Oud 23-12-2002, 23:45
D@mien
D@mien is offline
Aangezien ik arm ben en dus een baantje nodig heb, zou ik graag ff willen weten wat jullie zoal doen, en hoe je daar terecht bent gekomen....(vanuit de krant, gewoon gevraagd in de winkel, zulk soort dingen)
Oud 23-12-2002, 23:46
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
geen, dus nutteloze reactie.
Oud 23-12-2002, 23:48
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
geen, dus nutteloze reactie.
Jij hebt dus ook chronisch geldgebrek? Of kan je van je kinderbijslag rondkomen? (de probs beginnen vaak pas bij Stufi nl)
Oud 23-12-2002, 23:49
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Jij hebt dus ook chronisch geldgebrek? Of kan je van je kinderbijslag rondkomen? (de probs beginnen vaak pas bij Stufi nl)
neuh, ik ben zuinig
Oud 23-12-2002, 23:53
Kleine A*
Kleine A* is offline
ik werk achter de bar in n restaurant, ik maak de drankjes voor de gasten en de desserts.

Ik werd door de baas gevraagd of ik kwam werken, mn ouders aten namelijk in t restaurant en ik kwam even langs, en de baas vroeg waar ik vandaan kwam en ik vertelde net dat ik gewerkt had blablabla hij vond dat afwassen niks voor me was en stelde voor of ik achter de bar kwam.
Oud 24-12-2002, 00:05
Phreak
Phreak is offline
Konmar, als vakkenvuller.
Hoe ik aan die werk bent gekomen?

In de krant stond dat ze mensen nodig hadden vooral op die avond-tijden etc. Toen heb ik snel me fiets gepakt en heb me gesolliciteerd. Het bevalt me prima daar. En het uitbetaling is ook niet slecht.
Oud 24-12-2002, 00:21
GRRR
GRRR is offline
café/restaurant : via www.werk.nl
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 01:07
D@mien
D@mien is offline
Is er geen site die vacatures heeft voor bijbaantjes, ik vind bijv. werk.nl niet van toepassing bij mij, omdat waar ik naar zoek geen naam heeft gloofik...(of misschien heeft et wel een naam...)
Oud 24-12-2002, 09:17
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik ben nu doktersassistente, maar de vriend van mijn moeder is de dokter, dus tja... dan moest ik het ook maar leren

Verder heb ik bij het dolfinarium gewerkt ( ) ; gewoon solliciteren.

En in een bibliotheek: gehoord dat er een baantje vrij zou komen en toen erheen gegaan en toen kende ik het alfabet ( ) en toen mocht ik blijven.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 09:27
qghp
qghp is offline
folderwijk
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 09:27
Verwijderd
Ik werk nu bij de Xenos, stond zo'n bord buiten waarop stond dat ze mensen nodig hadden, toen ben ik naar binnen gelopen voor een sollicitatieformulier.

In de zomervakantie heb ik bij een schoolboekhandel (die boekenpakketten samenstelt ed) gewerkt, stond een advertentie in de krant dat ze mensen nodig hadden, daar heb ik op gereageerd.

Daarvoor werkte ik bij een speeltuin ('kinderspeelparadijs' ), stond een advertentie in de krant dat ze mensen nodig hadden, daar heb ik op gereageerd.

Daarvoor heb ik bij een bakker gewerkt, stond een advertentie in de krant dat ze mensen nodig hadden, daar heb ik op gereageerd.

En daarvoor heb ik heel kort een krantenwijkje gehad, ook weer door een advertentie uit de krant.

Goed de kranten lezen dus.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 09:29
Brigitte
Brigitte is offline
Ik werk nu bij een beddenzaak die mensen bereikt via telemarketing..dus ik bel mensjes..
Ook via de krant advertentie gezien en op gereageerd.
Oud 24-12-2002, 10:03
heldin
heldin is offline
Ik pas alleen heel veel op, en aan werk kom ik vanzelf. Mensen geven mijn naam door aan vrienden die nog iemand nodig hebben enzo. *blaat*
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 10:18
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik werk bij de C1000 als cassiere.
Het was eigenlijk niet de bedoeling dat ik zo vroeg al begon, want ik wist al wel dat ik ooit in die c1000 achter de kassa zou zitten, en ik zei dat tegen mijn broer (die werkte er al). toen had hij het voor mij gevraagd, terwijl ik het niet wist. Was dus redelijk per ongeluk
Aan mijn verhaal zal je niet zoveel hebben
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 11:42
a new noise
a new noise is offline
ik werk niet
that's the life
Oud 24-12-2002, 12:14
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
ins supermarkt
gewoon er heen gegaan
een sollicitatieformulier gevraagt
ingevuld
en ik werd opgebeld
Oud 24-12-2002, 14:02
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
restaurant, mijn broer werkt daar ook, dus gewoon via via
Oud 24-12-2002, 14:15
Yolcu
Yolcu is offline
Ik werk bij een keukenbedrijf die voor ongeveer 85% via telemarketing werkt. Ik bel dus mensen op, en maak voor hen een vrijblijvende afspraak met één van onze adviseurs. Ik heb gereageerd op een advertentie in een regionaal krantje.

Hiervoor heb ik bij de V&D gewerkt, daar ben ik gewoon een sollicitatieformulier op gaan halen bij de servicebalie. En verder wat baantjes gehad, zoals bij een restaurant (via advertentie) en een ochtendkrantenwijk (via-via, m'n moeder was uitdeler van de kranten 's ochtends, en zat een beetje in de penarie omdat een bezorger niet op was komen dagen. Ze heeft mij uit m'n bed gehaald en ik ben een aantal jaren blijven bezorgen. Verdiende goed )
Oud 24-12-2002, 14:24
Verwijderd
Mijn eerste baantje was al postbode bij de ptt, overal waar je kijkt vragen ze om zaterdagpostbodes dus daar heb ik op gereageerd. Ik ben na twee maanden al gestopt: het werk beviel me totaal niet. Overigens was het een ongelooflijk burreaucratisch proces om postbode te worden.

De dag dat ik ben gestopt bij de ptt ben ik linea reacta naar de AH gelopen en heb daar gelijk gesolliciteerd. Daar werk ik nu nog steeds, met erg veel plezier.

Ik ben trouwens nog wel opzoek naar een baantje in de horeca. Als afwasser: verdient erg goed over het algemeen.

@ D@mien:
Zo'n site hoop ik ook al heel erg lang te vinden, het is er simpelweg niet. Op de studentenwerksites na, maar dat is toch ook weer anders.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 14:56
etoile
etoile is offline
ik werk als receptioniste bij een camping, nu even niet omdat het winterstop is en dus de camping dicht is.

Ik heb gewoon gereageerd op een advertentie een plaatselijk krantje. Er waren best wel veel sollicitanten maar ik ben uitgekozen
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 14:58
Signy
Signy is offline
Citaat:
a new noise schreef:
ik werk niet
that's the life
Oud 24-12-2002, 15:40
Shock
Shock is offline
Ben op stage bij Lésec beveiliging en telecom , kreeg een lijstje van school met wat bedrijven erop waar zij dus tussen stonden. Ik heb dat gekozen omdat het relatief dicht in de buurt is en omdat het werk me interessant leek
Oud 24-12-2002, 15:44
neeltje
neeltje is offline
Bij een kennel voor honden en katten. Gewoon vaak bellen en volhouden
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 17:18
Pla
Pla is offline
1e baantje, mijn broer werkte er en hij zei dat er mensen nodig waren..
2e baantje, mijn zus ging er weg, dus kwam ik in de plaats
3e baantje, ik zat tegen een vriendin te vertellen dat ik werk zocht en zij vertelde dat waar zij werkte werknemers gezocht werden..
4e baantje, een vriendin ging weg bij een winkel, ik kom erbij
Oud 24-12-2002, 17:30
Verwijderd
Lucht-, milieu- en ventilatietechniek

Ben er via me broer terecht gekomen. Had geen vakantiewerk en me broer belde me om 12u op met de mededeling dat als ik werk wilde hebben dat ik er dan binnen t half uur moest wezen. Gedaan, 2 jaar alle vakanties gewerkt en nu al meer als 3 jaar in vaste dienst.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2002, 18:10
Hukkie
Hukkie is offline
1e baantje: licht administratief werk voor een taxibedrijf, zwart: familieconnecties
2e baantje: Zeeman-medewerkstertje, sollicitatie
3e baantje: agrarisch medewerkster (radichio pellen)=> vakantiewerk: connecties
4e baantje: agrarisch medewerkster (lelies koppen)=> vakantiewerk: via 3e baantje
5e baantje en tevens huidige baan: cassiere Bij de SdB: sollicitatie.
Oud 24-12-2002, 18:41
Balance
Balance is offline
1e baantje -> krant
2e baantje -> uitzendbureau
3e baantje -> vriendin van me broer werkte d'r al dus daardoor wist ik wat het was. Via de krant zag ik dat er nog mensen nodig waren.
4e baantje -> m'n broer werkte d'r en ging weg. Ik wist dus dat d'r een plekje vrij zou komen en ben er gaan solliciteren.

