Oud 16-03-2003, 17:51
mgirl
mgirl is offline
hallo dames ik wil eigenlijk iets weten
ik heb een soort zandkorol op me tepel ik heb het al 5/6 jaar
heb er geen last maar heeft een van jullie het ook en zijn jullie er mee naar dokter geweest graag jullie reactie hierover
alvast bedankt....
Oud 16-03-2003, 17:53
stout!
stout! is offline
Dit is meer iets voor op L&G. Verder begrijp ik niet zo goed wat je bedoelt. Kun je het iets duidelijker uitleggen?
Oud 16-03-2003, 17:56
mgirl
mgirl is offline
nou gewoon is een soort zo klein als zandkorel en zit aan me tepel vast...
Oud 16-03-2003, 17:58
Drizzt
Drizzt is offline
Eh.. dat heb ik ook.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 19:00
Verwijderd
Heb ik ook.

Is geen gezwel, neem ik aan als het zo veel voorkomt.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 08:58
Verwijderd
in die korrel zitten geurstoffen die later van te pas komen als je borstvoeding gaat geven. (keer ergens gelezen want ik dacht ook gelijk het ergste) De baby kan jou dan herkennen aan die geur zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 10:29
stout!
stout! is offline
Citaat:
Naojan schreef op 17-03-2003 @ 09:58:
in die korrel zitten geurstoffen die later van te pas komen als je borstvoeding gaat geven. (keer ergens gelezen want ik dacht ook gelijk het ergste) De baby kan jou dan herkennen aan die geur zeg maar.
Maar dan zou iedere vrouw dat toch moeten hebben? Kan het niet gewoon een 'los' stukje vlees zijn ofzo?
Oud 17-03-2003, 10:53
poesiefox
poesiefox is offline
Ga nou maar gewoon even naar de dokter.
Oud 17-03-2003, 11:34
Verwijderd
Kan het geen gerstekorrel zijn ( zo heet dat toch? ) gewoon stukje vrijuit groeiend vlees. Heb ik ook gehad, alleen dan aan de zijkant van m'n borst. Je ziet het ook vaak bij mensen die het op hun oog hebben.

Ziet er eng uit , als ze groot zijn. Maar als ze klein zijn kan je ze heel makkelijk weg laten halen hoor
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 12:35
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 17-03-2003 @ 11:29:
Maar dan zou iedere vrouw dat toch moeten hebben? Kan het niet gewoon een 'los' stukje vlees zijn ofzo?
praktisch elke vrouw die ik ken heeft het. maar in de zwangerschap krijg je er ook meer.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 12:36
stout!
stout! is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 17-03-2003 @ 12:34:
Kan het geen gerstekorrel zijn ( zo heet dat toch? ) gewoon stukje vrijuit groeiend vlees. Heb ik ook gehad, alleen dan aan de zijkant van m'n borst. Je ziet het ook vaak bij mensen die het op hun oog hebben.

Ziet er eng uit , als ze groot zijn. Maar als ze klein zijn kan je ze heel makkelijk weg laten halen hoor
Ja inderdaad dat bedoelde ik. Veel mensen hebben dat ook in hun oksel toch?
Oud 17-03-2003, 15:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja ik heb zoiets in mn oksel, gewoon een stukje los vlees. Ik heb ergens op internet een keer gelezen dat je er een draadje om moet doen en dan heel strak en dat dan er een aantal dagen aan laten zitten en dan valt dat stukje er vanzelf af , heb het zelf nog niet geprobeerd
Oud 17-03-2003, 15:58
ekki
ekki is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 17-03-2003 @ 16:28:
Ja ik heb zoiets in mn oksel, gewoon een stukje los vlees. Ik heb ergens op internet een keer gelezen dat je er een draadje om moet doen en dan heel strak en dat dan er een aantal dagen aan laten zitten en dan valt dat stukje er vanzelf af , heb het zelf nog niet geprobeerd
denk dat je het beter bij de dokter kan laten verwijderen. die doet 'hetzelfde', maar dan onder verdoving en met een heel erg heet draadje. hij schroeit dat dus weg ofzo, wat me beter lijkt dan jouw manier.
Oud 17-03-2003, 17:52
mgirl
mgirl is offline
ik ben daar veel te bang voor de dokter
ik denk dat ik er nix mee doe nix bijzonders
dankjewel voor reactie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten