Advertentie | |
|
![]() |
|
- mensjes van 13 jaar die per se op de scooter door een voetgangersgebied heen moeten, terwijl het er stervensdruk is
- figuren die in een winkel van alles gaan proberen (cd's luisteren, kleding passen ![]() - winkel- en kinderwagens die vreselijk vaag geparkeerd staan
|
*jeuj* weer een frustratie-topic
![]() ik als klant: -tuig uit de buurt dat de hele gang inneemt om de gratis koffie op te drinken en de laatste roddels uit wisselt. -zeer plat pratend winkelpersoneel (vooral als ze mijn foto nat hebben gemaakt ![]() -dat mijn maat kleding is uitverkocht of net dat product dat ik nodig had -een pinautomaat die kapot is -bonus/airmiles/korting/coop club kaarten -drukte ik als ik werk -mensen die het hele pad bezet houden -klanten die vragen of we dat product dat uitverkocht is niet toevallig achter hebben staan (dat is namelijk 99% van de gevallen niet zo, zeker niet als je zelf alles al hebt nagekeken) -mensen die iets laten vallen en gewoon weglopen -mensen die zelf ook geen idee hebben wat ze nou eigenlijk zoeken en die dan verwachten dat ik dat wel weet -dieven die stinken
|
![]() |
leukleuk
Tja OP MIJ NWREK ERG IK ME AAN DE LANT ![]() -mensen die het hele pad bezet houden -klanten die vragen of we dat product dat uitverkocht is niet toevallig achter hebben staan (dat is namelijk 99% van de gevallen niet zo, zeker niet als je zelf alles al hebt nagekeken) en dan oook nog EISEN dat je even achter kijkt -mensen die iets laten vallen en gewoon weglopen zonder iets te zeggen -mensen die zelf ook geen idee hebben wat ze nou eigenlijk zoeken en die dan verwachten dat ik dat wel weet -dieven die ik niet te pakken krijg maar er zeker van ebn dat ze iets jatten -klanten die gepast betalen als het ontigelijk druk is (ja draai af en toe kassa bij(waar ben ik aan begonnen)) |
![]() |
|
- Zeikende kassawijven
![]() - Mensen met een karretje vol boodschappen voor je... - Slome kassameisje, die óf net ingewerkt moeten worden, óf gewoon sloom zijn. - Bij winkels het feit dat er altijd te weinig paskamers zijn en dus moet je 10 minuten wachten... H&M weet er aaaalles van. - Verkopers die meteen vragen of ze je kunnen helpen. "Nee ik kijk alleen even" Ik haat dat zo he, ga toch wel, leave me alone ![]() - Drukke winkels Ik haat winkelen, ik ben ongeduldig. ![]()
|
verkopers, cassière die onaardig doen.
Dat vind ik nu zo raar! Wij komen daar om ons geld uit te geven, dus moeten ze blij zijn dat we komen en het ons naar onze zijn maken en niet heel onaardig of bot doen.. Als je dat niet kan zijn dan moet je maar in een kantoortje gaan zitten..
|
-als het heel druk is in een winkel, dan kan ik nooit goed kleding bekijken.
-als t meisje aan de kassa ubersloom is of onbeleefd. -van die bewakingsmensen die je de hele tijd in de gaten houden. -personeel dat zich met je bemoeidals je gewoon rustig kleding bekijkt ofzo.(af en toe zijn ze wel handig) -mensen die jatten |
![]() |
|
kinderwagens
mensen die het over eurocenten hebben (ja dat is dan 23 euro en 41 eurocent), ze zeiden voorheen ook nooit guldencent oudere mensen jengelende kinderen bijkletsende huismoeders langzaam lopende mensen mensen die geen Nederlands (of ons dialect) spreken zingende mensen neuriënde mensen patsers jankers zweters dikke mensen nichten potten ongeduldige mensen te geduldige mensen zoenende man en vrouw rolstoelers looprekken krukken spasten ADHD-ers ADD-ers vegetariërs veganisten langharigen stinkers mannen met (zichtbaar)rughaar vrouwen met een snor (Russen en Polen dus) kakkers Limburgers Amerikanen Hoofddoektype's Mensen met een pet Telefonerende mensen (midden in een winkel) kleffe mensen gewelddadige mensen kauwgumkauwers Schotten Onoverzichtelijkheid weinig kassa's lange rijen hitte kou tocht geen toilet gehandicapten neuspeuteraars kontkrabbers overdreven happy mensen mensen met een nepsmile verkopers die achter me aan huppelen als ik net binnen ben nep-experts, zoals bij Expert, Dixons, Free Recordshop, Dynabyte en Vobis Breezertypjes Biertypes Hell Angels-achtige type's Scooterfreaks Brommerfreaks
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik verzin dit verhaal niet. De bejaarde voor mij kwam met boterhamzakjes met kwartjes en ander kleingeld aanzetten. Om zo haar boodschappen te betalen. VERSCHRIKLIJK.
|
Verwijderd
|
* Mensen die perse gepast willen betalen
* Mensen die een jaar lang al hun muntjes van 1 en 2 eurocent opgespaard hebben, en die daarmee gaan betalen bij boodschappen van 25 euro * Schreeuwende en zeurende kinderen * Klanten die echt helemaal boos worden als we een bepaald product niet meer in voorraad hebben, of wanneer iets niet meer leverbaar is. *spreekt vanuit zichzelf als klant en als cassiere* Ow, en wat dat chagrijnig betreft: Ik ben bijna altijd vrolijk als ik achter de kassa zit (gelukkig is dat alleen maar op zaterdag) maar soms, als je 3 zeikende mensen achter elkaar moet helpen, wil je humeur nog wel eens tot het nulpunt dalen ![]() |
![]() |
|
pinautomaten die niet werken.. Slome kassamiepen.. Mensen met maatje 34 die in een gangpad staan en alles blokkeren alsof ze maat 50 hebben..
Mwoeah ik erger me verder niet zo snel..
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
- Dreinende kinderen (zag er laatst 1 gillend op de grond liggen trappelen omdat 'ie geen snoepje mocht. Ben je mooi klaar mee...)
- van die winkelwagens-met-auto-voor-de-kinderen-constructies van een grootte waar een vliegdekschip nog van onder de indruk zou raken. De mensen die er mee lopen hebben doorgaands ook nogal een herkauwers-blik, en begrijpen niet waarom je geirriteerd kijkt als ze het hele gangpad blokkeren. - mensen die met z'n 3en (4en, 5en, 6en..) naast elkaar lopen te slenteren - mensen die heel lijzig een ijsje kopen midden op Utrecht Centraal. Hallooo! dit is een station, er zijn mensen die hun trein willen halen!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
- Dat ze steeds met hun karretjes in de weg staan voor je
![]() - Dat ze altijd voor rekken staan van producten die jij op dat moment ook wil pakken, als zij dan er voor staan dan kun je ze niet pakken. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of van die onzettend verveelde arrogante verkopers, of als ze heel erg lang met een bekende gaan staan bellen terwijl je wat wil vragen ofzo. |
![]() |
||
![]() |
Heb je ook wel ergens geen hekel aan?? Emigreer anders naar Mars ofzo...
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik werk zelf in een supermarkt, en erger me dood aan mensen die vragen waar iets staan zodra ze de winkel binnenlopen, zonder ook maar zelf rond te kijken... of mensen die heel boos of geirriteerd worden als je iets ff niet weet... als ik zelf winkel erger ik me aan mensen die met karretjes/kinderwagens oid in de weg gaan staan, zodat niemand er langs kan...aan lange rijen bij de kassa's... |
![]() |
|
zogenaamd "behulpzame" verk(o)opers(sters). Dat je binnenkomt en gelijk: "kan ik misschien je helpen?"
![]() Ja, hoor. Je zou me ontzettend helpen als je nu even iemand anders lastig ging vallen*martijn houdt zich in* ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Verschillende soorten kassarijen / ergernissen in de supermarkt Optima | 199 | 11-09-2011 20:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 |