Vooral goed in plaatselijke blaadjes kijken, daar staan echt superveel advertenties in! En anders ff lang een uitzendbureau gaan!
Oud 24-12-2002, 20:02
Breg
Breg is offline
Ik verkoop eten/drinken bij voetbalwedstrijden en evenementen.

Ik zag een advertentie staan in de regionale krant.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 20:04
Verwijderd
via een uitzendbureau.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 20:38
Verwijderd
Ik ben werkloos, dat komt doordat ik lui ben.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 20:46
the tourist
the tourist is offline
Ik werk bij de AH als cassiere. Ik zag een bord buiten de winkel staan dat ze mensen zochten, toen ben ik naar binnen gegaan en heb om een sollicitatieformulier gevraagd. Na 3 weken had ik nog steeds niets gehoord, toen ben ik weer heer gegaan en zeiden ze dat ze niemand meer nodig hadden. Een paar dagen later belden ze me op dat ze me wel nodig hadden.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 20:48
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef:
Oud 24-12-2002, 21:34
WolterB
WolterB is offline
ik ben werkloos, bewust, omdat ik als ikdat erbij ga doen er echt nix meer van mn school komt
Oud 24-12-2002, 22:18
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
AH, vakkenvuller (en wat i ker nog meer doe)
De ene AH heb ik sollicitatie formulier ingeleverd maar i kwou snel beginnen en dat kon daar niet .
toen ben ik naar de andere bij me in de buurt geweest (eerst gebeld of ik aan de slag kon daar) dag erna sollicitatie gesprek en week later kon ik beginnen!
en verdiend nog leuk ook (vooral secundair is het erg goed)
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 22:48
battlestar
battlestar is offline
1e baantje: oppassen.. via de buren
2e baantje: vakantiewerk bij de boer, via een vriendinnetje
3e baantje: cassiere bij de AH, gewoon gesolliciteerd
4e baantje: videotheek, vragen of ze werk zochten
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 00:21
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
nare man schreef:
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 19:09
murwari
murwari is offline
wat het gaat inhouden weet ik niet, maar tis via mijn pa.
Oud 25-12-2002, 19:14
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Ik werk bij een bakker, ik ben aan die baan gekomen via een poster die in de winkel hing, toen heb ik gebeld en ik was eigenlijk gelijk aangenomen.
Oud 26-12-2002, 01:51
Eva*
Eva* is offline
Momenteel heb ik geen werk, maar ik sta wel ingeschreven bij de regionale oppascentrale, waar ik af en toe een avondje 'werk' door krijg.
Hier ben ik aan gekomen doordat mijn zus daar ingeschreven stond. De oppascentrale belde voor mijn zus en ik nam op. Ze vroeg of ik ook ingeschreven wilde worden.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 01:51
Egyptian
Egyptian is offline
Ik breng de post rondt in het ziekenhuis hier, en moet soms met 'n busje wat materialen tussen ziekenhuizen heen er weer rijden.

Ben er 3 jaar geleden begonnen als vakantiewerker, ze willen alleen familie van personeel en omdat m'n ouders in't ziekenhuis werken kon ik er ook beginnen.

En ik breng pizza's rondt, Zag in een ijszaak (van zelfde eigenaar) een advertentie hangen en ben toen gaan informeren.
Zaak was pas geopend, net nieuwe auto'tjes aangeschaft enzo dus dat leek me wel leuk.
Oud 26-12-2002, 18:12
Verwijderd
ik werk bij de edah
kdoe spiegele
ben daar 1 1/2 jaar gelede gaan werke
ze hadde personeel nodig ik heb da papiertje ingevuld en toen ben ik aangenome en ik werk daar nu nog steeds
veel suc6 meej het vinde van je baan
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 18:35
Boogie
Boogie is offline
Geen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten