Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb al m'n handelingsdelen voor de kerst al ingeleverd, samen met m'n profielwerkstuk (dat laatste is heel fijn: m'n 1e begeleider is overspannen en m'n 2e begeleider heeft een hartinfarct gehad. Dank u wel, kosmos
![]()
|
Verwijderd
|
We hebben alles allang in moeten leveren bij ons op school, dwz handelingsdelen, pws en po's.
Maareh, mocht je het niet afkrijgen, je zal heus nog wel een weekje uitstel krijgen, ze laten je (mits je goed staat) echt niet al bij voorbaat zakken op een paar lullige handelingsdelen. |
![]() |
|
![]() |
dat zie jij verkeert dat doen ze zeker wel!! vorig jaar mocht een jongen bij mij uit de klas niet door naar de 4e omdat ie een onvoldaan voor gym had of een boekverslag niet ingelevert ofzo (dag te laat geloof ik) (1 DAG) terwijl hij echt stuk betere cyfers had dan ik.. vergis je niet in die shit
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nou, ik heb het in een avondje kunnen schrijven omdat ik al vrij veel wist over het onderwerp (ontwikkelings psychologie bij mishandelde kinderen). Ik heb het hele werkstuk uit me hoofd getypt. Maarre twee maanden is volgens mij ook wel netjes, er zijn mensen die er het hele jaar mee bezig zijn..
|
Handelingsdelen moeten wij al hebben afgerond, zoals verwerkingsopdrachten Nederlands en boekverslagen Frans, want als we dat niet afhebben voor vandaag (docenten leveren alles in) mag je geen mondeling literatuur doen en geen eindexamen...
PWS heb ik allang ingeleverd, had een voldoende.
|
ik moet nog 20 uur gym inhalen
![]() mijn engelse handelingsdeel afmaken mijn frans handelingsdeel afmaken mijn PWS inleveren... ach... ckv heb ik in ieder geval achter de rug, ik ben nu bezig met het PWS, gym doe ik volgende week denk ik
|
Handelingsdelen zuigen zwaar vind ik. Moet Nederlands nog leesdossier helemaal maken, moet volgende week af, nog engels boekverslag en duits2 hoofdstukken af. PWS gelukkig al wel af en goedgekeurd.
|
![]() |
ja iedereen, ik ook dus, loopt echt lekker op tijd
- nederlands nog 5 boeken lezen] - profielwerkstuk intypen - ckv 6 verslagen maken - gym laten afvinken(halfjaar niet geweest) en bla bla bla en discussie of het kut is of niet is helemaal niet nodig. het is gewoon een ongelofelijke zieke kut rot shit neuk systeem en ik kan niet wachten totdat ik er van af ben |
![]() |
|
![]() |
Alle handelingsdelen af
![]() Ik moet alleen nog een werkstuk voor geschiedenis afmaken maar dat hoeft pas de 24e van april ingeleverd worden... Handelingsdelen maak ik altijd optijd af, ik moet namelijk nog wel eens herkansen, en dan is het wel handig als het mag (het mag nl niet als je je handelingsdelen niet af hebt... Kut systeem! En alles moet voor het examen ingeleverd zijn, anders mag je niet eens examen doen... Een martelsysteem dus! ![]()
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Wijziging van handelingsdeel naar toets Verwijderd | 5 | 17-03-2010 07:39 | |
Algemene schoolzaken |
... .. handelingsdelen Dop_16 | 12 | 22-06-2005 11:41 | |
Eindexamens 2005 |