Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() kwil btw nu een dappie of een kreidler hebben, die gaan 1:15 ofzow?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je 'm gewoon std. laat, en lange vertanding (rustig optrekken, hoge top, klein achtertandwiel dus) is 1:45 haalbaar, korte tandwielen (groot achter, hard optrekken) gaat ie meer zuipen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
da's wat proffessioneler |
![]() |
|
per maand?
ff denken... per weekend ongeveer €15-20 aan uitgaan, dus da's al €60-80 dan ook nog 'ns 'n cd, €20 gsm, ofwel €12.5 ofwel €25 ik krijg per maand €75, dus ik zou zwaar in 't rood moeten staan, gelukkig krijg ik voor klusjes bij m'n grootouders ook wat geld en betaalt m'n moeder af en toe m'n belkrediet ![]()
|
Mijn normale uitgave is kleiner dan mijn normale inkomen. En zo lang ik dat kan houden is het goed. Hoeveel mijn vaste last per dag/week/maand is weet ik niet. Maar bv met de ene website verdien ik voldoende geld om mijn internet en mijn GSM te betalen. Met een andere website verdien ik genoeg om regelmatig te gaan poolen. Ik heb voor elke uitgave, wel een inkomst denk ik, maar in totaal heb ik het nog niet berekend en dat is ook moeilijk per dag, zowat alles staat op maandbasis.
|
Inkomsten per week:
Loon: € 32,50 Zakgeld + "gift" van mijn opa en oma : € 10 Uitgaven per week: Uitgaan/zuipen: € 30 Dan houd ik € 12,50 over per week. Nou, soms is er een verjaardag van een vriend of een familielid of er is iets anders noodzakelijks dat ik mot kopen. Dat koop ik dan van die overgebleven € 12,50. Dit is nie elke week, dus kan ik ook sparen, zeker als dit soort uitgaven veel geld kosten. En daarnaast krijg ik studiefinanciering, de komende 4 maanden vette stagevergoeding en heb ik nog een bankrekening ![]() ![]() Dus... ik kan zekerz vooruit ![]() ![]()
|
Iig 20 euro voor mn eigen telefoonrekening (
![]() Dan nog 20 euro per maand voor mn mobiel En zown 10 euro per week met eten tussendoor En dan nog zown 20 euro als ik uit ga (alleen op vrijdag dus ![]() En nog 70 euro voor kleren/schoenen/jas/etc. Dus ong. 230 euro ![]() ![]()
|
ehhhm Let's see.. We nemen een gemiddelde week (dus een met xtra feestje en uitgaan)
School is meestal wel ff wat eten en drinken <8 euro> treinkaartje deze maand nog 4 dagen in de week = 4x3.10 <12,40> Ehhm uitgaan <25,-> en dan dus het feestje <20,--> meestal nog wel ff terrasje pakken, klein xtra-tje ergens en dat is dan: <10,--> 75,40 per week.. Ik denk eigenlijk meestal meer.. (winkelen enzo) *fuck*
|
![]() |
hmmm
9 euro in de week aan shag 10 euro kantine-rotzooi op school 15 euro krekels in de week 10/20 euro wiet in de week 30 euro pils in de kroeg das het wel ong. aan vaste kosten elke week hehe
|
roken: 8 pakjes in de week = 25,60 * 4 = 102,40
uitgaan: 50 per week (soms meer, soms minder) * 4 = 200 eten op school: 10 euro per week * 4 = 40 andere uitgaven zoals kleding cd's enz. variërend tussen de 50 en 150 euro per maand Kom totaal op: 392,40 - 492,40 per maand. Waarom hou ik dan toch nix over als ik minstens 600 euro per maand binnenkrijg, zal wel iets vergeten zijn ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Bosroes Verwijderd | 8 | 14-12-2007 17:13 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |