Oud 25-03-2003, 15:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat kan er mis zijn (ik had zelf al aan baterijen leeg en te licht gedacht). VOlgens mij staat ie niet te licht want ik heb heel lang op het knopje gedrukt dat ie donkerder moet worden maar dat werkt niet. Wat kan ik nu nog meer proberen, behalve de baterijen vervangen (ik heb geen andere op voorraad)
Oud 25-03-2003, 15:44
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
alle batterijen er uit, OOK het hulp batterijtje.
Daarna batterijen er in (goede natuurlijk )
Doe je hem dan aan, en reageert hij niet, dan issie officieel kapot
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 15:49
I-brahimovic
I-brahimovic is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 25-03-2003 @ 16:44:
alle batterijen er uit, OOK het hulp batterijtje.
Ik denk ook aan dat ronde batterijtje (geheugenbatterij) want dat ding wil nog wel eens de oorzaak zijn voor een crash, heb ik zelf ook wel eens gehad. Misschien dat het helpt als je die er uit haalt, anders weet ik het ook niet...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 16:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Maar dan zijn al mn spiekbrieven toch gewist. Kunnen de baterijen trouwens leeg zijn zonder dat je zo'n waarschuwing heb gehad??? Ik doe nu trouwens al ruim anderhalf jaar met deze baterijen. Is dat lang?
Oud 25-03-2003, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 25-03-2003 @ 17:05:
Maar dan zijn al mn spiekbrieven toch gewist. Kunnen de baterijen trouwens leeg zijn zonder dat je zo'n waarschuwing heb gehad??? Ik doe nu trouwens al ruim anderhalf jaar met deze baterijen. Is dat lang?
dit is mn 3e jaar dat ik met de gr doe, en het knoopbatterijtje heb ik nog nooit hoeven te vervangen, terwijl ik dat ding heel erg veel gebruik.
Ik zou iig als eerste de batterijen vervangen, en als je de batterijen vervangen hebt stelt ie automatisch een goed contrast in.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 20:45
TIGEK
TIGEK is offline
Mijn hersenen kraken.

Het kan niet aan de Knopbatterij liggen omdat hij dient voor geheugen en niet voor je beeldschrem. Maar waar kan het dan aan liggen.

De normale baterijen gaan ongeveer 1,5 jaar mee dus het is geen wonder dat het leeg is.
Oud 25-03-2003, 21:35
Tampert
Tampert is offline
heb je al geprobeerd je batterijen er gedurende een halve minuut uit te halen en er danwweer in te doen?

vervolgens aanzetten en wéér testen of hij niet te licht staat.
Oud 26-03-2003, 10:17
zoetje
zoetje is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 25-03-2003 @ 17:05:

Ik moet ieder jaar mijn batterijen 2 keer vervangen! Hoe meer er in je geheugen zit, hoe vlugger je batterijen opgeraken!
Je moet enkel die 4 batterijen vervangen en NIET dat ronde batterij'tje want er is kans, dat als je dat ronde batterij'tje vervangt, dat u rekenmachine helemaal naar de kloten is!

Veel succes ermee en vooral nie flippen!
Oud 26-03-2003, 10:42
Verwijderd
ben jij trouwens niet toevallig zo'n iemand die zn hele geheugen vol heeft staan met spelletjes en iedere les van die belachelijke spelletjes aan het spelen is?????
want die spelletjes vreten batterijen hoor!!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 14:29
Verwijderd
Citaat:
FlorisvdB schreef op 26-03-2003 @ 11:42:
ben jij trouwens niet toevallig zo'n iemand die zn hele geheugen vol heeft staan met spelletjes en iedere les van die belachelijke spelletjes aan het spelen is?????
want die spelletjes vreten batterijen hoor!!
Idd, en spelletjes en ander shit kunnen ook je GR laten crashen, had een jongen vorig jaar bij mij in de klas tijdens een SE...

Haal de batterijen eruit (gewoon de vier) en stop ze er in, probeer dan het scherm wat donkerder te maken. Werkt dat niet? Probeer nieuwe batterijen! Probeer altijd het schermpje donkerder te maken...

Ik heb de batterijen pas na 2,5 jaar hoeven te vervangen... dus dat zegt niet veel... Maar probeer gewoon het een en ander...

(En natuurlijk wel vier gelijke batterijen gebruiken he, niet mixen!)
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 17:08
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mn rekenmachine doet het weer, de baterijen waren dus gewoon leeg, die vier gewone dus. Ik heb nu nieuwe van duracel, kan ik weer vooruit voor twee jaar. Alleen is mn geheugen dus wel helemaal gewist. Ik weet alleen niet hoe dat kan, dat kan toch alleen als je dat ronde baterijtje eruit doet??? Nou weet ik in ieder geval dat ik toegelaten wordt voor het SE wiskunde (ik heb nu geen spiekbrieven meer, en nee ik had er geen spelletjes in staan) volgens mensen uit mijn klas heb ik heel lang met mn baterijen gedaan. Ik gebruik hem voor wiskunde, natuurkunde, scheikunde, bio en m&o en hij was later leeg dan die bij de rest van de klas dus ik heb weer mazzel.
Ik ben in ieder geval blij dat ie het weer doet met het oog op de toetsweek van volgende week.

