Oud 18-03-2003, 15:03
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Zijn er hier nog meer mensen die in de problemen zitten met handelingsdelen (Tweede Fase, kutsysteem!)? Ik ben echt bang die rotzooi niet af te krijgen! Kut!
Advertentie
Oud 18-03-2003, 15:08
DarkRaven
DarkRaven is offline
- Al je handelingsdelen moeten ingeleverd zijn (1e punt)
- Voor dat vak moet het gemiddelde van al je handelingsdelen voldoende zijn (2e punt)

Zo gaat dat bij mij, soms zijn er uitzonderingen bij het voldoende zijn van je HD en maakt het niet uit of het voldoende of onvoldoende is, maar je MOET je handelingsdelen ingeleverd hebben.

Het is idd een kutsysteem
Oud 18-03-2003, 15:10
Montoya
Montoya is offline
ik hoef alleen nog maar 10 uur extensive listening en dan zijn al mn handelingsdelen klaar
Oud 18-03-2003, 16:39
Sirenie
Sirenie is offline
Allemaal af, bij ons op school moet je die al twee maanden af hebben ofzo.
Oud 18-03-2003, 17:01
Verwijderd
alles is al af bij ons.

- Handelingsdelen
- Praktische Opdrachten
- Profielwerkstuk

Het enige wat nu nog rest zijn de examens!
Oud 18-03-2003, 17:18
Japzer
Japzer is offline
Ik moet CKV nog afsluiten en m'n PWS nog maken (ja ik ben laat )
Oud 18-03-2003, 17:27
Balance
Balance is offline
Citaat:
DarkRaven schreef op 18-03-2003 @ 16:08:
- Voor dat vak moet het gemiddelde van al je handelingsdelen voldoende zijn (2e punt)
wat bedoel je daar precies mee?

het kenmerk van een handelingsdeel is toch dat het voldoende moet zijn, anders krijg je het terug en moet je het opnieuw maken.
Hoezo dan 'gemiddelde van je handelingsdelen'?
Oud 18-03-2003, 20:11
SuperSanne
SuperSanne is offline
Ik heb al m'n handelingsdelen voor de kerst al ingeleverd, samen met m'n profielwerkstuk (dat laatste is heel fijn: m'n 1e begeleider is overspannen en m'n 2e begeleider heeft een hartinfarct gehad. Dank u wel, kosmos ) maar ik ben een neuroot ("wat als ik iets over het hoofd heb gezien...")
Oud 18-03-2003, 20:18
black rabbit
black rabbit is offline
*vmbo gl* jah echt klote kom dr net achter dat k een boekverslag te weinig heb in gelevert en k kreeg ook al een brief dat ik iets niet ingelevert zou hebben maar niemand in die hele school kan mij vertellen wat dan.. (docent nog ziek ook)
Oud 18-03-2003, 20:22
Verwijderd
heb alles allang in moeten leveren
Oud 18-03-2003, 20:25
Verwijderd
We hebben alles allang in moeten leveren bij ons op school, dwz handelingsdelen, pws en po's.
Maareh, mocht je het niet afkrijgen, je zal heus nog wel een weekje uitstel krijgen, ze laten je (mits je goed staat) echt niet al bij voorbaat zakken op een paar lullige handelingsdelen.
Oud 18-03-2003, 20:28
black rabbit
black rabbit is offline
dat zie jij verkeert dat doen ze zeker wel!! vorig jaar mocht een jongen bij mij uit de klas niet door naar de 4e omdat ie een onvoldaan voor gym had of een boekverslag niet ingelevert ofzo (dag te laat geloof ik) (1 DAG) terwijl hij echt stuk betere cyfers had dan ik.. vergis je niet in die shit
Oud 19-03-2003, 08:06
Outrageous
Outrageous is offline
Citaat:
Japzer schreef op 18-03-2003 @ 18:18:
Ik moet CKV nog afsluiten en m'n PWS nog maken (ja ik ben laat )
Profielwerkstuk heb ik in een avondje getypt, maak je geen zorgen

Owjah, ik had een 8
Oud 19-03-2003, 08:53
Ieke
Ieke is offline
Het probleem is dat je moet. Ik ben gelukkig al zo ongeveer klaar ermee. Het is nu doorzetten, over een ruime 2 maanden heb je het gehad. Nu werken, straks een geweldig lange zomer
Oud 19-03-2003, 10:36
sunflouwer
sunflouwer is offline
we moeten bij ons nog klassikaal een paar boekjes lezen en voor engels nog mondeling. Dan is alles af
Oud 19-03-2003, 10:40
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Notorious K.I.M schreef op 19-03-2003 @ 09:06:
Profielwerkstuk heb ik in een avondje getypt, maak je geen zorgen

Owjah, ik had een 8
Hoe kun je nou een "8" krijgen??? Je krijgt voor je profielwerkstuk toch een "onvoldoende", "voldoende" of "goed"? Een avondje is trouwens lekker snel, ik heb er twee maanden over gedaan... Dat moet je me eens leren
Oud 19-03-2003, 10:43
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Wij moeten dat gelukkig al een paar weken allemaal af hebben, ik ben blij dat ze de deadlines hier een beetje strak hanteren wat dat betreft...

Ik zit nu in m'n laatste SE-week en daarna is het alleen maar voorbereiden op het centraal examen.
Oud 19-03-2003, 11:13
Outrageous
Outrageous is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 19-03-2003 @ 11:40:
Hoe kun je nou een "8" krijgen??? Je krijgt voor je profielwerkstuk toch een "onvoldoende", "voldoende" of "goed"? Een avondje is trouwens lekker snel, ik heb er twee maanden over gedaan... Dat moet je me eens leren
Ja, eigenlijk krijg je ook een o, v of g, maar onze begeleider gaf eerst een cijfer en van daaruit een beoordeling o, v of g.

Nou, ik heb het in een avondje kunnen schrijven omdat ik al vrij veel wist over het onderwerp (ontwikkelings psychologie bij mishandelde kinderen). Ik heb het hele werkstuk uit me hoofd getypt. Maarre twee maanden is volgens mij ook wel netjes, er zijn mensen die er het hele jaar mee bezig zijn..
Oud 19-03-2003, 16:13
KiMZz
KiMZz is offline
Handelingsdelen moeten wij al hebben afgerond, zoals verwerkingsopdrachten Nederlands en boekverslagen Frans, want als we dat niet afhebben voor vandaag (docenten leveren alles in) mag je geen mondeling literatuur doen en geen eindexamen...
PWS heb ik allang ingeleverd, had een voldoende.
Oud 20-03-2003, 16:09
coecie
coecie is offline
ik moet nog 20 uur gym inhalen (bijmekaar gespaard vanaf de 4e)
mijn engelse handelingsdeel afmaken
mijn frans handelingsdeel afmaken
mijn PWS inleveren...

ach... ckv heb ik in ieder geval achter de rug, ik ben nu bezig met het PWS, gym doe ik volgende week denk ik
Oud 20-03-2003, 16:22
SpiritX
SpiritX is offline
Ik heb vandaag mijn laatste boekverslagen ingeleverd. Voor zover ik weet heb ik nu alles helemaal afgerond ...
Oud 20-03-2003, 16:26
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
het is inderdaad eenk kutperiode, maarja het moet nou eenmaal
Oud 20-03-2003, 17:53
charly not
charly not is offline
ik heb ze volgens mij allemaal wel al afgerond. Maar het waren dan bepaalde data's waneer je het perse in MOEST leveren.. en als je dat niet zou doen, dan had/heb je een probleem. Dus jah.
Oud 20-03-2003, 19:18
Ketjing
Ketjing is offline
Handelingsdelen zuigen zwaar vind ik. Moet Nederlands nog leesdossier helemaal maken, moet volgende week af, nog engels boekverslag en duits2 hoofdstukken af. PWS gelukkig al wel af en goedgekeurd.
Oud 20-03-2003, 19:23
Zazoo
Zazoo is offline
ik loop best wel achter . al die pokkeboekverslagen van nederlands, en errug veel brieven van frans.
Advertentie
Oud 20-03-2003, 19:33
een kleine tiran
een kleine tiran is offline
ja iedereen, ik ook dus, loopt echt lekker op tijd

- nederlands nog 5 boeken lezen]
- profielwerkstuk intypen
- ckv 6 verslagen maken
- gym laten afvinken(halfjaar niet geweest)

en bla bla bla
en discussie of het kut is of niet is helemaal niet nodig. het is gewoon een ongelofelijke zieke kut rot shit neuk systeem en ik kan niet wachten totdat ik er van af ben
Oud 20-03-2003, 20:05
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik moet nog erg veel doen. terwijl mijn cijfers gewoon goed zijn, dus nu moet ik nog opdrachten maken om te oefenen voor bijvoorbeeld een luistertoets, waar ik allang een ruime voldoende voor heb gehaald.
Oud 20-03-2003, 20:20
spacemancraig
spacemancraig is offline
ik wordt helemaaaaaaaaal gek van die klote tyfus handelingsdelen. Nog honderd boekverslagen, twintig werkstukken aaaarhg somebody shoot me!
Oud 22-03-2003, 10:35
R.S.87
R.S.87 is offline
Alle handelingsdelen af
Ik moet alleen nog een werkstuk voor geschiedenis afmaken maar dat hoeft pas de 24e van april ingeleverd worden...
Handelingsdelen maak ik altijd optijd af, ik moet namelijk nog wel eens herkansen, en dan is het wel handig als het mag (het mag nl niet als je je handelingsdelen niet af hebt...
Kut systeem! En alles moet voor het examen ingeleverd zijn, anders mag je niet eens examen doen...

Een martelsysteem dus!

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten