Oud 24-03-2003, 16:14
red_and_black
red_and_black is offline
is het een stille hint als een meisje wat ik leuk vind (al eerder topic over geopend), me gister belde en we 2 uur aan de telefoon hebben gehangen???

dames.......is dat goed nieuws??????
Oud 24-03-2003, 16:16
Gothic
Gothic is offline
is niet bijzonder hoor. Meisjes kunnen vaak makkelijk veel en lang bellen, wil echt niet zeggen dat ze je leuk vindt...
Oud 24-03-2003, 16:17
Diovai
Diovai is offline
Niet per definitie. Misschien dat je meer hints kunt opmaken uit wat ze precies zei, en hoe ze het zei?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 16:37
G.T.C.
G.T.C. is offline
het zou natuurlijk kunnen, maar dan meer op een manier van.....zeg nooit nooit. (en dan zeg ik het al 2 keer teveel )

Maar ik denk het niet hoor. Ik heb zelf ook wel is zo gedacht, toen ik zulke dingen nog niet gewend was. Dat meisje belde MIJ zelfs op, alleen maar om te weten of ik goed was aangekomen van een weekendje weg. Toen hebben we dus meer dan 3 uur mobiel zitten bellen . Toen had ik ook wel zoiets van...zou ze iets van me willen ofzo . maar ook dat was verder niks hoor

Laatst gewijzigd op 24-03-2003 om 17:21.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 17:13
KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Het is opzich mogelijk, maar het hoeft niet per se... ze vindt je iig wel aardig, anders zou ze allang opgehangen hebben
Maar t verschilt denk ik wel per meisje. Ik vind de meeste jongens met wie ik 2 uur bel (=vrijwel niemand) wel leuk denk ik, maar andere meisjes weer niet. Dus t kan... maar t kan ook niet..
Oud 24-03-2003, 17:26
Miss Helena
Miss Helena is offline
Als ik met jongens 2 uur lang bel wil dat wel iets zeggen, maar ieder meisje verschilt he... Misn is het voor haar de normaalste zaak van de wereld. Ze mag je denk k iig wel, anders had ze al lang opgehangen. Weet niet waar t gesprek over ging, dat heeft er ook veel mee te maken.
Oud 24-03-2003, 17:46
Northern Lights
Northern Lights is offline
k belde ook altijd anderhalf uur of meer met n meisje. ik vind dan zeker iemand leuk aangezien t normaal maar 5 minuten is.
maar wat al is gezegd, meisjes bellen vaak lang, maar t kan wel wat zeggen jah
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 18:00
Verwijderd
Nou, bij mij zou het weinig zeggen, aangezien ik gemiddeld al meer dan 2 uur met iemand aan de telefoon hang.

Maar als jullie echt 2 uur leuk hebben gepraat enzo, zou het best iets kunnen betekenen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 18:33
punk_lover
punk_lover is offline
k weet ut niej cker maar t zou best es kunnen....ik bel zelf vaak lang maar nooit zo lang met de eerste de beste jongen
Oud 24-03-2003, 19:58
L!nk
L!nk is offline
Oe, als ik 2 uur zou bellen met het meisje dat ik leuk vind zou ik dik veel geld kwijt zijn

Maar ik denk dat het wel wat wil zeggen ja, ze belt niet voor niks zo lang.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 20:27
AtHell
AtHell is offline
Gewoon een beetje flirten, pakt dat positief uit overgaan tot penetratie. Wekt het niet, sja jammer dan, dan heb je weer een zo'n ongemakkelijke 'vriendschap' erbij
Oud 24-03-2003, 20:35
wissie
wissie is offline
Het hoeft niets te betekenen, omdat meisjes vaak lang bellen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 20:47
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Gothic schreef op 24-03-2003 @ 17:16:
is niet bijzonder hoor. Meisjes kunnen vaak makkelijk veel en lang bellen, wil echt niet zeggen dat ze je leuk vindt...
Citaat:
wissie schreef op 24-03-2003 @ 21:35:
Het hoeft niets te betekenen, omdat meisjes vaak lang bellen.
Niet dat het niet leuk is om twee keer het zelfde te lezen maaaar dit gaat toch wel een beetje ver, is het niet ?
Oud 24-03-2003, 21:21
Talon
Talon is offline

2 uur?!
ik zou echt niet weten waar ik dan over moet praten.. heel vreemd hoor, in het echt kan ik best met iemand praten, maar aan de telefoon ben ik liever een bewuste beller

en je krijgt er alleen maar een warm oor van

geen idee of ze je wat vind, misschien spoort ze niet eens ofzo en houd ze van bellen, maakt niet uit met wie..
belt ze ook 2 uur lang naar der moeder, met wie ze vast geen relatie beginnen wil
Oud 24-03-2003, 22:11
Iotje
Iotje is offline
'k zou niet overenthousiast worden, maar het zeker geen slecht teken!
Oud 24-03-2003, 22:18
Verwijderd
Ik belde ooit elke dag een uur met een meisje en die vond mij leuk . Als jullie vaker bellen, gewoon voor de lol, dan zou het iets kunnen betekenen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 22:23
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
ze vind je iig niet, niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 22:35
Verwijderd
Dat wil zeggen dat je lekker met haar kunt kleppen, maar het zegt niks over méér gevoelens. Ik heb zelf zoveel vriendinnen met wie ik rustig elke dag drie uur of langer aan de lijn kan hangen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 22:36
igfy
igfy is offline
hmm.. er zijn niet veel mensen met wie ik twee uur zou kunnen bellen zonder stil te vallen....meestal heb ik na een uur wel meer dan genoeg..

ik denk wel dat het iets betekent dat jullie zolang belden.. maar het kan ook vriendschap zijn...
Oud 24-03-2003, 22:44
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Ja dat is wel even balen natuurlijk. Meteen de rem erop anders ben je straks definitief 'als een broer' voor haar. Die Nare Kerel kan daar wel over meepraten als ik dat zo lees.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 22:55
Verwijderd
Citaat:
HeerVanHasselt schreef op 24-03-2003 @ 23:44:
Ja dat is wel even balen natuurlijk. Meteen de rem erop anders ben je straks definitief 'als een broer' voor haar. Die Nare Kerel kan daar wel over meepraten als ik dat zo lees.
Je hoeft niet álle meisjes die je tegenkomt te neuken. Voor sommige kun je ook een broer zijn.

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten