Advertentie | |
|
![]() |
|
Maar dan zijn al mn spiekbrieven
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou iig als eerste de batterijen vervangen, en als je de batterijen vervangen hebt stelt ie automatisch een goed contrast in. |
![]() |
|
![]() |
Mijn hersenen kraken.
Het kan niet aan de Knopbatterij liggen omdat hij dient voor geheugen en niet voor je beeldschrem. Maar waar kan het dan aan liggen. De normale baterijen gaan ongeveer 1,5 jaar mee dus het is geen wonder dat het leeg is.
||
![]() |
Citaat:
Ik moet ieder jaar mijn batterijen 2 keer vervangen! Hoe meer er in je geheugen zit, hoe vlugger je batterijen opgeraken! Je moet enkel die 4 batterijen vervangen en NIET dat ronde batterij'tje want er is kans, dat als je dat ronde batterij'tje vervangt, dat u rekenmachine helemaal naar de kloten is! Veel succes ermee en vooral nie flippen! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Haal de batterijen eruit (gewoon de vier) en stop ze er in, probeer dan het scherm wat donkerder te maken. Werkt dat niet? Probeer nieuwe batterijen! Probeer altijd het schermpje donkerder te maken... Ik heb de batterijen pas na 2,5 jaar hoeven te vervangen... dus dat zegt niet veel... Maar probeer gewoon het een en ander... (En natuurlijk wel vier gelijke batterijen gebruiken he, niet mixen!) |
![]() |
|
Mn rekenmachine doet het weer, de baterijen waren dus gewoon leeg, die vier gewone dus. Ik heb nu nieuwe van duracel, kan ik weer vooruit voor twee jaar. Alleen is mn geheugen dus wel helemaal gewist. Ik weet alleen niet hoe dat kan, dat kan toch alleen als je dat ronde baterijtje eruit doet??? Nou weet ik in ieder geval dat ik toegelaten wordt voor het SE wiskunde (ik heb nu geen spiekbrieven meer, en nee ik had er geen spelletjes in staan) volgens mensen uit mijn klas heb ik heel lang met mn baterijen gedaan. Ik gebruik hem voor wiskunde, natuurkunde, scheikunde, bio en m&o en hij was later leeg dan die bij de rest van de klas dus ik heb weer mazzel.
Ik ben in ieder geval blij dat ie het weer doet met het oog op de toetsweek van volgende week. Hoe kan het trouwens dat de baterijen leeg waren maar dat ik geen waarschuwing heb gehad???
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook geen waarschuwing gekregen toen mijn batterijen leeg waren... krijg je die dan?! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
volgens mij klopt er geen bal van je batterij methode, maar goed. Die geheugenbatterij is er om het geheugen te bewaren als de normale batterijen op zijn, Toch ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hey, alles staat er nog gewoon op ![]() Dan klopt mijn batterij methode idd niet... ![]() |
![]() |
|
Misschien dat je geheugen bewaard blijft als je ze dr niet te lang uitgehad hebt. Ik had er een uitgehaald en die meegenomen naar de winkel zodat ik zeker wist dat ik de goede kreeg (heb ze gehaald bij de Kruitvat en daar zijn ze soms niet zo slim)
Als het goed is krijg je twee weken voor je baterijen echt op zijn een waarschuwing dat je baterijen bijna leeg zijn.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
slaan................ |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|