Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zat op school de hele tijd met een schrift te wapperen om wat af te koelen (we hebben wel airco op school, maar die doet het niet
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() en ik heb ook nog eens de griep, dus je voelt je al klote, en dan dat weer nog eens erbij.. maar het kan nog leuker.. ik ben naar huis gegaan, ff een uurtje geslapen, toen voelde ik me nog slechter.. daarna mocht ik gaan rijlessen, duizelig als ik al was, stap ik dus op de motor. Het ging redelijk goed, begint het opeens te regenen, onweren en hagelen ![]() Dus ik helemaal nat! En ik was al verkouden ![]() ![]() Wat een kutdag..
|
![]() |
ijsje eten, zwemmen, naar het park om daar een boek op het gras te gaan lezen en ondertussen lekker mensen kijken, af en toe ff achter de compu afkoelen
![]()
|
Een grote fles water op m'n bureau zetten om op te drinken, en op blote voeten lopen, en een kleine ventilator onder het bureau zetten. (als m'n voeten koel zijn voel ik me in het geheel veel minder verhit)
Maar me vooral erg kalm houden. Heb ook niet zo snel last van de hitte, misschien ben ik gewoon cool ![]() ![]()
|
De hele winter klaagt iedereen over het feit dat het hier nooit lekker warm is, iedereen wil in Frankrijk of in Spanje wonen, en nu is he ein-de-lijk lekker weer, dan zucht en steunt iedereen dat het zo warm is.
Tis ook nooit goed voor die Kantine-mensen ![]()
|
Ik moet straks nog naar school
We hebben pw-week dus ik moet ff 2 pw's maken en dan mag ik weer weg Maar het is niet uit te houden in dat gebouw... HEET ![]() ugh maar daarna ga k ff lekker relaxen... maar dan moet ik weer leren ![]() ![]() pff... pw-week sux alhoewel gister heb ik lekkah gezwommen... hmm ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat doe jij om in slaap te komen met dit k*tweer? DG | 66 | 20-06-2005 18:20 | |
Verhalen & Gedichten |
De dood in het park jsoes | 15 | 26-01-2004 11:49 | |
De Kantine |
wat doe jij als je niet kunt slapen het dappere meisje | 61 | 17-03-2003 20:14 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 | |
ARTistiek |
vriendschap is een illusie (verhaaltje) dreamer | 16 | 05-04-2002 16:21 | |
ARTistiek |
Een poëtisch en vaag verhaal metzondernix | 35 | 12-08-2001 14:07 |