellen en met originele spullen hard gaan. Ut kan allemaal hoor.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 14:12
tsx
tsx is offline
Citaat:
Robo schreef op 22-06-2003 @ 12:48:
Tuurlijk kan je eraan sleutelen, waarom niet? Je kan aan elke brommer sleutelen. Gewoon nieuwe spullen eronder doen zodat ie sneller gaat, of begrenzers eruit en goed afstellen en met originele spullen hard gaan. Ut kan allemaal hoor.
ja het kan maar je moet wel veel verstand hebben van electra zoals bij een mbx (kweenie of dat bij deze derbi ook zo is) kan je bijna niks zelf maken als je alleen verstand hebt mechaniek. Maar verder is het wel een vette brommer
Oud 11-07-2003, 08:13
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Is ene leuk ding, heeft echter wel zn min punten hoor, bv het voor tandwiel is binnen de kortse keren versleten, en de (standaard) CDI units schijnen snel door te fikken.

Kan je nattuurlijk altijd aan sleutelen, en als ik jou was zou ik beginnen met een ander cdi unitje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten