Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dan moet je dus zeker wél overdrijven. ik moest een keer een medly van abba doen in een theater, waarbij we in de nummers ook moesten toneelspelen met onze gezichtsuitdrukking e.d. zo overdreven mogelijk. het voelde voor jezelf overdreven, maar toen we het terug zagen dachten we bij onszelf dat het nog veel meer kon! net zoals met dansen, dat moet ook overdreven, ook al voelt het voor jezelf lomp. overdreven is in theater altijd beter! dus overdrijf ![]() |
![]() |
|
wat leuk he!
gefeliciteerd! succes met de audities en inderdaad maak het GROOT en belangrijk:!! Blijf je zelf!! (ja met theater speel je iemand anders natuurlijk maar ga niet iets doen wat je zelf nooit zou doen (kijk niet naar anderen) ) zoeits ik weet niet hoe ik het moet verwoorden hehe. maar in ieder geval succes! ik duim voor je! |
![]() |
||
Citaat:
de eerste opdracht niet zo.. ik moest lopen als een model en dat kan ik nou eenmaal niet. mn tweede (inprovisatieopdracht) ging naar mijn idee beter. de opdracht was: stel, je bent bij een concert van Robbie Williams, en hij gaat een lied voor iemand zingen. hij kiest jou uit om op het podium te komen, hoe reageer je? dus ik heel verbaasd kijken? "wat? IK?!!' het toneel op komen, weer verbaasd. helemaal door het dolle heen enz. dat ging beter naar mijn mening. ik hoor het volgende week. -xxx- oja, op het moment dat ik auditie moest doen was de fotograaf van de krant er.... dus ik moest op de foto.... en ik sta dus morgen in de krant (als enige van de mensen die auditie gingen doen ![]()
|
ik pak net de krant
NEE! DAT KAN NIET!!! die man heeft 20 foto's binnen 2 min. gemaakt, en de allerergste foto pikt hij eruit om in de krant te zetten ![]() ![]() nou, dat moet ik aankomende weken wel horen op school denk. sjit... ik denk trouwens niet dat ik het ben geworden. achteraf, nu dus, staat er in de krant dat het veel meer om de bewegingen gaat... dus alles voor niks, behalve dat ik misschien een ervaring rijker ben. ciao, wendy
||
Citaat:
staat gewoon in de heldersche krant. (noordhollands dagblad, en dan stad en streek..., dus alleen te lezen voor mensen uit de omgeving.) ik zal proberen het op inet te vinden.
|
![]() met het volgende stukje eronder: den helder - Praten hoeft niet, de bewegingen zijn het belangrijkste. Een paar minuten kregen ze de tijd om zich met een korte modeshow en een improvisatieopdracht te bewijzen: de vijftien meiden die zich bij schouwburg De Kampanje hadden aangemeld voor een figurantenrol in de toneelversie van Zeg 'ns Aaa. De juryleden, toneelkenner Jos de Kock, dansdocente Eva Pit, schouwburgdirecteur Jan Fokkinga en assistent-programmeur Kim Smit, gaan in beraad en wijzen uiteindelijk vier gelukkigen aan. Zij zullen hun opwachting maken tijdens de twee theatervoorstellingen in Den Helder, op vrijdag 24 en zaterdag 25 oktober.
||
Citaat:
![]() dan vatte ik het verkeerd op. ik laat het wel ff weten. in dit topic, of als hij niet meer in beeld is hier, open ik evt. wel een nieuwe daarover.
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|