| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
heyhey
Ik heb zo eens de post over ki gelzen en ben me er serieus voor gaan intereseren. Veel aspecten komen terug in de Wicca, en andere natuurreligies. Ik vond het gaaf dat mijn ki ballen meteen lukte, komt dit misschien door eerdere ervaring met grounden, meditatie enzovoort? Of is dit heel iets anders?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Beginnen met het vertrouwen dat het zal lukken is volgens mij het belangrijkste uitgangspunt.
Bijvoorbeeld het maken van zo'n Ki ball: concentreer je op wat je wilt bereiken, adem rustig door en volg de instructies, dan kan je al dingen gaan voelen. Volgens mij heb je geen eerdere ervaring nodig
|
|
|
Verwijderd
|
Volgens mij http://www.undergrounddragon.com, maar Ki-Practiser weet het zeker weten wel. In een van de andere ki-onderwerpen staat het wel.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Het is erg goed om met energieballen (Kiballen) te werken. Heb je wel een geprobeert om hem naar iemand toe te gooien?
Wees gerust, het doet alleen maar goed. En wat dat energietekort betreft... je hoeft die energie niet uit jezelf te halen. Je kan hem ook uit de kosmos halen. [Dit bericht is aangepast door Mysticus (28-02-2002).]
|
|
|
|
ik heb nog vaak gelezen dat je met het afstoten van een KI bal ook telekinese kunt beoefenen
mijn vraag is nu, kun je gewoon voorwerpen verduwen (naar achter dus) of kan je ze ook opheffen en verschuiven naar alle kanten en zo...
|
|
|
|
Ja ff wachten, als je een ki ball maakt (sterke) dan is het iets tastbaars jaah. Als je nu over een voorwerp gaat kan deze verschuiven jaah. Maar je kunt ook natuurlijk gewoon je hand boven het voorwerp houden en ki uit je handen laten stromen. Nu kan het voorwerp gaan verschuiven.
|
|
|
|
No offense... maar ik vind dat ki gebeuren een beetje overdreven hier. Ki bestaat wel degelijk, en het is mogelijk een bal te maken, maar verwacht in godesnaam geen Dragonball Z-achtige praktijken van energieballen waarmee je mensen kan bezeren of voorwerpen verschuiven danwel vernietigen. Lees eens wat over Chi of reiki, en dan kom je erachter dat energie iets heel anders is dan jullie hier beweren. Ga vooral door met Ki-oefeningen, het is namelijk heel bijzonder om die energie te voelen. maar denk niet dat je daarmee indruk kan maken op je vrienden ofzo...
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Dit is dus wat je doet bij Reiki: Rei staat voor universeel. Om dit te kunnen moet je A) natuurlijke aanleg hebben OF B) een zuiver energiekanaal hebben. Als je dit niet hebt (grote kans) kun je het kanaal openstellen voor de universele energie door middel van een initiatie. Belangrijk hierbij is de intentie... reiki is niet bedoeld om praktijken uit bovenstaande berichten te beoefenen... en ik denk dat de Reiki-master daar ook naar zal vragen mocht je zover zijn om een initiatie door te maken. (Zelf ben ik geinitieerd in Reiki-I) |
||
|
|
|
|
De energie van de Aarde in je op nemen. Dat is Grounden. Doe als volgt: Sta lekker relaxt, zorg dat je je Ki verbindt met die van de Aarde, dan moet je die energie lekker door je lichaam laten stromen. En als je wilt kun je die energie dan gelijk in je Dan-Tien stoppen.
|
|
|
|
Ik vrees dat het de http://undergrounddragon.tripod.com is zonder de www
[Dit bericht is aangepast door Anymalz (01-03-2002).]
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |