![]() |
|
Ik ben helemaal GEK van Realrobots en Cybots.
Ik wil graag alles horen over mensen die net zo gek op Cybot zijn als mij. bezoek ook mijn Realrobot cybot fansite: http://www.geocities.com/rrfansite ps. (negatieve post is ook welkom, zolang het maar over cybot gaat!) ![]() ![]()
|
![]() |
|
ja, en nog veel meer; reageren op licht lijn volgen en hij gebruikt sonar !!
voor meer info naar m'n site ![]() ![]()
|
Nee, je moet standaart betalen voor het magazine en onderdelen en de software is geen (standaart) onderdeel dus eigelijk zou je meer moeten betalen voor de software en dat hoeft niet daarom is het gratis
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Vraag Wanneer kan Cybot wat gaan doen? Antwoord De eerste fase van Cybot?s ontwikkeling gaat als volgt: Deel 4: Cybot beweegt voor het eerst. Deel 9: Cybot zoekt en volgt licht. Deel 10: Cybot heeft nu zijn eigen unieke ?uiterlijk?, en de belangrijkste onderdelen zitten op hun plaats. Cybot bezit nu alle onderdelen van het ?casco?. Deel 14: Cybot volgt een zwarte lijn en kan bliepen om aan te geven hoe hij is ingesteld. Deel 16: Cybot ontwijkt voorwerpen door gebruik van sonar. Vanaf dit deel beschikt hij over alle bovenstaande functies. Deel 17: Het casco is compleet; Cybot volgt een bewegend voorwerp. In de volgende fasen kun je Cybot op afstand bedienen, programmeren op je PC en nog veel meer! dusse: 17 x €7,20 = €122,40 en dan heb je nog niet alle delen, ze zijn geloof ik al rond de 32... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Op zich is het best wel leuk het enige probleem is dat het zo vreselijk duur is
voor hetzelfde geld kun je ook erg leuke dingen bij robotwinkel.nl kopen die meer kunnen en beter uit te breiden zijn. Dit zou eerder mijn keuze zijn een ander nadeel hieraan is dat je dit echt moet willen en je je er echt in moet verdiepen en dit kost veel tijd en toewijding. Maar het is echt te doen. Ik denk dat het niet zo'n uitdaging is om elke 2 weken een paar onderdeeltjes volgens tekening ergens in te zetten. Als echte die hard bouw je met een paar man een robot van scratch af aan. En dit heb ik dus echt gedaan als project op de hts (informatica) binnen een half jaar hadden we een robot die zelfstandig door een doolhof kon navigeren zonder de muren aan te raken Conclusie: dit is allemaal een beetje erg makkelijk en ook ERG DUUR
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Realrobot & Cybot zenuwpees | 5 | 13-02-2003 14:08 |