Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Mja ik denk altijd verder... me gedachten zijn een soort sneltrein... steeds wat anders heel snel achter elkaar... en op een station staat er even een ding stil... die diep ik dan helemaal uit... en ineens springt me gedachte weer verder... best vervelend... soms...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
k kan er niet tegen als ik ergens mee bezig ben en er lopen mensen om me heen of op m'n vingers te kijken, ik moet altijd alles alleen doen (eten koken, kluzzen, weet ik het allemaal)
verder ben ik best wel zwart-wit... als ik ergens over nadenk is het voor mij altijd erg simpel, iets is goed of iets is het niet.
|
![]() |
gestoord.. jah wat is gestoord...
denk wel dat ik gestoord ben... me wordt wel vaker de vraag gesteld of ik wel eens gek van mezelf wordt of dat ze zo`n medelijden hebben met de mensen die bij mij in huis leven.. blabla weet niet precies waar het aan licht... ben best wel druk.. ![]() maar voor de rest... tja wat is gestoord... iedereen doet wel eens ''gestoorde'' dingen toch??
|
![]() |
Oeiz vrij gestoord denk k
![]() Euhhhh 60 kilo kauwgom en groente op jaarbasis, 6 liter water ofzo op n dag, over het midden van stoeptegels/randen proberen te lopen (dus niet over die randjes), over de strepen heen op het zebrapad, tot 10 tellen voor k zo'n ontzettend lekker warme douche in de winter uitkrijg, alle klokken 10 min voorzetten ![]() ![]() |
![]() |
|
omdat ik me eigen kaartjes stuur als ik op vakantie ben en dat ik me eigen viocemail in spreek hoef ik toch niet gestoord te zijn.
![]() en het is ook nooit mijn bedoeling geweest om te camperen in me eigen kamer.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik ben..gestoord
het hele jaar door eigenlijk al een bepaalde factor per dag, maar EENS in de maand slaat het NOODLOT toe en barst de hel los.... meestal is het maar een dag, dat ik werkelijk mezelf niet ben en heel de wereld me gestolen kan worden. het is die dag waarop al het ook maar enigszins tot gevaarlijk projectiel bekwame gereedschap weg moet worden gehaald...want suicide pogingen kunnen ook uiting bieden voor creativiteit maar ach zoiets duurt 10 minuten hooguit ene uurtje, en als ik thuis voor de buis zit met een grote zak chips en chonellys merk ik en anderen er nauwelijks wat van...
|
zo gestoord dat ik 9augustus 100 km ga proberen te wandelen in 24uur
![]() iemand zin om mee te doen? www.dodentocht.be
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Psychologie |
Hoe impulsief ben jij? Anno 1986 | 31 | 21-07-2005 14:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Lifestyle |
Hoe tolerant ben jij tegenover andere lifestyle vormen? Verwijderd | 151 | 15-08-2004 22:03 | |
Liefde & Relatie |
Hoe sterk ben jij gebonden? Verwijderd | 76 | 07-07-2002 13:02 |