Ok, het zit zo: M'n mams wil dat ik vrijdag m'n zusje breng naar majorette (voor de 1e keer) (ze is 17).
Nu zit het dus zo... m'n broer heeft die dag de auto nodig om naar z'n werk te gaan. Nu heeft mams iets 'geweldigs' bedacht. Om mij met m'n broer mee te laten gaan, vervolgens de auto mee terug te nemen, m'n zusje weg te brengen, naar huis te gaan, haar weer op te halen, de auto weer terugbrengen voor m'n broer, en ik alleen met de bus naar huis.
Terwijl het veel makkelijker is om meteen met het openbaar vervoer te gaan. Bus, metro, bus, en je bent er. :/ Maar waarom moet ik nou weer persé mee om haar handje vast te houden. Daar heb ik gewoon geen zin meer zin.
'k ben volgens mij wel erg gek als ik dat doe. Normaal draai ik me hand niet om voor dingen, maar er moet wel een duidelijke grens getrokken wat ik wel wil doen, en wat mij gewoon te boven gaat. Het is onredelijk van m'n moeder om te verwachten dat ik het zal doen.
Mee eens, of niet mee eens?
Oh, en m'n mams breng ik ook altijd naar haar werk als ze moet werken, en m'n zusje naar de fitness. Dus zeg nu niet dat ik een keertje iets voor hen moet doen.
Laat maar eens horen wat jullie er van vinden.
-Black Crow King-