Hoe kan het trouwens dat de baterijen leeg waren maar dat ik geen waarschuwing heb gehad???
Oud 26-03-2003, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 26-03-2003 @ 18:08:
Mn rekenmachine doet het weer, de baterijen waren dus gewoon leeg, die vier gewone dus. Ik heb nu nieuwe van duracel, kan ik weer vooruit voor twee jaar. Alleen is mn geheugen dus wel helemaal gewist. Ik weet alleen niet hoe dat kan, dat kan toch alleen als je dat ronde baterijtje eruit doet??? Nou weet ik in ieder geval dat ik toegelaten wordt voor het SE wiskunde (ik heb nu geen spiekbrieven meer, en nee ik had er geen spelletjes in staan) volgens mensen uit mijn klas heb ik heel lang met mn baterijen gedaan. Ik gebruik hem voor wiskunde, natuurkunde, scheikunde, bio en m&o en hij was later leeg dan die bij de rest van de klas dus ik heb weer mazzel.
Ik ben in ieder geval blij dat ie het weer doet met het oog op de toetsweek van volgende week.

Hoe kan het trouwens dat de baterijen leeg waren maar dat ik geen waarschuwing heb gehad???
Als je je geheugen wil houden met de er eerst een oude uit halen, nieuwe erin, ouder eruit, nieuwe erin etc, dus dat hij nooit zonder batterijen komt te zitten... volgens mij iig...

Ik heb ook geen waarschuwing gekregen toen mijn batterijen leeg waren... krijg je die dan?!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 17:44
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 26-03-2003 @ 18:23:
Als je je geheugen wil houden met de er eerst een oude uit halen, nieuwe erin, ouder eruit, nieuwe erin etc, dus dat hij nooit zonder batterijen komt te zitten... volgens mij iig...

Ik heb ook geen waarschuwing gekregen toen mijn batterijen leeg waren... krijg je die dan?!
wat zijn die TI 83 toch eigenlijk slechte, random apperaaten.
volgens mij klopt er geen bal van je batterij methode, maar goed.
Die geheugenbatterij is er om het geheugen te bewaren als de normale batterijen op zijn, Toch
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 17:50
TIGEK
TIGEK is offline
Ja maar het werkt bij mij nooit
Oud 26-03-2003, 18:12
Verwijderd
Citaat:
EvilSmiley schreef op 26-03-2003 @ 18:44:
wat zijn die TI 83 toch eigenlijk slechte, random apperaaten.
volgens mij klopt er geen bal van je batterij methode, maar goed.
Die geheugenbatterij is er om het geheugen te bewaren als de normale batterijen op zijn, Toch
*gaat testen of alles er nog instaat wanneer de vier gewone verwijderd zijn*

Hey, alles staat er nog gewoon op

Dan klopt mijn batterij methode idd niet...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 19:21
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Misschien dat je geheugen bewaard blijft als je ze dr niet te lang uitgehad hebt. Ik had er een uitgehaald en die meegenomen naar de winkel zodat ik zeker wist dat ik de goede kreeg (heb ze gehaald bij de Kruitvat en daar zijn ze soms niet zo slim)

Als het goed is krijg je twee weken voor je baterijen echt op zijn een waarschuwing dat je baterijen bijna leeg zijn.
Oud 26-03-2003, 21:28
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 26-03-2003 @ 20:21:
Als het goed is krijg je twee weken voor je baterijen echt op zijn een waarschuwing dat je baterijen bijna leeg zijn.
of gewoon zodra het voltage van je batterijen onder een bepaalde grens daalt. (en daarmee is je GR een apperaat dat zijn batterijen nooit helemaal opmaakt, er zit altijd nog een beetje in, maar hij kan nix met de te lage voltage. Bijv. een klein radiotje of electrisch wekkertje zou nog op die batterijen kunnen lopen, als je ze niet eerst maanden lang laat rotten)
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 16:06
Verwijderd
als je dat berichtje krijgt kun je em rustig nog een week gebruiken hoor.
alleen zou ik dan voor een tentamen wel ff de batterijen verwisselen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 21:19
pure dutch
pure dutch is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 25-03-2003 @ 16:42:
Wat kan er mis zijn (ik had zelf al aan baterijen leeg en te licht gedacht). VOlgens mij staat ie niet te licht want ik heb heel lang op het knopje gedrukt dat ie donkerder moet worden maar dat werkt niet. Wat kan ik nu nog meer proberen, behalve de baterijen vervangen (ik heb geen andere op voorraad)

slaan................
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 21:20
pure dutch
pure dutch is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 26-03-2003 @ 18:44:
klopt zit in elke gr, haal die er maar us uit en je ziet ut wel
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 21:21
Verwijderd
Citaat:
pure dutch schreef op 27-03-2003 @ 22:19:
slaan................
kan best helpen ja, ik ken iemand die uit ellende dat ding op de grond gooide en toen deed ie het weer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten