Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
'Wat is er met je been?
![]() Uitleg: ik lig met een zwaar ingetaped been op een bank. *grmbl* 'Ehmz.. Hoeveel Ice-tea drink jij op een dag?' Uitleg: Er staan hier 6 lege pakken ice-tea op m'n bureau. ![]() 'Hee, ik ken deze muziek!' Uitleg: Ik luister oude jazz, dus als m'n moeder binnenkomt, herkent ze het meteen. ![]() |
![]() |
|
*kamer waar ik nu zit*
moet jij niet nodig ff douchen, je stikt naar olie ![]() leuek muziek (meat loaf)
|
- Vind je dat gezond, computeren tv kijken en sms-en tegelijk!
- Kan die teringherrie wat zachter, k wil lezen! - Zozo, hoelang gaat het zo netjes blijven? of juist Jezus!! Ruim je kamer ns op!!
|
![]() |
hoe vaak heb ik gezegd : Breng de leege flessen cola naar benden
![]() doe je raam dicht en zet je muziek zachter ...de buren willen niet meegenieten ... kleed je om ..ruim je kamer en ga iets nuttigs doen ...(hmm dat zeggen ze meestal op zondag .. ![]() trek je schoenen uit .... ![]()
|
Verwijderd
|
m'n moeder zou zeggen:
"ruim je kamer op, zet die muziek zachter, je hoort het buiten, heb je je biebboeken al weggebracht, ik ben niet van plan om strax huppeldepup gulden studiegeld te betalen als je toch nix doet, blablablaaaaa" (en zo gaat dat dan eeuwig door ![]() iemand anders zou zeggen "ach op mijn kamer is het veel rommeliger" "vind je die gasten op die posters nou écht aantrekkelijk?" ehhhm.... iets over de grote voorraad make-up.... verder weet ik t niet ![]() |
![]() |
|
![]() |
'Juul, neem die glazen zo even mee naar beneden, wij willen ook wel weer es iets kunnen drinken' das mn moeder
'hoe vaak heb ik al gezegd dat je niet al je vieze glazen moet opsparen????? NU naar beneden brengen!' mn vader 'ZACHTER!!!! NIET IEDEREEN HEEFT VAKANTIE, IK MOET LEREN!!!' das mn broertje, maar die blijft wel in zn eigen kamer 'wat heb jij een grote kamer!' 'woow, netjes!' als ik opruim, doe ik het ook echt goed. en nog veeeeel meer ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Lsd jaap-henk | 22 | 18-04-2010 19:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
De Kantine |